-69-"Düğün"

412 45 14
                                    

EYLÜL
Gelenler ise Meral ve Mert idi.Onları gördüğüme sevinmiştim.Berbarce diğer mekana yol alırken Serkan elimi bir bile bırakmıyordu.İlk dansımızı ederken ayaklarım sanki yerden kesiliyordu.Serkan'ın eşi vasıfıyla soyadını almış bir Eylül!

Eylül:Bu an sonunda geldi..İnanmıyorum.

Serkan:Çok güzel olacak.Her şey çok güzel olacak sana söz veriyorum.

Eylül:Hazal anne ve babasının düğünü gören ender bebeklerden.

Serkan:Normal bir durum sayılamaz ama neyse.

Danstan sonra biz yerimize geçmiştik.Kader ve Ayaz çılgınca eğleniyor.Güney Songül'e gülümsemeye çalışıyordu.Herkes mutluydu yani.Ardından yine dans için bir müzik başladığında Serkan beni kaldıracağını sanıp beklerken Serkan alnıma bir buse kondurdu.

Serkan:Affet beni sevgilim.Kızım..Kızımla dans edeceğim.

Eylül:Ya aşkım..

Bende piste doğru ilerledim.Gözlerim doluyordu.Serkan Hazal'ı kucağına almış bir elini tutmuş resmen dans ediyordu..Yanımda duran Nazan annem belimi eliyle sardı.

Nazan:Çoktan yaşanması gereken bir tatlı mesele.

Eylül:E-evet.

Nazan:Ağlıyor musun kızım sen?

Eylül:Ama anne baksana ne kadar güzeller.Babası kızına aşık.Kızı babasına hayranlıkla izliyor.

Nazan:Ee senin sayende.Aşkın o kadar güçlü ki.Hazal bir sevda çocuğu..

Eylül:Canım kızım..

Ayaz de yanıma gelip elini uzatınca kabul ettim.Bir yanda Hazal ile babası bir yanda da benimle Ayaz dans ediyordu.

Ayaz:Bak yenge kız arkadaşım dururken seninle dans ediyorum.

Eylül:Sanırım yine farkını ortaya koyuyorsun.

Ayaz:Ee yengecim gelin hanımı tek bırakmak olmaz ama.

Eylül:Ayy çok saol canım Ayaz.

Ayaz:Neyse seni kocana bırakıyorum.Hazal'a da Kader baksın azıcık.Hem hazırlık olur.

Eylül:Aceleci..

Serkan elimi tuttu ve alnıma bir buse daha kondurdu.Cemre gelmemişti ve düğünün sonuna yaklaşıyorduk.Ellerim ayaklarım hâlâ tir tir titriyordu.

Serkan:Çok yoruldun mu?

Eylül:Galiba evet.

Serkan:Ohooo keşke yorulmasaydın.

Eylül:Serkan o kadar eğlendim nasıl sence yorulmamalıyım?

Serkan:Gece..

Eylül:Aklından ne geçiyor senin?

Serkan:Bu sefer olsun.

Eylül:Ya Serkan..

Dudaklarımdan öperken bende ona karışılık veriyordum.Burada olduğumuzu unutmuşcasına ellerimi yanaklarına koyduğumda kendime hakim olamamaktan korkar hâle gelmiştim.

Kader:Öhöm!Biz gidelim..

Eylül:Ya çok pardon.

Serkan:Her şey için saolun.

Ayaz:Abi tebrik ederim.Yengecim hayırlı günler size..

Herkes uğurlanırken Nazan annem Hazal'ı getirdi.Uyumuştu.Serkan kızının yanağına bir öpücük kondurdu.Bende gülümsedim.

AŞK HUKUKUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin