EYLÜL
Cemre tek takılmak istemediği için gelmeyeceğini söylese bile ikna edilmişti.Serkanların arabası bizim araba ve Ayaz'ın arabası olarak iki araba gidiliyordu.Otele vardığımızda Cihan duşa girince Hazal'ı alıp restorana indim.Serkan'da gelmişti.Serkan:Bu ne biçim tatil cümbür cemaat.
Eylül:Başka türlü hiç olmayacaktı Serkan.Hem Hazal'ı alıp belki havuza girersin.
Masanın üzerindeki elimi tutup buse kondurdu.
Eylül:Ya Serkan biri görecek.
Serkan:Görsün umruda değil.
Eylül:Hazal'ı alıp inecek misin?
Serkan:Sende gelirsen neden olmasın aşkım?
Eylül:Serkan biri gelecek konuşma öyle.
Serkan:Off Eylül.Tamam ver bana Hazal'ı sende o Cihanla çok takılma.
Eylül:Hadi hadi.
Hazal'ı Serkan'a verip odaya çıktım.Saçlarımı toplayıp yazlık kısa elbiseyi üzerime geçirdim.Cihan duştan çıkınca yanıma gelip bana sarıldı.
Cihan:Karıcım baş başa bir yemeği hak etmedik mi?
Eylül:Bilmem daha yeni geldik.
Cihan:Bence çoktan hak ettik sevgilim.Ela nerede?
Eylül:Hazal'ı kızlara bıraktım.
Cihan:Baş başa olmamızı sende istiyorsun demek.Hazal'ı da bırakmışsın hem.
Eylül:Cihan ya.
Gülümsedim.Çenemden kavrayıp dudaklarımı öpmeye başlayınca bir iki karşılık verip onu durdurdum.
Cihan:Keşke yanlız gelseydik.
Eylül:Bu kez de böyle olsun Cihancım.
Cihan:Senin o güzel hatrını kıracak değilim.
SERKAN
Hazal ile eğlenip Eylüllerin odasına getirdiğimde Cihan yarı çıplak kapıyı açınca sinirlerim zıpaldı.Ben beyefendinin bebeğine bakıcılık yaparken kendisi burada âlem peşindeydi.Hazal'ı Eylül'e bırakıp Dila'nın yanına geldim.Dila:Aşkım nereye kayboldun sen?
Serkan:Öyle dolandım biraz canım.
Dila:Serkan aslında bir şey söyleceğim ama sonra.
Serkan:İlla ki merak ettireceksin yani Dila.
Dila:Yani evet.
Dila ile beraber yemeğe inip güzel bir yeyip odaya geri çıktık.Yol yorgunu olduğumdan uykum geliyordu.
Dila:Yorgunsun yarın söylerim sana.
Serkan:Hayatım söyle hadi sende kurtul bende kurtulayım istersen.
Dila:Vazgeçtim Serkan sen uyu ben biraz cafe&bar'da takılacağım.
Serkan:Peki kaçta gelirsin?
Dila:Sabaha dek eğlenirim belki ya sende gel diyeceğim ama gelmeyeceğini biliyorum.
Serkan:Biliyorsun evet ben yol yorgunuyum ya.
Dila:Seni yanlız bırakmak istemezdim kocacım ama en sevdiğim şarkıcı geliyor.
Serkan:Keyfine bak hayatım.
Dila çıkınca Eylül'ü aradım.Birkaç kez çaldı ama açmadı.Acaba Cihan mı yanındaydı?Daha sonra kendi bana döndü.
Eylül:Serkan ne diyorsun?
Serkan:Seni özledim.Yanıma gelsene.
Eylül:Saçmalama istersen Dila orada değil mi?
Serkan:O klübe indi en sevdiği sanatçı geliyormuş.
Eylül:Hm yani ev boş falan mı demeye çalışıyorsun Serkan?
Serkan:Ya Eylül cidden komik değildi.
Eylül:Bende seni özledim aslında ama başka yere gidebiliriz Serkan.
Serkan:Nereye?Seni rahatça öpebileceğim bir yer olursa sevinirim.
Eylül:Sen ne zamandır böylesin acaba?
Serkan:Nasılım Eylülcüm?
Eylül:Terbiyesiz gibi mesela.
Serkan:Kızım delirttin beni.
Eylül:Hadi Hazal'ı bakıcı kısmına vereceğim.Nerede buluşuyoruz?
Serkan:Türk hamamına gidelim mi?Hem yıkanırız.
Eylül:Git karın yıkasın seni deli.
Serkan:Dila aşkım hamama gidelim mi aşkım?
Eylül:Serkan seni mahvederim.
Serkan:O zaman seninle gidelim aşkım?
Eylül:Hamam diyor hâlâ.Bizde bahçe tarafında buluşalım.Hem arka tarafta kalıyor.
Serkan:Beklesene canım.Ayaz arıyor.
Eylül ile konuşmamı yarıda kesip Ayaz'ın telefonunu açtım.Bana Eylül ile vakit geçirebileceğim bir yer olduğunu söyleyince memnuniyetle kabul ettim.Eylül'ü alıp otelden çıktım.Hazal Ela'nın güvende olduğunu söyleyince rahatladım.Onu kendi kızım gibi korumaya ihtiyaç duyuyordum.
CEMRE
Klüpte kızlar dans edip eğlenirken ben bilmem kaçıncı kadehimi kaldırıyordum.Canım neden yanıyordu?Cihan'ı neden düşünüyordum bir fikrim yoktu!Bu yanlıştı ama her zaman yanlış olan tatlı olmaz mıydı?Cihan yanıma gelip bir içki aldı.Cihan:Neye içiyorsun eski salak sevgiline mi?
Cemre:Galiba öyle.
Cihan:Üzülemeyecek kadar güzelsin Cemre.
Cemre:Cihan yapma ben korkuyorum.
Cihan:Neden korkuyorsun duygularından mı?
Cemre:Sen arkadaşımın eşisin.
Cihan:Duyguların önüne geçebilirsen geç şayet ben geçemiyorum.
Cemre:Bu ne demek şimdi Cihan?
Cihan:Sana fena biçimde yanığım demek Cemre.Sakın bak-
Cemre:Cihan olmaz anlsana.
Cihan:Tek soru evli olmam mı?Eylül ile mutlu değilim.Evlilik sürüyorsa Ela için.Heyecanım falan yok anla beni.
Cemre:Cihan sen ve ben ola-
Cihan:Bana şerefsiz gözüyle bakmanı istemem.Ben sana eskiden bir his beslemiyordum.Ne olduysa bana geldiğin gece oldu Cemre.
Cemre:Cihan nolur benden uzak dur nolur.Sen Eylül'ün sevgilisisin.
Cihan:Umrumda olmadığını sana söyledim.
Cemre:Cihan bak yapma.
Bana yaklaşıp dudaklarıma yanaşınca direnmeye çalışsam da yapamadım.Büyük bir yanlış olsa bile bu kokuya dayanamayıp ona karşılık verdim.Ellerimi yanaklarına koyarken o benim titreyen dudaklarımı büyük bir açlıkla öpüyordu.
Cihan:Sen çok başkasın Cemre..Çok..
Elimden tutup oturduğum yerden kaldırıp beni peşiden sürükledi..
-Bölüm Sonu
Merhabalar ben geldim.Nasılsınız?Tamamıyla bir ihanet tatili oldu farkındayım.İşler sarpa sarıyor bakalım yolun sonu nereye varır.Görüşlerinizi esirgemeyin!Hoşcakalın!
-Esraa