EYLÜL
Serkan'ın gülümsemesini hakimken ben kaşlarımı çatıp onu ittim.Bu kadar kolay olmamalıydı!Beni bu kadar basit kaybedip bu kadar basit kazanmazdı ki!Serkan:Ne oldu?
Eylül:Bana inandın zavvalısın sen acıyorum sana.Cihanla benim bebeğimin etrafında dolaşmaktan başka bir halt bilmiyorsun!
Serkan:Beni kandırdın mı!Allah kahretsin!
Eylül:Serkan bana olan duyguları kes bir daha da böyle kolay tuzağa düşme.
Havuzdan daha çıkmadan hıçkırılara boğulmuştum!Nefesim daralıyordu..Ela'yı alıp hemen ayrılmak için hızlandım.
Eve geldiğimde Cihan uyurken Dolunay da buradaydı ama neden!Dolunay:Eylül Hanım ben size haber vermedim Cihan Bey be-
Eylül:Kes sesini!Bir daha asla ben gel demeden gelme!
Dolunay:Tamam peki.
Dolunay gidince Ela'yı yatırıp bende kendi yatağıma uzandım.Keşke bıraksaydım kendimi ona..Bu kadar yaklaşmışken kendimden bir kez daha nefret ettirmeyi başarmıştım!Yutkundum.Kendime değil kızıma acıyordum.Babasız yalancı bir babayla büyüyecekti.
Cihan:Saat kaç?
Eylül:Uyu uyu henüz gece.
Cihan:Gelsene sarılacağım sana.
Eylül:Cihan istemiyorum!
Cihan:Yapma hadi..
Zorla beni kendine çekince bir hızla yataktan kalktım.Boş odaya geçip Cihan ile olan fotoğraf albümü buldum.Hepsi düğün fotolarıydı.Banyoya geçip küvetin içerisine attım.Elimdeki çakmağı çakmamla alışması bir olmuştu.Yanıyordu..Cihan ile olan tüm fotoğraflar yanarken bende kendimi kaybettiğimi hissediyordum.Nefesim kesiliyordu..Gözlerim kapatınca Serkan'ın bana havuzda ki teması gözlerimin önünde can bulup beynimde yankı buluyordu.
Eylül:Her şeyi yaktım sevgilim.Belki şimdi şu vicdanım susar da sana kavuşurum...
Banyodan çıkıp mutfağa su içmeye zorla geldim.
SERKAN
Ona yenilmekten nefret ediyordum.Bir de aptal gibi ona inanmıştım.Kendime bir kez daha sövdüm.Eve geldiğimde Senem ve Güney de vardı.Senem:Aa Serkan'da geldi.
Dila:Sevgilim yemeğe seni bekledik hadi geçelim istersen.
Serkan:Yok benim canım istemiyor.Müsadenizle uykum var.
Dila:Serkan misafirimiz var ama olmaz ki hayatım.
Serkan:Onlar yabancı değil.Güney yorgunum abi.
Dila:Ama Serkan bak seni-
Senem:Kız senin için bekledi!
Serkan:Benim için öyle mi!Sanane Senem!Sanane!Dila yorgunum diyorum sen anlamıyorsun galiba!
Dila:Yalan söyleme bana!Yorgun falan değilsin sen.Sen sadece bu o sürtükle takıldın!Baksana şu hâline dağıtmış seni!
Serkan:Doğru konuş.
Dila:Allah kahretsin!
Serkan:Ya yeter Dila kes sesini!Bunları mı hazırladın al!Al!
Kendimde değildim ki tüm masayı dağıtmıştım.Dila'nın en son ağladığını görüyordum ama uğraşacak hâlim kalmadığından kendimi yatağa bıraktım.
CİHAN
Eylül ile artık konuşuyordum bile.Son günlerde zaten garip davranıyordu.Bir şey demedim.Dolunay'ın yanına gelmiştim.Dolunay:Cihan senin için katlanıyorum ben bu saçmalığa.