EYLÜL
Sabah dek gelmemişti ve beni de uyku tutmamıştı.Hazal uyanmış yatağında oyuncuklarını izliyordu.Ah be kızım sen ne değerlisin bir bilsen..Serkan'ın öfkesinde haklı olduğunu biliyordum ama yapacak bir şeyim yoktu..Kapı açıldığında hemen koşarak ilerledim.Serkan:Geldi mi o şerefsiz?
Eylül:Nereye gittin sen?
Serkan:Kızlarla takıldım.
Eylül:Serkan beni deli etme!
Serkan:Büroya gittim gece boyu çalıştım Eylül.Sırf iyi bir baba olayım diye!
Eylül:Sen kötü bir baba değilsin ki bunu nereden çıkarttın Serkan?
Serkan:Değil mi?İyi ya da kötü baba olmak için önce baba olmak gerekir.Ben baba değilim!
Eylül:Çocukluk etme.
Serkan:Cihan'a diyemedin!Sen Cihan'a o senin kızın değil diyemedin Eylül!
Eylül:Cihan bilse ne değişecek Serkan?
Serkan:Eylül sen kimden ne saklıyorsun!
Eylül:Bir şey sakladığım falan yok.Ben yanlızca doğru zamanı bekliyorum.
Serkan:Eğer sen doğru zamanı bilseydin ne o Cihan ile saçma sapan bir evlilik yapmış olurdun ne de ben kızımdan ayrı kalırdım.
Eylül:Hazal'ı annene bırakırsın o zaman.Benim işim var unutma ki bende bir avukatım.
Serkan:Kendi davalarınızı öncelik verin.Aile hukukunuza Eylül Hanım!
Bana yaptığını zerre anlamıyordum.Ama geç kalıyordum hızlıca üzerimi giyinip evden çıktım.
Büroya geldiğimde Songül'ün canı sıkkın beni bekliyordu.Kader de gelmişti.İkisinin ağzını bıçak dâhi açmıyordu.
Eylül:Hadi ben neyse size ne oluyor?
Songül:Eylül hadi geç kalacağız çıkalım mı?
Eylül:Peki de senin bu hâlin kötü.
Songül:Toparlarım kendimi..Ha haberin mi var mı senin?
Eylül:Neyden?
Kader:Bende buraya geri dönüyorum Eylül.Çünkü Cemre yeniden işe başlayacak.
Eylül:Cemre mi?Ne zaman konuştun?İyi mi?
Kader:Gelecekmiş işte anlatır.Sanırım yarın gelecek.Bende Cemre Hanım'ın buraları düzenlesem iyi olur.
Eylül:Hadi Songül.
Ben ve Songül arabama bindik.Yavaş kullanıyordum.
Eylül:Güney nasıl?
Songül:Güney bağımlı.
Eylül:Nasıl?Ne bağımlısı Songül?
Songül:Uyuşturucu.Hem de çok kötü.
Songül ağlamaya başlayınca arabayı durdurdum.
Eylül:Bana neden bahsetmedin ki!
Songül:Nasıl bahsetseydim senin derdin baksana kendine yetiyor.
Eylül:Tamam ama Songül ya şu davadan sonra hepsini anlatacaksın.
Songül:Tamam.
SERKAN
Ayaz yine soluğu yanımda almıştı.Kader ile olan tatlı atışmalarını dinleyecek kadar neşeli değildim bugün.Kardeşimi de kırmak istemiyordum tabii ki.Eylül'e hâlâ sinirliydim.Yaptığının haklı yanı yoktu.O benim kızımdı!Bunu neden kimden saklayabilirdi ki?Hem kimliği bana verip hem de Cihan'ın yanına beni hiçe sayamazdı!Öfkemin kolayca dineceğini sanmıyordum.