EYLÜL
Serkan ile görüşme fırsatım olmuyordu.Ama mutluydum mesela onun kalbi artık bana aitti ve benim kalbimde ona aitti.Aslında ondan hiç gitmemişti.Ayazla o günden sonra görüşmemiş ve konuşmamıştım.Cihan ise son günlerde bir parti planlıyordu.Ne olduğunu bilmesem de mutlu oldum.En azından Hazal'a değer veriyordu Cihan.Nasıl vermeyebilirdi ki?Kızıydı..O öyle biliyordu.Serkan'sa her an Hazal'ı görmek için can atan biriydi.Haksızlıktı bu yaptığım ama Serkan'a kavuşmuşken onu hemen kaybetmek istemiyordum.Cihan:Arkadaşların geliyorlar değil mi hayatım?
Eylül:Evet Dilalar Cemre Kader..Ya Cihan sana sormadan birini daha çağırdım ama..
Cihan:Kimmiş ayrıca Gökhan'ı saymadın sevgilim..
Eylül:Gökhan'ı saymadım çünkü gelmeyecek yani bilmiyorum davetli ama bilmiyorum.
Cihan:Ah Cemre ile gelmez mi?
Eylül:Onlar nişanı atmışlar Cihan.
Cihan:Aa çok üzüldüm.Bu zamanda yuva kolay kurulmaz ki ama canım.
Eylül:Ö-öyle neyse ben Hazal'ı giydirsem anca yetişirim.
Cihan:Çok güzel olayım deme sakın..
Eylül:Neden?
Cihan:Milletin içinde seni öpücük delisi yapmamam için.
Eylül:Cihan ya..
Beni öpecekken yanağına bir buse kondurup yatak odasına yol aldım.Hazal'ı hazırlayıp Cihan'a verdikten sonra bende hazırlanmaya başladım.Siyah bir elbise giyip inci küpelerimi takarken elimden kayıp yere kapaklanmıştı.Eğildiğimde bir bileklik görmüştüm.Bu bana ait değildi.İçim bir kötü olmuştu..Ama neden ben Serkan'ı severken neden böyle olmuştu bilemedim.Küpelerimi takıp bahçeye geçtim.Herkes yavaş yavaş gelirken Hazal huysuzlanmaya başlamıştı.Serkan gelir gelmez Hazal'ı kucağına alıp onunla oynamaya başladım.Dila Senem ve Güney ile sohbet ederken Cemre yanlız başına içiyordu.Kader Songül ile takılıyordu.
Bu fırsattan yararlanan Serkan yanıma geldi.Serkan:Harika gözüküyorsun.
Eylül:Karının yarına gitmelisin Serkancım.Çünkü Cihan geliyor.
Serkan:Bencede sana olan bakışlarım beni ele vermeden ben Hazal'ı sana verip gideyim.
Hazal'ı alıp Dolunay'a teslim etmiştim.Cihan ve Cemre bir sohbete dalmıştı..Koyu bir muhabbet olduğu belliydi.Onları bölmeyip Güney'in yanına geçtim.Senem ve Dila kadeh kaldırıyordu.Güney'i tek başına yakalamayı uzun zamandır istiyordum.
Güney:Ne var Eylül?Beni tehdit mi edeceksin?
Eylül:Hayır tehdit falan etmeyeceğim ama biz yanlış bir şey yapmadık.Sen geçmişi bilerken neden böyle davranıyorsun?
Güney:Cihan'ın seni aldattığını düşünebilir misin?
Eylül:Aynı şey mi Güney saçmalama.Bana şimdi iyilik edecegin ve ihanetin yanlış olduğu bu zaman mı aklına geldi hı?Sen Songül'ü aldatırken sızlamalıydı o vicdanın Güney Ertürk!
Bir şey diyemeden Senem'in yanına gidince Dila Serkan ile birlikte yanıma geldi.
Dila:Eylül her şeyi çok güzel yapmışsınız beni de çağırdınız teşekkür ederim.
Eylül:Önemli değil.Gelip beni mutlu ettiniz.
Serkan:Zevkle geldik Eylül.Ha Cihan naber yarım saattir Cemre ile baya ciddi bir şey konuştun herhalde.
Cihan:Yok önemli bir şey değil.Cemre ile bizde iyi dostuz.
Serkan:Anladım.Eylül bana mutfağı gösterir misin?