EYLÜL
Serkan ile olan davadan çıkmıştım.Sanki hakim bilerek uzatıyor gibi geliyordu.Sanırım kafayı yemek üzereydim.Dikkatimi toparlayamıyordum.Midem sürekli bulanıyordu.Ela'yı ihmal etmeye başlamıştım.Artık bende durmuyordu bile.Kızım bana yabancıydı!Adliyede otururken Serkan yanıma gelip su uzattı.Serkan:Dava gerçekten uzadı.Eylül konuşur musun müvekkilinle.
Eylül:Evet daha fazla seninle görüşmek istemiyorum.
Serkan:Oturabilir miyim?
Eylül:Sanki hayır desem oturmayacaksın sende.
Serkan:Beni tanıyorsun ama Dila daha iyi tanıyor.
Eylül:Dila senin eşin Serkan tabii ki benden daha iyi tanır.Oldukça normal.
Serkan:Haklısın.Eylül senin rengin atmış.
Eylül:Yorgunum..
Serkan:Eve gitmeselin ama şu dava nolur kapansın ikimiz için de zaman kaybı.
Eylül:Bak ilk kez haklısın.
Gülümsedi yanından kalkıp bir taksiye atlayıp büroma geldim.Cemre ve Kader vardı.Songül bugün benden izin isteyince onu kırmamış izini vermiştim.
Cemre:Eylül?Ne işin vardı burada?
Kader:Hani sen eve gidecektin?
Eylül:Sizde bir garpisiniz gerçekten.Burası benim de bürom farkında mısınız?
Kader:Hayır sadece biz beklemiyorduk.Sen sonuçta planlı bir insansın.
Eylül:Eve gitmek için henüz erken olduğunu düşündüm.Ela Cihan..Burada çalışırım hem.
Kader:Peki..
Cemre:Eylül bugün buraya aslında biri-
Eylül:Cemrecim sanırım misafirin var ama ben zaten rahatsız olmam.
Cemre:Eylül senin bu saatte olacağını bilsem inan gelme derdim.
Eylül:Sıkıntı değil dedim.
Kader:Eylül gelecek olan kişi Dila Özgün.
Eylül:Ya tamam sıkıntı olmaz dedi-Dila mı?
Cemre:Özür dilerim kuzum.İstersen arayıp iptal edebilirim.
Eylül:Y-yok!Etik bir davranış olmaz.Hem Dila'yı benden habersiz çağırmanıza kızmış olabilirim.O da benim bir dostum.
Cemre:Bilemedim Eylül.
Bu sırada kapıdan içeriye girdi.İnce fiziği gözüme çarpıyordu.Kilo falan almamıştı.Hamilelere göre aşırı inceydi.Bana da elini uzatınca sıktım.
Dila:Kader senden Serkan biraz bahsetti sensin değil mi Kader?
Kader:Evet benim.Sende Dila olmalıydın.Nihayet tanışabildik Serkan'ın bu hoş zarif eşiyle.
Dila:Ah çok teşekkürler.
Eylül:Dila fiziğin hayran kalınacak türden.Bize de tüyo verirsin.
Dila:Eylül senin diyete falan ihtiyacın yok.Hatta senin hiçbir şeye ihtiyacın yok.Ya sen çok güzelsin Eylül.Seni kıskanıyor olabirim.
Kader:Siz baya kaynaşmışsınız.
Dila:Serkan'a hep söylüyorum.Eylül ve Cemre çok hoş dostlar.
Kader:Beni de sayarsın artık Dila.
Dila:Ya evet Kadercim.
Eylül:Serkan ile sabah bir davadan çıktım.Beraberdik yani..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK HUKUKU
Fiksi PenggemarGeçmişe dayanan bir aşk davasında karar ne?Aşk mı Gurur mu?