-21-"Aşkta Yorulanlar"

465 54 29
                                    

SERKAN
Dila çıldırmıştı onu bir türlü sakinleştiremiyordum.

Dila:Bana sadece arkadaş olduğunuzu söylemiştin.Serkan benimle oynama.

Serkan:Oynama mı?Dila biz evliyiz hayatım.

Dila:Eylül de geldi seninle!Ya ben seninle dışarı çıkamazken o seninle şehir dışına nasıl çıkar!

Serkan:Aşkım abarttıyorsun.Bak o benim meslektaşım.Ne diyeyim kusura bakma karım seninle çalışmamı istemez mi?

Dila:Beni seviyorsun!Sen benimle evlisin!

Serkan:Ben sana aşığım herşeyim.

Ona sımsıkı sarılıp saçlarına buseler kondurdum.Yanaklarına ellerime koydum.

Dila:Serkan sen benim ilk aşkımsın..Benim senden öncem yok ki..Seni seviyorum.

Serkan:Bende seni seviyorum karıcım.Hadi işe geç kalma istersen.

Dila:Tamam..Sende dikkat et kendine sevgilim.

Serkan:Tamam..

Alnına bir buse bırakıp ona kapıyı açtım.

EYLÜL
Eve geldiğimde gözlerimden yaşlar hâlâ akıyordu.Peki ya neden?Neydi beni ağlatan Dila'nın eskiyi öğrenmesindeki önemden mi korkuyordum?Huzursuzluk niçin kaplıyordu içimi!Boğazım neden kurumuştu böyle.O Dila bana nasıl hakaret edebilirdi!Kimdi ki?Aklım durmuştu sanki..Bizim aramızda ki adam!Serkan Özgün!Aslında vardı aramızda bir uçurum..O Serkan'ın eşi Dila Özgün iken bense eski sevgili Eylül Batmazdım.Susup ağladım..O bana aşıktı ama eskiden..Beni sevmesi bana dokunması lazımken Dila'yı sarmıştı kollarıyla.Bebek yapmamış ne fark eder ki?Ne fark eder her gece onun yatağında uyumuyor musun?Cihan gelince gözlerimi silip gülümsemeye çalıştım.

Cihan:Eylül canım erken döndün.

Eylül:Evet iş kısa sürdü.Kızım nerede Cihancım?

Cihan:Uyanmadı daha.

Eylül:Ben ona bakacağım.

Cihan:Ya gelsene bir..Hamile değil misin sen?

Eylül:Hayır..Aşkım hemen mi yani?

Cihan:Olsa daha iyi olur sevgilim.

Belimden tutup dudaklarımı öpecekken çekilip yanağına buse bırakıp Ela'nın odasına girdim.Uyuyordu elini tuttum.

Eylül:