EYLÜL
Kolumu tutunca dolu gözlerle baktım ona.Gülümsedi.Serkan:Neden ağlıyorsun?
Eylül:Ağladığımı nereden çıkartıyorsun Serkan.Ben sadece adına sevindim.
Serkan:Bizim bir bebeğimiz olabilir ve o babalığı tadabilirdim.
Eylül:Yeniden mi başlıyoruz şu çıkmaza Serkan!
Serkan:Çıkmaz senin için çıkmaz olduğunu biliyorum.
Eylül:İkimiz içinde öyle değil mi?
Serkan:Öyle.Artık sen istesen bile beni seni istemiyorum Eylül Batmaz!
Gözümden akan yaşı silip alnıma bir buse bıraktı.
Serkan:Kalbini kırdım.Bilerek kırdım seni!Az bir şey yansın o kalbin!
Eylül:Yansın mı?Benim içim sönmedi ki.
Serkan:Sönmedi öyle mi?Benim çabam falan bitti.Çaba falan bekleme benden!
Eylül:Çaba mı?Ben senden çaba beklemeyi yıllar önce kestim Serkan.Sen o gün aşka çaba yerine terk etmeyi seçtin!
Serkan:Aşka çaba öyle mi?Beni dinlemeden terk ettin!Hemde..
Eylül:Boşuna tartışıyoruz sana iyi babalık çalışmaları tamam mı!
Serkan:Tamam teşekkürler.
Serkan kolumu bırakınca taksiye atlayıp eve yol aldım.Dolunay'a gidebileceğini söyleyince o çıktı.Bende mutfağa geçip yemek yapmaya koyuldum.
SERKAN
Kalbi yanıyordu.Umursamazlık rolünü sadece kendisinin oynayabildiğini sanıyordu ama yanlış düşünüyordu!Ayaz'a gülümsedim.Ayaz:Hâlâ seviyorsun onu abi.
Serkan:Baksana beni istemiyor sevsem ne olur.Çok çabaladım ama olmadı.
Ayaz:Abi kızının adını Hazal koymuş.Bu senin ve Eylül'ün birlikte koyacağınız isim değil miydi?
Serkan:Öyleydi.Ama beğendiği için koyduğunu söyledi.
Ayaz:Haddini aşarsam uyar ama abi bu kız ya seninse.
Serkan:Yok oğlum saçmala-
Ayaz:Bir sözümü kesmeden dinlersen iyi olacak.Eylül naif birisi.Başkasından olan bebeğine birlikte koyacağız ismi koyacak değil ya.
Serkan:Benim değil.
Ayaz:Dila ile tanıştır o zaman beni.Bakalım ona kaç puan vereceğim.
Serkan:Hadi lan oradan.
Kafeden sonra eve geldiğimde Dila uyumuştu.Gülümseyip bende yanına kıvrıldım çünkü saat baya ilerlemişti.
Dila:Serkan uyu..
Serkan:Tamam aşkım..
Ona sımsıkı sarılıp gözlerimi kapattım.
EYLÜL
Sabahleyin olan işlerimi halledip öğleden sonrası kendime ve kızıma ayrımayı seviyordum.Dolunay'a Ela'yı büroya getirmesini söyledim.Ela herkesin kucağında dolaşmaya bayılıyordu.Bugün kızımla beraber havuza gidecektim.Cihan su sevmezdi bu nedenle teklif dahi etmemiştim.Eylül:Kızım gidelim mi havuza hı?
Ela bağırıp gülücükler çıkarırken içeriye Senem girdi.
Senem:Merhabalar Cemre nasılsın?Ya şu senin dediğin göz kalemi..
Onlar sohbete dalmışken Ela'nın üzerini değiştirdim.Asansöre binip aşağıya indiğimde Serkan ve Dila'yı alışveriş yaparken gördüm.Serkan Hazal'ı görüp kucağına aldı.