-6-"Hamile Yalanı"

553 54 15
                                    

EYLÜL
Elimi öpmesi ne haddineydi!Ben evli bir kadındım ve anneydim!

Serkan:Eylül?

Eylül:Sakın dokunma bana.

Serkan:Sen çok değişmişsin Eylül eskisi gibi değilsin.

Eylül:Hiçbir şey eskisi gibi Serkan.

Serkan:Neyin bedelini ödetiyorsun sen bana!

Eylül:Cihan?Aşkım..

Cihan dudaklarıma yanaşınca öptüm onu.Cihan gülümesip dudaklarını ayırdı benden.

Cihan:Merhaba Serkan.

Serkan:Size iyi günler.

Cihan:Kahve içeriz bize gelsene aşkım nede davet etmiyorsun Serkan'ı?

Serkan:Hayır hayır bu akşam eşimle kutlama yapacağız da.

Cihan:Aa öyle mi pardon?Umarım güzel bir şeydir.

Serkan:Evet güzel bir şey baba olacağım.

Baba mı?Gözlerimi gözlerine dikince yavaş yavaş dolduğunu hissettim.Hani bebek beklemiyorlardı.Güçlü olmam lazımdı..Serkan'ın o kadından bebeği olabilirdi değil mi?Bunu kabullenmem lazımdı..

SERKAN
Yalan söylemiştim evet bebek falan yoktu ortada ve ben asla düşünmüyordum.Canı yansın istedim!Hayır neden istediğimide bilmiyordum.Sadece kocasıyla öpüştü diye mi öfkeliydim?Bende Dila'yı öpüyordum aslında bunda garipsencek bir durum söz konusu olamamasına rağmen yalan söylemiştim.Arabamla ayrılıp eve geldim.Dila film izlerken gidip yanına uzandım.

Dila:Kocacım çok yorgun gibisin.

Serkan:Konferans yordu sevgilim..

Dila:Serkan acıktıysan yemek yapabilirim?

Serkan:İstemiyorum.

Dila:Kahve yapmamı ister misin peki?

Ona yaklaşıp dudaklarına dokundurdum dudaklarımı..Gözlerimi kapatıp bu gecenin imzasını atmaya başladım.

EYLÜL
Cihan'ın acil çağırılımasıyla evde Ela ile kaldım.Ela etrafına gülücükler saçarken bir anda elimi ona dokundurum.Serkan'ın dudaklarının değdiği elim kızımın yanağındaydı.

Eylül:Ela..Güzel kızım benim..

Ela gülümsüyordu elimi çekince yüzünü buruşturup ağlamaya başladı..Tekrar dokundurunca sustu..Yanına uzandım gözyaşım damlıyordu..Zayıf olmam yanlıştı kızımla ve kocamla harika bir hayat sürerken onun çekimine kapılıp hayatımı değiştirmeyecektim.Cihan mesaj atıp gece gelemeyeceğini yazmıştı.Tamam yazıp gönderdim.Kızımıza iyi bakacağımı da eklemişti.Gülümsedim..Uyumam lazımdı..

SERKAN
Dila uyurken yanağından öpüp uyandırdım.

Dila:Günaydın aşkım.

Serkan:Sanada..Of Dila.

Dila:Ne oldu?Bence dün gece harikaydı..

Serkan:Bencede hayatım.

Dila:Duş alıp kahvaltı hazırlarım sana olur mu?Bugün çalışmıyorsun zaten.

Serkan:Aynen harika olur hayatım.

Dila:Tamam sevgilim.

Dila banyoya gidince kafamı yeniden yastığa gömdüm.Gözümü kapatınca Cihan ve Eylül'ün dudak dudağa halleri gözümün önüne geliyordu..Dila'dan sonra soğuk bir duş alıp mutfağa geçip kahvaltı için masaya oturdum.

AŞK HUKUKUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin