-7-"Neden?"

524 60 45
                                    

EYLÜL
Cemre bana bakarken benim gözlerimin dolduğunu hissedip siliverdim.

Cemre:Dila mı?Hamile mi hayırlı olsun.

Eylül:Aynen ne diyebilirim ki benim de bir kızım var.

Cemre:Tabii ki.Çok normal bir durum bu.

Eylül:Evet.

Cemre:Neyse ben kalkıyorum artık.Eve gitsem iyi olacak sende kendine dikkat et.

Eylül:Peki görüşürüz.

Cemre'yi uğurladıktan sonra Cihan gelince ona sarıldım.

Cihan:Özledin galiba beni aşkım?

Eylül:Evet hemde çok.

Cihan:Kızımız nerede?

Eylül:Uyuyor.Sen duş falan al bende yemek hazırlarım.

Cihan:Tamam canım.

Cihan odaya geçince bende yemek hazırlamaya başladım.

SERKAN
Dila uyurken bense dosyalara bakmakla meşgul oluyordum.Selçuk hocaya daha açıklamamış gerçeklerimiz de vardı.Bizim nişanımızı!Eylül ile olan nişanımızı o takmıştı.Gözlerim neden doluyordu?Aklıma girmemeliydi.Ben artık evliydim hem de kendisi de evliydi..Biz yıllar önce kapanan defterini açmamalıydık..Yanlış olandı bu..Daha fazla düşünmek istemiyordum ama olmuyordu!Cihan ile dudak dudağa olan hâli gözlerimin önünden gitmiyordu!Bana haksız olduğumu kabul etmeliydim öpebilirdi sonuçta kocasıydı.Ben salaklık edendim!O beni çoktan unutmuş!Hâlâ aptal gibi uykusu kaçan neden ben oluyorum ki?Olan oldu!Dila'ya sarılıp uyumaya çalışacaktım.

Dila:Serkan sen mi geldin?

Serkan:Güzelim evet ben geldim.Hadi uyu...

Yanağından öpüp gözlerimi kapattım.

EYLÜL
Ela ile birlikte oynarken Cihan geldi.

Cihan:Çıkalım artık istersen.

Eylül:Kızıma doyabilirsem çıkacağım Cihan.

Cihan:Bugün adliyeye gidecektin hani?

Eylül:Evet gideceğim.

Ela'yı öpüp bakıcısına verdim.Cihan elimi tuttu.Adliyeye vardığımızda yanağıma buse bırakınca gülümsedim.Arabadan inip kafeye geçtim.Daha duruşmaya yarım saatten fazla vardı.Kendi kendime oturuken Serkan elinde ki kahveyi uzattı.

Serkan:Sana cüppe çok yakıştı.

Eylül:Neden buradasın?

Serkan:Duruşmam var Eylül Hanım sizinle kahve içmeye gelmedim.

Eylül:Bak ben evliyim Serkan.Sende evlisin hatta karın hamile.İnsanların gözü önünde saçma sapan bir duruma düşmek istemiyorum anladın mı?Mesleğimin zarar görmesini istemiyorum hem de senin yüzünden!

Serkan:Ya neden bu öfken güzelim neden?

Eylül:Ne güzelimi Serkan Bey kendinize gelir misiniz!

Serkan:Sanki ben senin..

Elimi tuttu.Sonra yine öptü..Bir elim elindeyken diğer eliyle yanağımı okşadı..

Serkan:Sanki ben senin elini tutup yanağında mı gezdiriyorum ellerimi hı?

Gülümsedi.Ona yenilemem yanlış olacaktı hem de çok yanlış!

Eylül:Sen iyice saçmaladın!Bırak!

Masadan kalkıp lavaboya girdim.Elime baktım..Öylece bakıp el sabununu elime alıp döküp elimi yıkadım!Hiç bir izi kalmasın bende!
Duruşma saati geldiğini için salona ilerledim.

AŞK HUKUKUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin