FİNAL

875 59 46
                                    

EYLÜL
Uyandığımda Serkan ile burun buruna uyurken onun yanağına bir buse kondurdum.

Serkan:Günaydın.Ne çabuk sabah oldu ya daha yeni uyumadık mı?

Eylül:İşe geç kalıyoruz.

Serkan:Kalmıyoruz çünkü ben davalarını çektim.

Eylül:Neden bunu yaptın ben sana benim işler-

Serkan:Bu olay kapansın karışmayacağım söz veriyorum.

Eylül:Hadi kalk.

Serkan:Acıktın mı?

Eylül:Hıhı..Serkan o acıkıyor mudur?

Serkan:Uzun oldu Eylül.Yapma şunu bende üzülüyorum.

Eylül:Biz sebep olmadık mı ama?

Serkan:Kendini suçlama Eylül.

Yataktan kalktığımızda Serkan belimden kavrayıp beni kendine çekip dudaklarımdan öptü.

Serkan:Özgün Avukatlık Bürosunun birtanesi.

Eylül:Öyleyim tabii.Senin zoruna gitti bilmiyorum sanma.En dişli rakibin hem karın hemde büro ortağın.

Serkan:Büro ortağı olmayı ben sana teklif ettim.

Eylül:Kabul ettim..Evet Serkancım çünkü senden daha iyiyim.

AYAZ
Bebeğin ağlaması kulağımda çınlarken Kader elinde bezle yanıma geldi.

Ayaz:Kızım geç kalıyoruz.

Kader:Sude'nin altınu değiştirseydin o zaman.Her işi ben yapayım ya.

Ayaz:Evinin kadını olmak bunu gerektirir.Benimle neden evlendin?Aile olmak için..

Kader:Ayaz ama yoruluyorum.Baksana daha Sude 1.5 yaşında bile değil ama ikinci bebeklere hamileyim!

Ayaz:Kızım nereden bileyim hı?Bebek olacağını önlem alsaydık keşke dememi beklemiyorsun herhalde.

Kader:Resmen üç çocukla fasulye kıran anne yaptın beni Ayaz Özgün.

Ayaz:Ben kızımla mutluyum.O karnındakilere de şimdiden manyak gibi aşığım.

Kader:Sude'nin kardeşleri olacak inanmıyorum.

Ayaz:Hadi abimlerle beraber buluşacaktık.

Kader:Tamam Ayaz ben üç canlıyım ama.

Ayaz:Gel Sude'm gel kuzum bu deli anne sana bakamaz zaten gel biliyor musun kızım anne seni yapmayalım dedi seni ben istedim.

Kader:Tövbe ya.Baksana seni varya gebetirim.Sude bize süpriz olmuştu bilmem hatırladın mı?

Ayaz:Ah ne hoş geceydi be.Ölsem unutmam.

Kader:Ha bir de dul bırak anasını satayım.Ayaz ağzına yapışıtırım senin.

Ayaz:Bebeklerimiz doğsun önce sonra gece-

Kader:Sonra da futbol takımımı kuracaksın Ayaz!

Sude:Ba-baa..

Sude ağlayınca onu sallamaya başadım.Kader de giyinmeye çıkmıştı..

EYLÜL
Bürodan çıkıp eve geldim.Dosyalara son kez göz atıp resmen sezonu kapatmıştım.Hazal kapıyı açtığında boyununda kırmızı fular takılıydı.

Hazal:Annecim hoşgeldin.Babamla sana ve ona biz güzel bir akşam yemeği hazırladık.

Eylül:Kızım ben hemen gelecektim zaten neyse tamam o fular nereden çıktı Serkan?

AŞK HUKUKUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin