SERKAN
Duş alıp üzerimi giyinip aşağıya inecekken Dila boynuma sarılıp yanağımdan öpünce ellerini tuttum.Dila:Yine işe mi sevgilim?
Serkan:Bugün fazla işim yok canım.Birkaç adli vaka.
Dila:Bende Senemle buluşacağım.
Serkan:Anladım sana da iyi eğlenceler.
Dila:Beni de işe bırakır mısın?
Serkan:Olur ama çabuk hazırlanırsan iyi edersin hatunum.
Dila:Bana ilk kez hatunum dedin sevgilim.
Serkan:Son olmayacak ama Dila.
Dila:Serkan bugün çok farklı sanki sen ve ben yeniden doğmuşuz aşkımız can bulmuş gibi.
Serkan:Benimde içimde iyi bir şeyler var neden bilmiyorum ama sen olduğundan kesin.
Dudaklarına birkaç buse kondurdum.Vazgeçmiştim.İşe falan gitmeyip tüm günü Dila ile geçirecektim.Bende mutlu yaşayabilirdim.Bu zor olmazdı ki..Dila'yı belinden kavrayıp boynuna bir buse kondurdum.
Dila:Ne oldu?
Serkan:İşe değil başka yere gideceğiz karıcım.
Dila:Aa nereye?
Serkan:Süpriz.
Dila hazırlanıp gelince birlikte yola koydulduk.
EYLÜL
Cemre ve Gökhan'a çay yapıp getirdim.Serkan'ın erkek kardeşi Ayaz'da buraya gelmişti.Ayaz Serkan'ın ailesi tarafından evlatlık alınmıştı.Yani aslında beraber büyümemişlerdi.Nazan teyzemler onun manevi ailesiydi.Eylül:Ayaz senin okul hâlâ bitmedi mi?
Ayaz:Valla abla daha bitmedi.Avrupa'da eğitim alınca daha uzadı.
Eylül:Serkan seni kıskanıyordur.
Ayaz:Aslında kıskanmıyor o eskisi gibi hırslı değil.Evlendikten sonra adliyeye çok girmez olmuştu.Serkan ile görüşemez hâle gelmiştim.
Eylül:Ee tabii evli olmak bambaşka bir durum.Mesela sorumlu oluyorsun kocandan eğer varsa bebeğinden değil mi Cihan?
Cihan:Haa tabii öyle.
Ayaz:Eylül senin bir de çocuğun mu var?
Gökhan:Ayaz bu gece daha çok şaşıracaksın.
Ayaz:Valla bebek iyidir bence.Serkanlar bir türlü sıcak bakmadılar gitti o konuya.
Cihan:Serkan senin abin falan mı?
Ayaz:Manevi ailem.Serkan abimde öyle.Benim küçüklüğüm pek iyi durumda değildi o nedenle onlarda bana destek oldular.
Cihan:İyi insanlar anlaşılan.
Ayaz:Çok iyiler.Beni hep Serkan ile aynı tuttular.
Cihan:Anladım.Eylül çayımı tazeler misin?
Cemre:Ver Cihan ben kendime de dolduracağım.
Cihan:Saol..
Cemre gülümseyip mutfağa gidince Gökhan'ın yanına Cihan geçmişti.
Ayaz:Bebeğiniz kız mı erkek mi?
Gökhan:Ayaz evlen ve yap bir bebek.
Ayaz:Ohoo abicim ben dünden razıyım da helal süt emmiş bir gelin adayı yok ki.Sen evlen Cemre ile.
Gökhan:Bize daha var oğlum.
Eylül:Ayaz bebeğimiz kız..Hazal Ela.
Ayaz:Ha-Hazal mı koydun Eylül?