-40-"Hamile Bilmecesi"

459 52 28
                                    

EYLÜL
Hazırlanmıştım Songül'ün gelmesini bekliyordum.Aslında gitmek istemiyordum ama Songül'ü kıramazdım.Serkan'ın da orada olacağından dolayı gergindim.Hazal'a da tüllü bir elbise giydirdim.Kader ve Ayaz dün birlikte olduklarını açıklamışlardı.Bu duruma sevinmiştim.Bari birimiz olsundu..Ben bu düşüncelerle boğuşurken kapı çalındı.Kapıyı açar açmaz Songül boynuma atladı.

Songül:Sen haklıydın Eylül.Ben seni yadırgasam bile aslında haklı olduğunu dün anladım.

Eylül:Ne?Ne oldu Songül?Ne haklısı?

Songül:Dün gece biz Güney ile yeni bir başlangıca adım attık.

Eylül:Nasıl?Bugün birazdan biz düğüne gide-

Songül:Böyle deyince çok saçma olduğunun farkındayım.Ama anlasana işte..Güney hayır diyecek evlenmeyecekler.

Eylül:Ne desem bilemedim şaşırdım sadece..Ama kavuşmanıza sevindim.

Songül:Gidelim hadi..

Songül ve ben arabaya atlayıp düğünün yapılacağı yere geldiğimizde Songül'e Hazal'ı verdim.Bende elbisemle bize ayrılan masaya geçtim.

Songül:Bu çok garip yani.

Eylül:Seni anlıyorum Songül.

Songül adına sevinsem de Güney'e bir türlü güvenemiyordum.Nikah başlamıştı Güney beni şaşırtmamış ve Senem ile evlenmişti.Songül âdeta yıkılınca onunla gitmeyi istedim ama izin vermedi.Bende Hazal'ı alıp arabama ilerlerken Serkan'ın bana doğru geldiğini gördüm.Bir de yağmur başlamıştı.

Serkan:Eylül?Nasılsın?

Eylül:Sanane Serkan.Sen git karın ve bebeğine sahip ol.Ben seni sen de beni ilgilendiremeyiz.

Serkan:Dila hamile olduğu için böyle davranıyorsun.

Eylül:Serkan seninle konuşmak bile istemiyorum.

Serkan:Lütfen bana bir fırsat verir misin?Biz her şeye yeni başlamışken buna hemen son vermene izin vermem.

Eylül:Cihan benden boşanıyor ama sen karını hamile bırakıyorsun.Ne güzel tesafüf değil mi?Serkan bitti!

Arabama binip hızlıca gazladım.Serkan'ı görmeye katlanamıyordum.Öfkem beni ele geçirirken bir yandan da olan aşkımdan korkuyordum..Dila'yı kıskanıyordum o bebeğini babasıyla büyütecekti bense babasız..Hem Cihan'da bizi bırakmıştı..Cihan'a saygı duyardım ama bunu yapacağı aklıma hiç gelmedi.

SONGÜL
Gecenin köründe bilmem kaçıncı çikolatamı yerken Güney bilmem kaçıncı kez arıyordu bilmiyordum.En sonunda açtım.

Songül:Sana güvendim değil mi?

Güney:Songül yapmak zorundaydım.Senem'i bırakamadım ben..

Songül:Hayvansın!Senden nefret ediyorum.Dün geceyi geçirdiğim en güzel gece sayarken aslında en lanet gecemmiş!

Telefonu kapatıp fırlattım!Ağlamaya başladım.Ben bunları yaşamayı hak etmemiştim..

SERKAN
Dila dördüncü ayına giriyordu.Fakat kontrollere benim gitmeme izin vermiyordu.Bu durum beni rahatsız etse de üstelemedim.Umrumda olan Dila değildi zaten..Bebeğin sağlıklı olmasıydı!

Dila:Serkan ben doktora gidiyorum.

Serkan:Cinsiyet belli olmalı artık.Bırak bende geleyim.

Dila:Hayır Serkancım sen işine dön lütfen.Hem davalar falan..

Serkan:Peki dikkatli ol.

