SONGÜL
Güney'in yanına girdiğimiz oda iki yataklı bir odaydı.Güney'in elleri bağlıydı.Uyuyordu.Çok fazla izin vermediler.Umarım uyanırdı.Rengi kötüydü.Gözlerinin altına ve kollarında morluklar doluydu!Selin:Uyansa bari..
Güney:Yine mi geldin!Çıkar beni!Senem nerede!Senem!
Selin:Oğlum bak kim geldi?
Songül:Güney..Merhaba.Nasılsın?
Güney:Defol buradan.Hepinizden nefret ediyorum!
Songül:Ne bu hâlin?Neden buradasın!Sen böyle değildin!
Güney:Sanane!Benden nefret etmen lazım senin kızım!Ne!Seninle yattım!Sonrada gidip Senemle evlendim!Nasıl gurursuzssun sen be.
Songül:İyileşeceksin bunların hepsi bitecek.
Güney:Anne ne seni ne de Songül seni görmek istiyorum!Senem!Senem!Nerede benim karım!
Songül:Güney..
Zaman dolmuştu.Dışarı çıkarılmıştık.Gözlerimden yaşlar damlarken Selin Hanım'ın bana sarılmasıyla bende onun kollarına attım kendimi!
EYLÜL
Serkan bana bakarken bende onu izliyordum..Gözlerine masmavi gözlerine dalıyorum.Okyanustu beni içine çeken derin bir okyanus!Serkan:Sen de beni öldürdün Eylül.Söyle hadi söyle bana tek geçerli sebep söylesene!
Eylül:Serkan biz çok gençtik!
Serkan:Baba mı olmazdı benden!Ha!Söylesene neden korktun!
Yataktan kalktım.Ela'ya baktığımda uyuyakalmıştı!Serkan bana bakarken ne diyeceğimi bilmiyordum!
Eylül:Korkmadım.
Serkan:Ne halt oldu o zaman Eylül!Seninle nişanlıydık biz bir sabah gittin.Biliyor muydun!Hamile olduğunu biliyor muydun Eylül!
Eylül:Aşkım ben..
Serkan:Aşkım deme bana!Biliyor muydun!
Eylül:Serkan ben..Özür dilerim.
Serkan:Özür!Bitti öyle mi!Bir özürle senin o saçma sapan özürün ne işe yarar!Ne işe yarar?Kızımla kaybettiğim vakitleri verir mi o siktiğimin özürü!
Eylül:Ben sana söylemek istedim aslında..Serkan ben..
Serkan:Ne sen!Ne!Tek kelime bile diyemiyorsun hakıssızsın!Hadi..Savunsana kendini!En iyi avukatsın ya sen savusana!Eylül Acar!
Eylül:Beni affetmeyecek misin!
Serkan:Bana neden gittiğini söyle.Allah kahretsin ya!Kızımın ilklerini göremedin!Onun senin karnında hissedemedin!Versene hadi susma!Hesap vereceksin!
Eylül:Gitmek istiyordun.
Serkan:Ne?
Eylül:Yurt dışı planlarınız..Hocayla birlikte!Odada konuşuyordunuz sizi duydum Serkan.Sen hemen gitmeyi düşünüyordun.Ben hamile olduğumu öğrendim!Sana geldim.Fakülteye amfiye nasıl koştum bir bilsen..Uçuyordum sanki..Hayatımda o kadar mutlu hissetmedim!Senden hamileydim!Bir bebeğimiz olacaktı.Yaza evlenecektik!Ama..Ama ben koşarak geldim ya hani..Sonra çakıldım yere..Sen!Bebeğini taşıdığım adam gitmenin derindeydi!Nişanlısının derdinde değildi.Midem bulanmıştı yanında.O an şüphelendim.Hamile miyim diye!Sonra gidemedim teste..Ama Hazal..Hazal dediğin günün ertesi test yaptırdım.Sadece 1.5 haftalık hamileydim..
Serkan:Neden?Neden söylemedin aşkım?
Eylül:Gitmeyi istiyordun mâni olamazdım ki!Ne evliydik ne bir şey.Annenler annemler..
Serkan:Umrumda olur muydu hı!Söyleseydin!
Eylül:Özür dilerim..Serkan ben..
Serkan:Eylül tek haklı yanın yok.Bu davayı kaybettin sen başarılı bir avukattın hayatının davasını kaybettin.
Eylül:Kariyer..Çok önemliydi senin için.En iyisi oldun hep sen.Fakülte birincisi şatafatlı bir diploma.Tertemiz başarıya aç bir avukat!Bunların yanında bebek neydi ki?Evine kapatırdı seni.Kari-
Serkan:Sen ne duydun Eylül?Selçuk hocayla konuştuğum neyi duydun!
#FLASHBACK#SERKAN#
Selçuk hoca ısrarcıydı..Selçuk:Bak hayatının fırsatı diyorum sana.
Serkan:Hocam tabii ki biliyorum.
Selçuk:Geliyorsun bir yıl boyunca orada kalacaksın.Burada ki hayat bir süre olmayacak.
Serkan:Tamam hocam.Kabul ediyorum..Tabii ki kariyerim her şeyin önünde gelir!
Selçuk:İşte bu sen busun.Serkan Özgün!Tebrik ederim.Hemen hazırlıklara başlıyoruz.
Serkan:Hocam kusura bakmayın.Mesleğime yani olursa mezun olunca aşığım fakat..Eylül'e olduğum kadar değil.Biz yazın evleniyoruz hocam.Onu bırakmam ben.Ben davamı bırakmam..Sevgilimi umudumu burada bırakamam.Avukatlık..Olur yani bir türlü.Fakat..Aşk?Aşk bir kere hocam.Eylül'ü seviyorum ben bir yere gidemem.Saolun.İzinizle sevgilim bekliyor.
Selçuk:Serkan..Sen çok seviyorsun oğlum.
Serkan:Aşk hukuku hocam..Aşk hukuku..
#FLASHBACKSON#
Gözlerim delicesine akıyor.Boğazım yanıyordu.O kariyerini değil beni seçmişti!Ben ne yapmıştım!Yıllarımız..Kızımız!Serkan da ağlıyordu bende ağlıyordum.
Eylül:Ne bu?Ben..Serkan..
Serkan:Birkaç dakika..Ya da saniye..Bizi yeyip bitiren.
Eylül:Ben duymadım sen tamam demiştin Serkan.Sen kari-kariyerini seçmiştin yani..
Serkan:Sadece konuşmaların başını duymuşsun..Neden!Kocaman bir neden!
Eylül:Serkan..Özür dilerim..Sen beni..Beni seçtin ben..Benim yüzümden!
-Bölüm Sonu
Merhabalar nasılsınız?Geçmişe dönünce gözler doldu.Anlamsızlıklar yanlış anlaşılmalar çıkmazlar.Sizi en çok neresi kötü etti?Serkan daha fazla uzatır mı?Yorum ve voteler gelsin.Görüşmek üzere!
-Esraa