EYLÜL
Herkes bizi tebrik ediyordu.Nazan teyze Hazal'ı eve götürmüştü.Kader ve Ayaz sohbet ederken birbirlerine aşkla bakıyolardı.Ayaz:Abi hadi evlenin sıra bize gelsin.
Kader:Aşkım daha çok erken.
Ayaz:Neresi erken kızım?Evleniriz dokuz ay sonra kucağına alırsın bebeği işte.Sonra iki yıl sonra ikinci bebek.
Kader:Oha Ayaz.
Ayaz:Valla Kadercim plan bu.
Eylül:Kader bebek güzeldir ya.
Serkan:Hem de çok güzel..Böyle gülümsüyor ağlıyor.Elini tutuyor hele baba diyor ya o an bittin.Bitiyorsun ötesi yok.
Eylül:Baba vasıfı sana çok yakışıyor sevgilim.
Birbirimize gülümserken Songül yanımıza gelip bana sarıldı.
Songül:Çok mutlu olun olur mu?
Serkan:İnşallah Songül.Sen de kendine bir kısmet bulsaydın seni de evlendirebilirdik.Bak Kader senden önce davranıyor.
Kader:Serkan!
Ayaz:Serkan değil aşkım.O senin kaynın.
Kader:Kayın?Ne diyorsun Ayaz?
Ayaz:Serkan benim abim.Sende onların gelinisin.Yani bu duruma göre de Eylül ile eltisin.
Eylül:Ayaz sen nereden biliyorsun böyle şeyleri?
Ayaz:Ne sandın yengecim?
Songül:Neyse ben artık gidiyorum.Size iyi eğlenceler.Tebrikler yeniden!
Eylül:Senin moralin bozuk sanki canım.Serkan bıraksın seni bu saatte gitme.
Songül:Aman Eylül sende taksi diye bir şey var.
Eylül:Hayır izin vermiyorum.Aşkım hadi sen Songül'ü bırakıp gelsene.Sonra da evimize gidelim.Hazal'ı annene verdik zaten.
Serkan:Babaanesinin yanında aşkım.Hazal bu gece kalır orada.
Ayaz kıkardayınca sırtına vurdum.
Ne imâ ediyordu bu deli?Ayaz:Oo abi sizin planlar var.Kadercim biz de yol alalım mı?
Kader:Alalım canım.
Ayaz bana el kol hareketleri yapıyordu.Bir tane sırtına geçirdim.
Eylül:Gerizekalı senin yüzünden tektaşım kırılacak.Kader al şunu götür başımdan.
Kader:Ayaz hak ediyorsun bazen yapma hadi gidelim.
Ayaz ile Kader el ele gittiler.Serkan'da Songül ile çıktı.Bende gidip oturdum.Selçuk Hoca da yanıma oturup bana sarıldı.
Selçuk:Mesleğin kadar aşkta da annelikte de başarılsın kızım.
Gülümsedim..
Eylül:Hocam demeyin öyle.Ben mesleğimde başarılı sayılabilirim evet ama aşkta da annelikte de başarılı sayılmam hocam.
Selçuk:Söyleme öyle kızım.Bak sevdiğin adama yıllar geçse de sâdık kalıp evleneceksin.
Eylül:Sadık kalmak..Bilmiyorum hocam Serkan anllatı geçenlerde sadece birkaç saniye daha dinleseydim ya da o an o odayı bassaydım şuan çoktan evli olabilirdik.
Selçuk:Kızım belki evli olsanız boşanırdınız kim bilir ki.Önüne bak dik yürü kızım!
Eylül:Saolun hocam..
Serkan:Aşkım?Aa hocam böldüysem özür dilerim..
Selçuk:İçine ettin Serkan saol.
Serkan:Hocam ben çıkıyorum o zaman.
Serkan gidecekken Selçuk Hoca kolundan tuttu.
Selçuk:Benim avukatıma iyi bak beyefendi.
Serkan:Görev bilirim hocam.
Selçuk hoca gidince Serkan belimden kavrayıp kendine çekti.
Serkan:Gidelim mi artık?
Eylül:Kameralar çekiyor mu?
Serkan:Ne yapacaksın söyle bakalım.
Eylül:Ne mi?Ya sen söylesene çekiyor mu?
Serkan:Yoo kapattırdım aşkım.Ne yapacaksın ya sen kamerayı?
Eylül:Görürsün sen şimdi.
Ellerimi yanaklarına inidirip ona kendimi dudaklarına bıraktım dudaklarımı.Yavaş yavaş öperken elleri belimi sarmıştı.Çekilince gülümsedim.Ellerim hâlâ yanaklarındaydı.
Serkan:Öpecektin demek aşkım.
Elimle yanağını okşayıp gülümsedim.
Eylül:Bana çok güzel bir gece yaşattın.Sana senin olduğuma senden bir bebeğim bir kızım olduğuna şükür sevgilim.
Serkan:Gidelim.
Serkan elimi eline alınca gülümsedim.O beni çok mutlu etmişti şimdi sıra bana gelmişti.Eve gidince bende ona bugün için hazırladığım süprizi verecektim.
SONGÜL
Selin Hanım arayınca geç saat olmasına rağmen yanına gittim.Güney'e bir şey mi olmuştu!Korkuyordum..Selin:Gel Songül.Kusura bakma geç oldu ama.
Songül:Ne oldu?Güney hayatta mı?Kriz mi hı?Kriz mi geçirdi!Ya söylesene Selin Hanım!
Selin:Hayır kızım sakin ol hayır.Sadece ben sana diyecektim ki..
Songül:Ne hadi söyleyin!
Selin:Güney'i eve getireceğiz hem de yarın!
Songül:Ne?Bitti mi artık?Güney iyileşti mi?Bu kadar çabuk mu!
-Bölüm Sonu
Merhabalar nasılsınız?Bu bölüme böyle sona erdi.Geçen ki bölüm çok sevildi fark ediyorum.Hep yazayım o tatlış bölümlerden❤En sevdiğiniz kısmı alıntılaıyıp yorum bırakabilirsiniz.Görüşmek üzere!
-Esraa