Dila çıkınca bende büroya yol aldım.Güney düğünden sonra Senem ile yurt dışına gitmişti ve üç aydır ortalıkta yoktu.Bugün davam yoktu.Kahvemi alıp bilgisayarımı açtım.Bu sırada Kader ve Ayaz el ele yanıma geldiler.

Kader:Merhaba Serkan.Nasılsın?

Serkan:İyi sayılırım Kadercim sen nasılsın?

Kader:Ben iyi işte neyse aşkım siz takılın o zaman.

Ayaz:Geç kalma sakın Kader.

Ayaz bana Kader'in alışveriş yapacağını söyledi.Ayaz'a da bir kahve söyledim.

Ayaz:Üç aydır tek kelime etmedin..

Serkan:Ne?

Ayaz:Eylül ile üç aydır tek kelime etmedin Serkan.Hani yeniden başlamıştınız?

Serkan:Başlayamamış Ayaz demek kim..Dila hamileyken olamaz.Yani Eylül de ben de buna saygı duymak zorundayız.

Ayaz:Serkan aslında sana bir şey açıklamam lazım ama..

Serkan:Önemli değilse kafa yoramam Ayaz.

Ayaz:Önemli abi çok önemli..Hazal Ela bir yaşına girmesine sadece 3 gün var..

Serkan:Ne yapabilirim?Babalık mı yapayım ona Ayaz!

Ayaz:Babalık yapma sen zaten neyse..Doğum günü ayarlacağım.

Serkan:Bende mi geleceğim?Eylül bozulur boşuna uğraşma..

Ayaz:Hayır geleceksin.Dila kuafördeydi az önce Kader ile konuştu.

Serkan:Kuaför mü?Hayır onun bu saate randevusu olması lazımdı.

Ayaz:Abi kuafördeydi işte sana yalan mı söyleyeceğim ben!

Serkan:Ersek Hastanesi..Oraya gidip soralım.Sen kal burada..

Ayaz:Seni yanlız bırakmam.Bende geliyorum.

Hastaneye geldiğimizde hemen kadın-doğum bölümüne ilerleyip Dila Özgün'ü soracaktım.

Ayaz:Şurası abi..

Danışmaya doğru ilerledim..Dila Özgün adına kayıtlı birini olmadığını öğrendiğimde garip hissetmiştim.Ne yani Dila hamile değil miydi?Ben Eylül ile boş yere mi ayrı kalıp onun kırılmasına izin vermiştim.Bunun hesabını Dila'ya sormam lazımdı!

EYLÜL
Hazal'ı bakıcısına bırakıp büroya geldim.Gerçekten yorulduğumun farkında varıyordum..Hazal Ela bir yandan Serkan'ın bu bana karşı olan tavrı da canımı sıkıyordu.Bu sırada Kader ve Ayaz el ele yanıma geldiler.

Kader:Songül kahveleri biz hazırlayalım.

Ayaz:İyi olur aşkım.

Ayaz masamın kenarında duran koltuğa oturdu.

Ayaz:Benimle konuşmak için iki dakikan var.Buradan çıkmak için sadece iki dakika..

Eylül:Ayaz ne?Ben Serkan ile falan olamam görmüyorsun herhalde Dila hamile!

Ayaz:Dila hamile falan değil!Gerizekalı uydurmuş yalan!Serkan'a onun verecek bir hesabı var..Ve sebep sensin..Eylül Serkan senin için Dila'dan hesap soracak.

Eylül:Ayaz saçma sapan konuşma ya.Bak hâlim yok zaten..

Ayaz:Hadi Dila bir yolunu bulup hesap verir..Peki ya sen Eylül?Sen bu ayrılık hikayesinin mahrum bırakmanın hesabını nasıl vereceksin?

-Bölüm Sonu

Merhabalar bölüm atmamamın sebebi yazamadığımı düşünüyorum.Sanki bir şeyler eksik oluyor gibi geliyor.Lütfen eğer eskisi gibi tat alamıyorsanız bildirin bana.Hepinizin özlediğinin farkındayım.EySercinizz yine beni ikna etti.Çok teşekkürler görüşler için.Tekrardan diyorum toparlanmaya çalışacağım özür dilerim sizlerden Aşk Hukuk'unu mahrum bıraktığım için..

-Esraa

AŞK HUKUKUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin