-49-"DNA"

418 48 31
                                    

EYLÜL
Uyandım.Dün gece olanlardan dolayı kıkırdadım.Serkan gitmiş miydi?Kendimi aciz hissettim bir an.Yataktan kalkıp ılık bir duş aldım.Masanın üzerinde ki notu gördüğümde sırıttım.

"Kadınım dava erken saate seninde baktım programa seninde erken saate var ben Hazal'ı alıp çıktım"

Gülümsedim üzerimi giyinip evden çıkacakken Ayaz'ın aradığını gördüm.Kulağımda telefonla sürücü koltuğuna bindim.

Ayaz:Yenge yolun sonu!Serkan'a gidiyorum.

Eylül:Ben açıklayacağım bugün zaten!Bak Ayaz hayır diyorum sana!

Ayaz:Ben sana zaman vermiştim Eylül.Sense ne yaptın hâlâ Cihan'a fırsat verdin yolun sonu!

Eylül:Hayır geliyorum ben hayır!

Ayaz:Yetişemeyeceksin bana engel olamayacaksın Eylül!

SERKAN
Davayı kazandığım için gurula dönüp büroya girdim.Sekreterime bir kahve yapmasını söyledim.Bilgisayarımı açıp kafam uygun bir şarkı açtım..Bu sırada kahvemle beraber Ayaz'da girdi içeri.Kahveyi bana uzattı.Gülümsemiyordu elinde bir belge vardı.

Ayaz:Abi konuşmamız gerek çok önemli.

Serkan:Ne söyle hadi keyfim yerinde.

Ayaz:Abi belki de üzerime vazife değil ama senin daha fazla aptal yerine koyulmana gönlüm razı değil..

Serkan:Bu da ne demek Ayaz?Oğlum avukatım ben kim nasıl koyar beni aptal yerine..

Ayaz:Avukat!Avukatlar iyi bilir değil mi?İnandırmayı böyle işleri..

Serkan:Bilmece gibi konuşmasana Ayaz söyle hadi.

Ayaz:Bunu vermem lazım abi sana.

Ayaz'ın uzattığı kağıdı elime aldım.Ne olduğuna bakmaya gerek duymadım aslında.Ayaz'ın saçma sapan işleri diye geçirdim aklımdan..

Ayaz:Abi..

Serkan:Ne lan bu Kader ile evlendin falan mı ailemizden mi çekiniyorsunuz?

Ayaz:Kader değil konu abi.

Serkan:Ne o zaman Ayaz?

Ayaz:Abi..Eylül..

Serkan:Ne olmuş Eylül'e?Aramız gayet iyi merak etme.

Ayaz:Abi benim üzerime vazife değil belki ama bunu öğreneli biraz oluyor.Aslında ben ona zaman vermiştim ama o hep aksini yaptı..Dinlemedi ki beni!

Serkan:Ne lan?Cihan..Cihan bir şey mi söyledi Eylül'e!

Ayaz:Yok Serkan..Konu Eylül ile ilgili ve hatayı yapan da Eylül'ün ta kendisi.Hem de bu hata yıllara dayanıyor

Serkan:Ayaz!Sinirlendim bak artık yeter!

Elimdeki kağıda baktığımda hastane ismi birkaç biyolojik terim vardı.Ayaz gözlerini kapatmıştı dudağını ısırıyordu.Gözleri kapalı konuştu..

Ayaz:En son kısım..Abi son kısma bak!

Gözlerimi son kısma dikmişken okuduğum yazıyla gözlerimi açtım.Ellerim titremeye başlıyordu..
"H.Ela Batmaz %99,9 oranında Serkan Özgün ve Eylül Batmaz'ın çocuğu olarak dünyaya gelmiştir"..
Defalarca okudum okudum okudum!Şaka?Değildi imzalı bir belgeydi bu!Kalktım koltuğumdan Ayaz'ı yakasından tuttuğum gibi duvara yasladım.Ellerimi boğazına yapıştırdım!Kıpkırımızı oluyordu yüzü!

Serkan:Ne bu!Ne lan bu!Kim verdi sana bunu!Yalan mı!Yalan mı!Hazal'ı benden alan Eylül mü!Bu gerçek değil!Ayaz!Ayaz gebertirim seni lan konuş!

Ayaz:Ger-gerçek!

Kafamdan birileri sanki amansızca kaynar sular döküyordu..Ayaz'ın suratına geçirdim yumruğu eşşek benimle dalga geçiyordu.

Ayaz:Abi yapma!Yapma abi!

Serkan:Dalga geçtin lan benimle!Bu ne biçim oyun lan!Hazal'ı nasıl oyuna âlet ettin şerefsiz!O benim biyolojik olarak kı-kı-

Ayaz:Abi yeter!Yeter kızın o senin.Hazal Ela senin kızın!Hazal baksana ismi bile senin seçtiğin isim!

Serkan:Hayır!Eylül benden kızımı Hazal'ı benden alı koymaz.O vicdansız değil Ayaz!

Ayaz:Beni döv istersen sabaha dek abi!Ama tümü doğru!

Serkan:Ayaz!Neden böyle yapsın oğlum neden!

Ayaz:Abi bilmiyorum ama doğru..Bak teste DNA testi doktorlardan onaylı.Eylül!Eylül sana yalan söyledi.Hazal Ela senin öz kızın!

Serkan:Olamaz ki!Nasıl Cihan ile evlendi..

Ayaz'ın ağzı yüzü kan içerisinde kalmışken yakasından tuttum!Gözlerimden yaşlar akıyordu..

Ayaz:Hazal..Hazal senin kızın.

Serkan:Hayır..Hazal..Hayırr!

Bu sırada Eylül kapıyı açtı.Gözleri dolmuştu.Saçları dağılmıştı...Yıpranmıştı..Ayaz'ın yakasından tutarken bana doğru geldi.Gözleri kızarmıştı kıpkırmızıydı!

Eylül:Aşkım..

Ayaz:Bak geldi işte hadi sor!Abi..

Eylül:Ayaz ne bu hâlin?

Ayaz'ın suratına yumruğu geçirecekken Eylül çığlık atıp benim elimi tuttu.

Ayaz:Hadi söyle ona!Söyle!

Eylül:Aşkım..

Serkan:N-ne?Ayaz ne diyor Eylül!Benim kafamın içinde dolaşan o cümle ne Eylül!Susma ağlama konuş!

Ellerimi tutmaya çalıştı çektim!Doğruysa?Ya Hazal benim kızımsa..

Eylül:Serkan ben sana..

Ayaz:Hâlime bak!Sen Eylül sen abime eziyet ettin!

Eylül:Ayaz sus!Sana söyleme dedim!Sus dedim iyi halt ettin!

Ayaz:Onu daha fazla Hazal'dan uzak tutamazdım!Senin gibi olamam ben Eylül!

Ne diyordu bunlar..Yanağıma süzülen göz damlasını silip Eylül'e döndüm!

Eylül:Sa-sakin ol.Elinde ki..Elinde ki..

Serkan:Burada yazıyor..Eylül!Burada Hazal'ın babası ben olduğum yazıyor!

Eylül:Evet bi-biliyorum aşkım.

Serkan:Neyi biliyorsun!Susma ağlama!Neyi!

Eylül:Hazal..Kızımız..Serkan..

Serkan:Doğru yani..Hazal kızım mı?Hazal benim parçam mı?Hazal..Hazal Ela..Hazal'ın babası ben miyim?

Eylül:E-evet..O test.. test doğru Serkan

Serkan:DNA testi doğru..Hazal benim kızım..

Eylül:Bizim kızımız.Hazal Ela senin ve benim bebeğim aşkım.

Serkan:Sen nasıl yaptın bunu!

Yere çöktüm.Ellerimi başım arasında aldığımda Eylül yanıma diz çöktü...

Eylül:Eve gidelim mi?

Serkan:Senden nefret ediyorum...Bizim katilimizssin sen..

-Bölüm Sonu

Merhabalar nasılsınız?Uzun zamandır beklenen o bölüm geldi.EySercinizz attım yine buyrunuz❤Becerebildim mi bilmiyorum çok düşündüm yazarken çok planladım.Umarım beklediğiniz gibi olmuştur.Ayaz'a kızdınız mı?Serkan ne yapar ne eder bakacağız.Umarım sevdiniz ya beklenti umarım karşılandı.Yaa neyse ben gidiyorum.Hepinize teşekkürler yorum bekliyorum beklenen bölüme!❤Görüşmek üzere..

-Esraa

AŞK HUKUKUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin