EYLÜL
Serkan'a ile olan nikahımıza sadece beş gün kalmıştı.Heyecanlıydım!Sevdiğim adam bebeğimin babası kocam olacaktı!Serkan son günlerde yoğun çalışırken bende genellikle evde oluyordum.Cemre dönmüştü ama daha hiç görüşme fırsatımız olmamıştı.Kader ve ben bugün Nazan teyzenin yanına gidecektik.Kader'i sürüklüyordum sonuçta o da yakında bu aileye karışacaktı.Hazal'ı giydirdikten sonra arabaya atladım.Önce Serkan'ın yanına gazladım.Kapıyı açtım pat diye kucağımda Hazal ile.Serkan basını kaldırmadan dosyalarla ilgileniyordu.Serkan:Ben size kapıyı çalmada-
Hazal:Ba-ba.
Serkan sandalyesinden kalkıp kızının elini tuttu.
Serkan:Kızım bebeğim hoşgeldin sen.
Eylül:Babası biz Nazan babaanneye gidiyoruz.
Serkan:Barodan haber geldi.Bugün nöbetçi mahkemede olacağım.
Eylül:Ah sevgilim kıyamam tüm gece zanlı peşindesin.
Serkan:Eh gece boyu yanında mışıl mışıl uyumak vardı ama neyse.Anneme neden gidiyorsun?
Eylül:Davetiyleri kontrol edeceğiz.Kader'i götürüyorum.
Serkan:Ahaha gelin adayı misali.
Eylül:Aynen aşkım.Hazal da seni özledi görüp gidelim dedik.
Serkan:Babacım gel bakalım sen bana hoppa..
Serkan Hazal'ı alıp sevmeye başlayınca bende bir lavaboya gittim.
Kader'i de alıp Nazan teyzenin yanına geldim.Hazal'ı uyutup salona oturdum.
Nazan:Üşütmesin çocuk kızım.
Eylül:Yok annecim üzeri kalın zaten.
Nazan:Kader hoşgeldin yeniden.
Eylül:Anne davetiyeleri dağıttınız değil mi?
Nazan:Kızım evette sanki sönük kalmaz mı biraz?
Eylül:Anne öyle çıtı pıtı bir şey istemiyorum.Malesef ki bize zaten ne biçim gözlerle bakacaklar.
Nazan:Hayır ne varmış halinizde.İkinizde olgun insanlarsınız kızım.Hem çocuğunuzun olması bir şey değiştirmez.İlk kez evleneceksiniz.
Eylül:Peki.
Kader:Sadece nikah değil mi?
Eylül:Ben abartı istemedim.Bebeğimiz var ne bileyim işte..Ama Serkan illa ki beni gelinlikle görecekmiş.
Nazan:Kızım..Oğlumun hayali sensin.Her adamın gönlünde sevdiğini kadınını gelinlikle kollarında görmek vardır.
Eylül:Anne utanıyorum ben sen böyle söyleyince.
Nazan:Haha ne utancı Eylül?Kader sende var mı birileri bak sıra size gelmeli.
Eylül:Var galiba annecim o kadar söyledim ona çifte nikah yapalım ama.
Nazan:Kader niye evlenmiyorsun?Bir sen bir de deli Ayaz siz bekarlık sultanlık devam galiba.Bulun gönlünüze göre birilerini.
Eylül:Kader?
Kader:Daha erken hem insanlara güvenmek konusu biraz sıkıntılı.
Bu sırada annem masayı kurdu.Mantı yapmıştı!Çok severdim.Kader ile beraber masaya geçtiğimizde Kader'in elleri titriyordu.
Kader:Elinize sağlık.
Nazan:Daha yemedin bile.
Kader:Buradan da çok hoş gözüküyor.
Yemek sessizce yenilirken Ayaz içeriye girdi.
Ayaz:Aa yenge hanım nasılsınız?Abim nerede?
Nazan:Gel buraya mantı yaptım.
Ayaz:Nazan annecim çok severim.
Nazan:Eh senin için zaten oğlum.
Ayaz masaya geçtiğinde Kader'in görünce öksürmeye başladı.Kader ise başını yemekten kaldıramıyordu.
Kader:Hoşgeldin Ayaz.
Nazan:Siz tanışıyor musunuz?
Kader:Hıhı..
Nazan:Ayaz oğlum bak Kader'de senin gibi bekar.İkinizin ne bu derdi anlayamadım.
Eylül:Annecim bizim kadar cesur değiller galiba.
Ayaz:Aman cesurmuş siz yıllar önce hoop mercimek fırın.
Eylül:Ayaz beynini patlatırım senin.Bu konuşulanları Serkan'a söylersem eğer sen olacakları biliyorsun.
Ayaz:Anne haksız mıyım?
Nazan:Ayaz haddini bil oğlum.Abinin ve yengenin özeli seni ilgilendirmez.
Ayaz:Aman Nazan anne.
Kader:Ben bir su alsam iyi olacak hiç yiyemedim zaten.
Eylül:Midene mi oturdu acaba anlamadım ki gayette iyi mantı.
Ayaz:Gel Kader gel ben sana su veririm.
KADER
Ayaz ile mutfağa geçtiğimde Ayaz beni izlerken ben suyu bir dikişte bitirdim.Ayaz:Neden söylemedin?
Kader:Sonuçta ben bugün buraya Eylül'ün arkadaşı vasıfıyla geldim.
Ayaz:Keşke deseydin aşkım.
Kader:Peki sen?Sen Ayaz niçin annene bir kız arkadaşın olduğundan bahsetmedin?
Ayaz:Bilmem.
Kader:Ayaz sen benimle dalga mı geçiyorsun?
Ayaz:Ne dalgası Kader?Evlenme teklifi etmedim mi sana söylene.Hem nerede yüzük?Hani parmağında mı!
Elimi tutup parmağıma bakarken elimi sıkıyordu sertçe!Canım yanıyordu.
Ayaz:Neden takmıyorsun?Ya daha iki gün oldu Kader!
Kader:Ne?Ne ya Ayaz!Senin annenin benden haberi bile yokken bana evlenme teklifi ediyorsun falan.Ne önemi kaldı?
Ayaz:Ben sana bizim evleneceğemizi söylüyorum Kader.Daha ötesi ne olabilir!
Kader:Annen!Nazan teyzenin haberi yok ya.Sana yakında bulur bir gelin adayı.Sen de tanam deyip evlenirsin.
Ayaz:Kader!
Kader:Yüzüğü parmağıma takıyorsun ama..ama sadece sen değil Ayaz anladın mı?Senin sevmenle bitmez.
Ayaz:Bana bak yeter!
Kader:Ne yeter ya annenin yanındayım ama o-
Dudaklarıma kapanınca onu iteceksem de beceremezken belimden çekip beni kendine hapsediyordu.İlk öpücük böyle mi gelecekti!Zor da onu ittim!
Kader:Ne yapıyorsun?
Ayaz:Sen benim olacaksın!O yüzük parmağından çıkmayacak Kader!
Kader:Ya biri gelseydi ne olacaktı!
Ayaz:Sen değil miydin?Herkes bilsin diyen yürü gel!
Elimi sıkıca tuttu.Salona gelince beni göğüsüne bastırdı.
Eylül:Ayaz?
Ayaz:Anne bu kız senin gelinin tamam mı?Bak evlenmiyor diyordun bak al sana gelin bana da hoş bir eş.
Eylül:Ayaz!
Nazan:Ah siz birlikte misiniz?
Kader:Şey aslında biz..
Ayaz:Evet birlikteyiz!
-Bölüm Sonu
Buyrunuz Ayazlı Kaderli bir bölüm getirdim size.Nasılsınız?Bu bölümde böyle bitti.Ayaz Kader EySer'den önce evlenirse şaşmayın.En sevdiğiniz yerleri yorumlara bırakınız.Görüşmek üzere!
-Esraa