SERKAN
Karakola geldiğimizde Cihan'ın başı sarılıydı.Kucağında Hazal'ı görünce içim cız etti.Onun babası Cihan Batmaz idi.Ben değildim..Ben onun babası değildim!Ona neden ver bana Hazal'ı diyemiyordum!Ver kızımı bana!Cesaret edemiyordum..Çünkü Hazal'ın babası Cihan'dı.Onun kanındandı onun canındandı.Ben onun bir yabancısıydım.Eylül Hazal'ı alıp Cihan'a bakakaldı.Cihan:Eylül Serkan'ın gerizekalı kardeşi bana saldırdı.
Serkan:Hop dedik!Ayaz'ın eminim haklı bir sebebi vardır.
Cihan:Ayaz iti demek!
Serkan:O kırılmamış ağzını ben kırarım senin Cihan!
Cihan:Aşkım bu neden geldi buraya ya?Senin ne işin var lan!
Eylül:Cihan ne aşkımı!
Cihan:Lan seni Eylül'ün yanında görmeyeceğim kızımın yanında da görmek istemiyorum.
Serkan:Kızını da karını da terk edip gittin!Ben kardeşim için geldim Cihan!
Hemen mesleğimi kullanıp Ayaz'ın yanına girdim.Sinirli olduğu belliydi.
Ayaz:Abi sen neden geldin ki?Biz halledecektik ya.
Serkan:Oğlum ne halt ediyorsun sen ha?Ne yaptın!
Ayaz:Abi yengem ve kızı anladın mı?O senin karın olacak!Eylül'ün evinde kucağında Hazal!Adam sanki ev sahibi!Zaten dövecek yer arıyordum.Vurdum ağızına yüzüne.Şerefsiz şikayetçi oluyor benden!
Serkan:Eylül'ün evinde miydi?Ayaz!Cihan Eylül'ün evinde miydi!
Ayaz:Evet oradaydı.Ben Kaderle oraya uğradım işte hatta seninde orada olduğunu sanıyordum.
Serkan:Bekle burada.
Ayaz:Zaten çıkamam ki!
Hızlıca çıkıp Eylül'ün yanına geldiğimde Cihan ile tartışıyordu.O an kimseyi umursamdan kolundan tutup onu boş odaya geçirdim!
Serkan:Bana baksana sen!
Eylül:Aşkım ne oldu?Ayaz nasıl?
Serkan:Ayaz iyi!Sen bana hesap ver önce.
Eylül:Serkan ne olduğunu söylersen cevaplarım.
Serkan:O adamın evde ne işi vardı!Hazal'a bakıcının baktığını söyledin değil mi!
Eylül:O an aceleyle ne yaptığımı bilmeden söyledim.
Serkan:Eylül!Hazal'ı kime emanet ettiğine dikkat et
Eylül:Sen ne diyorsun!Ben onun annesiyim Serkan!Onu kime emanet ettiğimi biliyorum meraklanma!
Serkan:Kime peki?Ha sizi yüz üstü bırakan bir kadın uğruna kızını terk adamı bana savunma
Eylül:Cihan'ın hakkı Serkan!Sende biliyorsun bunu.Davanın sonucunu biliyorsun.
Serkan:Başlatma davasına!O adama güvenmiyorum.Ya Hazal'ı götürmeye çalıssaydı bir daha Hazal'ı göremeseydik Eylül!
Eylül:Ne kaçırması Serkan?Hazal'ın babası o..
Serkan:Hazal'ın babası olmayı değil..O adam baba olmayı hak etmiyor.Hazal Ela'yı hak edemiyor o adam.Bak o adam bir kadın uğruna kızını bıraktı bu ne korkunç!
Eylül:Serkan lütfen..
Serkan:Ne lütfeni?Hazal benim kızım on-
Eylül:Serkan Hazal Cihan'ın kızı!
Serkan:Hayır hak edemiyor.Hazal Ela'nın tırnağına zarar gelmesinden köpek gibi korkan benim ama çekip giden o!Bu adaletsizlik beni mahvediyor Eylül!Her haltın adaletini sağlayabilirim değil mi?Aranan avukat güçlü avukatım ya ben!Serkan Özgün ismim yetiyor ya davalara..Acizim aciz!Babalıkta bir adımım bile yok...Hazal eksik kalanım benim..Cihan kim ki?Baba dediğin bebeğini el kadarken bırakır mı?
EYLÜL
Bir şey diyemedim.Serkan'ın yüzüne bakamıyordum.Gözyaşlarımı serbest bırakırken Serkan çıkıp gitti.Yere çöküp olduğum yerde kalıverdim.Ne diyecektim!Cihan'a ne Serkan'a ne söyleyebilecektim?Yıllar geçince bunun hesabını ben kızıma nasıl verebilecektim?Eylül:Hazal senin kızın..O arzuladığın duygu aşkım..O duygu yaşa doyasıya Hazal senin parçan sevgilim..Hazal bizim kızımız...
Hıçkırıklarla ağlarken açık kapıdan bana bakan bir çift gözle karşı karşıya kaldım.Ona verecek cevabım ne olacakı şimdi?
SENEM
Ben zaten ölecektim ama Güney o bu konulara uzaktı.Buradan uzak olması lazımdı..Selin Hanım'a haber verecektim.Selin:Senemcim?
Senem:Selin Hanım..Güney ölüyor..Siz ona yardım edin.
Selin:Ne demek bu?
Senem:Selin Hanım benim az ömrüm kaldı biliyorum..Siz on yardım edin.
Selin:Ben ilk uçakla geliyorum!
-Bölüm Sonu
Merhaba Vebal'i atıp buraya uçtum hemen.Keyfiler nasıl?Artık yavaş yavaş Hazal Ela'ya doğru geliyoruz.Serkan'ın repliklerini yazarken kötü oluyorum ciddi anlamda..Şunu söyleyeyim sadece Serkan-Hazal sahneleri geliyor..Siz anladınız.Ben gidiyorum görüşürüz yorum ve votelerinizi bekliyorum.
-Esraa