EYLÜL
Lavaboda aynanın karşısında beni sarsıyordu.Elleri omuzlarımdayken gözümden bir damla yaş aktı.Serkan:Kendine gel!Bu sen misin?Gözlerine baktığımda seni göremiyorum sen başka biri olmuşsun!
Eylül:Be-beni bırak!
Lavabodan ayrılıp giderken dengemi kaybettiğimi hissediyordum..Sendelediğim anda kendimi onun kollarında buldum.
Eylül:Sa-sakın fırsat bulup kucaklama.
Serkan:Gerizekalı..
Eylül:Se-sensin o gerizekalı!
Gözlerim kapanmak istiyordu ama ben daha fazla katlanamayıp uykuya kendimi teslim ettim.
SERKAN
Onu hastaneye getirip başında bekliyordum.Uyuyordu uyurken bana karşı gelemiyordu.Kızmıyordu öfkeli gözlerle bana bakmıyordu..Bu uyurken ki hâli tam anlamıyla benim Eylül'üm idi.Eğilip alnından öptüm.Hep keşke böyle olsa..Doktor tahlil bile yapmaya gerek olmadığını kısa bir baygınlık olduğunu söylemişti.Eylül'ün elini tuttum.Eylül:Of..Ci-Cihan neredesin aş-aşkım?
Elini bırakıp çıkmak istedim.Hayır hemen ne düşünmüştüm ki?Elini bırakıp koltuğa geçtim.
Eylül:Cihan?Cihan..
Serkan:Eylül Cihan yok.Ben varım.
Eylül:Sen neden buradasın Serkan?
Serkan:Bayıldığında yanında olduğum için seni hastaneye getirdim.Kusura bakma Cihan'a haber veremedim.
Eylül:Ben eve gitsem iyi olur..Hih!Saat gece yarısı.
Serkan:Ben seni bırakabilirim.
Eylül:Kabul etmesem daha iyi.
Serkan:İtiraz kabul etmeyeceğimi bilirsin.
Eylül:Peki.
Dila eve geldiğimde uyuyordu.Bende zaten onun yanına gitmeyip duşa girdim.Eylül'ün bu öfkesini anlamakta zorlanıyordum!Beni yıllar önce terk edip giden kendisiydi.Şimdiyse sanki ben onu terk etmişim gibi davranıyordu!Sabah olmuştu.Dosyalarımı toparlayıp büroya geldim.Kahvemi yudumlayıp dava üzerinde karar ararken kapı çat diye açıldı!Cihan gelmişti.
Cihan:Gece Eylül ile hastaneye gitmişsin neden bana haber vermedin!Ya karıma bir şey olsaydı!Sen kendini ne zannediyorsun!
Serkan:Bir avukatın bürosunu basıyorsun.Bak davalık oluruz sonra.Cihan ne oldu?
Cihan:Eylül gece hastanedeymiş.Kocası sıfatıyla yanında ben olmalıydım.Ona bir şey olsaydı ne yapardım!
Serkan:Eylül iyi!
Cihan:Bir daha bana haber verirsen sevinirim.Ani çıktım kusura bakmasan Serkan.Ben..Cemre ile buluşmuşlardı sen hesapta yoktun.
Serkan:Süpriz yumurtayım yani.
Cihan:Neyse ben gitsem iyi olacakm
Serkan:Bir dahakine kapıyı çalıp ve randevu alıp gelirsen sevinirim Cihan.Burası bir avuktalık bürosu.
Gitmişti.Salak adam daha senin karın benimle buluştuğunu bile sana söylemiyor.Buna neden gülümsediğimi bilmesemde elime koz almıştım bundan emindim.Kahvemi bitirip adliyeye yol aldım.
EYLÜL
Cihan Serkan ile geldiğimi öğrenince hem kızmış hem de şaşırmıştı.Haklı sayılırdı.Ona Cemre ile çalışacağımı söylemek zorunda kalmıştım.Yalandı yani..Serkan hayatıma giriyor ve bu beni kocamı ve hatta belki de yakında kızımı da zehirleyecekti.Buna engel olmalıydım.Cihan gelip bana sarılmaya çalışınca engel oldum!