-39-

482 60 20
                                    

EYLÜL
Cihan ile boşanlı tam iki hafta oluyordu.Hayatım parça parça eriyordu âdeta elimden kayıp giderken ben bir şey yapamıyordum.Serkan'ı dinlememiştim ne diyebilirdim ki?Karısı ve bebeğinin yanında olacaktı tabii ki..Cemre bir süredir çalışmıyordu ama bizlerle de konuşmuyordu.Hazal'ın bakıcısını gönderip yerine başka birini almıştım.Orta yaşlı bir bayandı ve kendi evinde bakıyordu Hazal'a..Hazal'ı Cihan almak istese de buna engel oldum.Serkan'ın kızını nasıl verebilirdim ki?İçim yanıyordu..Hazal babaya hasret büyüyecekken Dila'nın bebeğinin Serkan ile büyümesi içimin yanmasına sebep oluyordu.Tek dostum Songüldü.Kader de artık aşk hayatıyla haşır neşir oluyordu.Kapının çalmasıyla içeri Songül girdi.

Songül:Alışkanlık işte Eylül.Cemre hep kapının çalınmasını isterdi ya.

Eylül:Cemre ne zaman dönecek acaba?Yani buraların sessizliği canımı yakıyor.

Songül:Biz bize yeteriz be Eylül.Sen kendini topla baksana ne hâldesin.

Eylül:Songül Cihan'dan boşandığıma değil bu hâlim..Serkan'a olan öfkemden..

Songül:Niçin Eylül?Bak Serkan ile olan gizli ilişikiniz ne kadar doğruydu ki?

Eylül:Songül anlamıyorsun beni canım.Kendime engel olamadım bile bile attım kendimi ateşe.Yanlış olduğunu bile bile..

Songül:Serkansa gidip karıyla gecesini geçirip hamile bıraktı Dila'yı.

Eylül:Bilmiyorum yani biz başlayınca Serkan ile Dila ile arasına mesafe koyduğunu biliyordum.Serkan yalan söylemez hele ki böylesine hassas bir konuda.

Songül:Ee kızım madem öyle nereden çıktı bu bebek?

Eylül:Belki daha önce oldu ya nereden bilebilirim Songül.Sen..sen ne yapacaksın yarın Senem-Güney düğünü var.

Songül:Düğüne gideceğim Eylül.Sende benim yanımda olacaksın.Bak kızım biz güçlü insanlarız.

Eylül:Hayır ben gelmek istemiyorum.

Songül:İtiraz istemiyorum anlaştık.

Kabul ettim mecburen.Adliyede ki davaların sonuçlanmasından sonra kendimi eve atıp ılık bir duş aldım.Bakıcısı Ela'yı yarım saate kadar getirecekti.Bende o zamanda dek yemek yaptım.Bu sırada kapı çalındı.Ben Ela'yı beklerken gelenler başkalarıydı..

SERKAN
Başlamadan bitmişti.Yanmadan kül olvuremişti.Kayıp gidiverdi..Dila sürekli rahatsızlanıyordu midesi çok bulanıyordu.

Dila:Serkan aşkım sen davanı iptal etme olur mu?

Serkan:Neden?Ben yanında olabilirim Dila.

Dila:Gerek yok zaten oradan sonra ben kuaföre geçiyorum.

Serkan:Saçlarını mı boyatacaksın?

Dila:Yoo.Serkan sen iyi değilsin galiba.Yarın düğün var.

Serkan:Ah unutmuşum.Neyse sen iyiysen ben yatıyorum mâdem gelmeme gerek yok o zaman ben erkenden adliyeye geçerim.

Dila:Olur aşkım.

Dila dudaklarımdan öpünce gülümsedim.Babalık heyecanını tatmaya başlıyordum.Yavaş yavaş..ama aşkla!

GÜNEY
Senem heyecanlıydı bense ise o duygu kaçıyordu.Fakat bu saatten sonra o masada nasıl hayır derim bilmiyordum.Eylül'den Songül'ün adresini alıp kapısını çaldım.

Güney:Merhaba.

Songül:Güney ne işin var burada?Evimi nereden biliyorsun?

Güney:Geç demeyeceksin herhalde.

Songül:Müstakbel eşin kıskanır falan neyime lazım Güney.O bozuntu ile uğraşamam.

Güney:Al hadi içeri susadım bari bir bardak su ver.

Songül:Evleneceksin yarın buraya gelmen o kadar saçma ki..

Kapıyı kapatıp ona döndüğümde gözleri beni izliyordu.Öyle farklı bakıyordu ki korkmuştum..Hayır ondan değil!Benim o bakışlarda kaybolmamdan korkuyordum.

Songül:Ne bakıyorsun?Hey!

Güney:Sen evet dersen onunla evlenmeyeceğim.

Songül:Ne?

Güney:Senin benimle olman lazım..Bak sadece evet dersen her şeyi silip yeniden başlayabiliriz.

Songül:Benim ne çektiğimden haberin var mı!Hı!

Güney:Yeniden deneyebiliriz.

Songül:Sonra sen beni yine aldatıp hayvan gibi de kaçarsın değil mi!

Güney:Songül..

Songül:Defol git.Bana hâlâ yeni şans falan diyorsun!

Güney:Bir dinlesene.

Songül:Hem ne biliyorsun ben artık seni sevmiyorsam Güney!

Güney:Bunu anlamanın tek bir yolu var.

Güney'in dudaklarıma yapışmasıyla önce itmeye çalışsam bile beceremedim.O kadar hızlı ve derindi ki dengemi kaybettim.Sendeleyince belimden kavrayıp beni kendine daha da bastırdı.

Güney:Sende beni unutmadın biliyorum Songül.

Songül:Bu..Güney be-ben..

Umursadan yine delice dudaklarımı öptü.

Güney:Evlenmiyorum..Benim karım sen olacaksın Songül.Sadece sen..

Songül:Güney nasıl?

Güney:Şt..Sadece seni hissetmek istiyorum Songül.Çok özledim çok..

Ona engel olmazdım olmadım da..Bende ona karşılık verdim.Bu vuslatın gerçekleşeciğine adım gibi emindim!

Songül:Seni seviyorum.Seni özledim..

-Bölüm Sonu

MERHABA uzun oldu galiba ama sezon finali yapmak zorundaydım.Çünkü yetiştiremiyorum bir yandan Vebal bir yandan okul falan.Neyse kavuştuk.Bölümler Vebal gibi ard arda gelebilir mi bilmiyorum.Çünkü bu hikayenin Vebal'e daha ağır olduğunu düşünüyorum.Neyse yeni sezona yorum ve vote bekliyorum.❤Umarım sizi hayal kırıklığına uğratmamış ve güzel bir bölüm hazırlamışımdır..Hoşçakalın!

-Esraa

AŞK HUKUKUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin