-31-"Ba-Ba"

465 60 18
                                    

EYLÜL
Cihan'a akşam ki yemek fikrini ertelediğimi söyleyip Dolunay'ın da Ela'ya bakmak için gelmesini söyledim.Dolunay beş dk içinde gelince Ela'yı verip Ayaz'a nerede olduğunu soran bir mesaj yazınca Serkan'ın bürosunda olduğunu söyledi.Hemen taksiye atlayıp vardım.Sekreteri atlayıp içeri girdim.

Ayaz:Ha geldi..

Serkan:Ayaz ne yaptın sen!

Ayaz:Abi bir saçmalık yüzünden yıllarının emeğini çöpe atamazdım!

Serkan:Karışma sanane!

Ayaz:Ben gidiyorum.

Ayaz gidince Serkan bana döndü.Sinirli olduğunu biliyordum.Ona yaklaşınca benden uzaklaştı..

Serkan:Ne işin var burada!Yine oyun mu oynayacaksın!İntikam mı alacaksın!Lan beni daha ne kadar öldüreceksin sen!Senin yüzünden karıma bile kızıyorum!

Eylül:Mesleğini terk etmene izin vermem.

Serkan:Kimsin sen!Kocanın koynundan çıkıp yanına gelen evli bir kadınsan bana hayatıma mesleğime müdahale edemezssin!

Eylül:Verdiğin emekleri biliyorum.

Serkan:Aşkımıza!Sana!Bize!Bize verdiğimiz emekleri de biliyordun!Ne değişiyor!

Eylül:Serkan bak sen başka bir şey yapamazssın!

Serkan:Ya sanane benden!İstersem defolup giderim buradan.

Eylül:Gi-gidecek misin?

Serkan:Sevin hadi..Çıkıyorum senin o cici hayatından!

Eylül:Serkan gidecek misin?

Serkan:Ne yapacaksın dur diyebilecek misin sanki hı?

Eylül:Bende emanetin var Serkan!

Serkan:Aşkım!Aşkım sende bir emanetti ama ben bilemedim ki senin emanete ihanet edeceğini!

Eylül:Serkan öyle değil..

Serkan:Nasıl!Söylsene hadi!Seni seviyorum diyemeyecek kadar cesaretsizssin özgüvenin aşka gelince sıfırlanıyor.Kendini Cihan'a harcıyorsun yanlış adama!

Eylül:Serkan yeter!İstifa etmeyeceksin!

Serkan:Seni ilgilendirmez bana bu şehirde o lanet olası adliyede kalmam için tek bir sebep sun bana!Mesela de ki..

Eylül:Seni seviyorum dememi bekliyorsun ama yapamam.Sana yalan söyleyemem Serkan!Bak mesleği bırakma..

Serkan:Görmezssin yüzümü işte istediğin olur fena mı!

Masanın üzerinde duran dilekçeyi alıp paramparça ettikten sonra suratına fırlattım.Yakasına yapıştım!

Eylül:Sen misin bu Serkan Özgün! Hatırla geceler boyu anayasalara çürüttüğümüz kafaları!Hatırlasana!Vazgeçme Serkan!

Serkan:Sebep söyle..Bana sebep söyle!

Eylül:Benim aşık olduğum ona hayran olduğum onun adaletine sâdık olduğum adam değilsin şimdi.

Serkan:Eylül beni vazgeçirmezssin!

Anlamsızca dudaklarına yapışıp delice ve tutukuyla öpmeye başladım dudaklarını..Susamıştım onlara çok fazla..Ellerimi yanaklarına koyduğumda ellerim titriyordu âdeta ama devam ettim öpmeye..Bunu neden yaptığımı bilmiyordum ki!Ona engel olmak için miydi?

Eylül:Ser-Serkan ben..Ben özür dilerim.

Serkan:Yine beni kandırdın öptükten sonra be-

Eylül:Ha-hayır..Seni kandırmadım..

AŞK HUKUKUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin