-17-"Ve Kazanan"

485 62 23
                                    

SERKAN
Yine saçma bır cümle kurmuştum çünkü Eylül'ün kaşlar çatılmıştı.Songül bana bakarken boğazımı temizleyip güldüm.

Serkan:Yani..Bizim Dila ile be-benim bebeğim olana dek.Sonra ne işi var zaten o bakmak istese ben baktırmam!Öz torunu sonuçta.

Songül:Merak etme.

Eylül:Hadi duruşma saati geliyor.

Songül:Evet ya hadi kalkalım.

Serkan:Önden buyrun..

Yol boyu konuşmadı kimse..Öylece susup adliyeye geldik.Herkes kendi tarafına geçmişti.Anlaşamalı bir dava olsun istiyordum.İki tarafta kaybetmesin istiyorum..

EYLÜL
Ve zafer!Onu etkisiz bırakıp kendi tarafımı haklı çıkarıp kazanmıştım.O ise anlaşmayı düşünmüştü ama ben onun aksine müvekkilim için çabaladım.Müvekklimle kısa bir konuşma sonrası yürürken Serkan kolumdan tutup kendine çevirdi.

Serkan:Ne yaptın sen!

Eylül:Görevi yaptığımı sanmıyorum.

Serkan:Ben anlamamışım.Sen bilgileri alıp lehine çevirdin.

Eylül:İyi bir avukat zekasını doğru kullanmalı Serkan.Senin gibi duygusal kullanırsa yazık olur.

Serkan:Bana bak!

Eylül:Ne!

Serkan:Senin yüzünden adamın hakkı yenildi!Ya adaletten falan bahsetme.

Eylül:Sen benim işime âşık olduğumun farkında değilmişsin..

Serkan:Haklısın kocana aşık olmadığından işine aşık olmada çok haklısın sen!İşinle mutlu olabilirsin anca!Baksana bana susma!

Eylül:Haddini aşma Serkan Özgün!

Serkan:En son ne zaman birlikte oldun kocanla?Ya en son ne zaman sana süpriz yaptı?Gözlerinin içine en son ne zaman baktın?

Eylül:Sana haddini aşma dedim!

Tokatı suratına geçirip oradan koşarak ayrılacakken beni yine kendine çevirmesiyle burun buruna geldim.

Serkan:Sen işine aşıksın..Bense Dila'ya..Bu daha can alıcı değil mi Sayın Eylül Batmaz!

Eylül:Ya yeter!

Serkan:Bunun intikamını senden alacağım.Sen beni kandırıp adamın hakkını göz ardı edemezssin!

Eylül:Kanmasaydın.

Serkan:Göreceksin en ağır darbeyi indireceğim sana!

Eylül:Elinden geline ardına koyma.

Ondan kurtulup Songül'ün yanına geldim ve taksiye bindim.

Songül:Ne oldu kızım ne bu hâlin?

Eylül:Bir şey yok!

Songül:Eh peki.

Yol boyunca susmuştım.

SERKAN
Eve geldiğimde Dila çoktan gelmişti.Gidip ona sarıldım.

Serkan:Seni çok özledim aşkım.

Dila:Aşkım yemek hazırladım.Özledin demek..

Serkan:Hı..Hem de nasıl bir bilsen..

Ona izin vermeden ellerini tutup dudaklarımızı buluşturdum.Belinde ki kemeri çıkardım.

Dila:Aşkım daha yem-

Serkan:Sonra..Dila..Sonra..

EYLÜL
Nazan teyzeden Ela'yı alıp eve geldim.Cihan kahkahalarla telefonda görüşüyordu.Yarım saat olmuştu ama hâlâ konuşması sürüyordu.Ela ağlamaya başlamıştı.

AŞK HUKUKUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin