SERKAN
Yağmur ve şimşek birbirine karışmıştı..Hazal Ela uyuyordu..Gök delircesine deli bir yağmurdu bu..O gece de böyleydi..Eylül ile olan vuslatımızda da böyleydi.Kaderdi bunun adı demek ki.Hazal'ın olduğu gün ve Hazal'ı öğrendiğimin habercisiydi bu yağmur..Serkan:Kızım..
Hazal kıpırdanıp elimi tutunca gülümsedim.O güzel kokusunu içime hapsettim.Artık kızımı benden kimse alamazdı.Hazal'ım..Dışarda bir gürültü olunca Hazal'ı bırakıp kapıyı açtığımda Eylül kapının önünde sırılsıklam ve cansız yatıyordu.Kıyafetleri âdeta yüzüyordu.Yağmur hâlâ üzerine yağıyordı..Kucağıma onu alıp yatak odasına götürdüm.Nabzını kontrol ettim.Zorla nefes alıyordu sanki!Ona bir şey olmazdı değil mi?
Serkan:Eylül uyan nolur uyan!
Ses yoktu.Ipıslaktı!Hazal'ı pusetine koyup diğer odaya geçirdim.Eylül'ün bedeni zangır zangır titriyordu!Kazağını çıkardım.Kıpırdandı ama hâlâ ses yoktu.Dolabı açıp hemen eski kıyafetlerini getirdim.Elleri ayakları bedeni buz gibiydi!Üzerindekileri teker teker çıkarıp kuruladım.Gözlerimden damlalar akıyordu!Ya ona bir şey olursa?Ben nasıl fark edemedim!Kızıma kavuşurken sevdiğime veda edemezdim!Biz daha evlenecektik onunla!Üzerine diğer kıyafetleri giydirdim.Kıpırdanıyordu ama dudakları titriyordu..Ellerimle saçlarını kurulamaya çalışırken Hazal ağlamaya başladı..Hemen diğer odaya gidip ona emziğini verdim.Eylül'ün ellerini elime alıp nefesime verdim.
Eylül:Ü-üş-üşüyorum..
Serkan:Yanımdayım..Ben senin yanındayım.
Gözleri kapattı.Zaten sadece birkaç saniye açık tutabilmişti.Battaniyeyi üzerine örttüm.Bende koltuğu açıp Hazal'ı yanıma alıp onunla yatmaya karar verdim...Gözüme uyku girmeyeceğini bile bile..
SONGÜL
Güney'in burada ne işi vardı ki?Selin Hanım yürürken ben sadece onu takip edebiliyordum..Bedenim kaskatı kesilmişti!Selin:Songül.Güney bağımlı.
Songül:Ne bağımlısı ya?Ne diyorsunuz siz Selin Hanım!
Selin:Uyuşturucu maleseff.Onu apar topar getirdim buraya.Senem haber verdi bana da.
Songül:Ne?Nasıl yani iyi olacak mı?
Selin:Uyutuyorlar..Birkaç kez..Ah!
Kalbini tutuyordu.Hemen elini tuttum.Koltuğa oturmasını sağladım.Çantamdan şise çıkarıp ona uzattım.Tereddüt etmeden içti.
Songül:İyi misiniz?
Selin:Kalbim sıkıştı galiba Songül.Bak Senem ve bu uyuştucuya başlamışlar.Senem Güney'in ölümün eşiğinde olduğunu söyledi!Doz..Doz mu ne haltsa!Güney çok..Çok kötü.
Songül:Onu görebilir miyiz?Selin Hanım..Beni dinler belki.
Selin:Sen onu seviyorsun değil mi?Songül oğlumun iyileşmesi sana bağlı.
Songül:Konuşabilirsem eğer..
Selin:Ben bir yolunu bulacağım.O seni dinleyecektir.
Songül:Senem nerede?O da mı..?
Selin:Güney ile anlaşmalı boşandılar..Yani ben ve Senem öyle istedik.Başka çaresi yoktu.
Songül:Evli değiller yani..
Selin:Hayır o iş bitti.Senem de nerede bilmiyorum.
Songül:Güney'i ne zaman göreceğim?
Selin:Doktorlarla konuşalım hadi.
SERKAN
Uyandım..Gerçi ne kadar uyudum bilmiyordum.Gece boyu kendimi sorguya çektim.Üstelik beni savunacak bir avukatımda yoktu.Kendimi Eylül'ü sorguladım.Ya dün ona bir şey olsaydı dedim!Ya da ben Hazal'ı öğrenmeden bu hayat sürseydi!Cihan alıp gitseydi ya da kızıma bir şey olsaydı ne olurdu?Aklım almıyordu.Affetmek istesemse o kaybettiğim zamanlar!Canımı acıtıyordu.Hazal' manasını verdim.Kendi kendine gülümseyip oyuncağını geveliyordu..Eylül'e baktığımda hâlâ uyuyordu.Elini tuttuğumda düne göre sıcaktı ama yine de iyi değildi.Ateşine baktığımda biraz vardı..Saçları hâlâ tam olarak kurumamıştı.Serkan:Ah be aşkım..Böyle neden yaptın?Neden gizledin bebeğimiz..Ben iyi baba olamaz mıyım?En âlâsını yapardım babalığın.Prensesim diye severdim onu..Prenses..
Eylül:Sev..Beni de onu da çok sev..Aşkım.
Ne demekti bu?Beni duymuş muydu!Bu kadar kolay olmamalıydı!Bu kadar basitce olamazdı!Zamanlarımın Hazal'sız zamanların hesabını bana kim verecekti!Eylül gülümseyip yutkundu!
Eylül:Affet..Baksana ölüyorum ben.Kızımız olmadan sen olmadan bana ne olur hı!
Serkan:Sen yaptın ama Eylül.Sen beni yıllarca öldürdün!Senl beni yıllarca öldürdün Eylül!
-Bölüm Sonu
Geç olsun güç olmasın derler merhaba nasılsınız?EySercinizz buyrunuz efendim.SonGün yazabiliyor muyun bilmiyorum ama umarın oluyordur.Birkac gün Vebal gelemeybilir haberiniz olsun.Serkan affetmeli mi?Korktu ama yaa❤Neyse yorum ve votelerini bekliyorum.Görüşmek üzere.
-Esraa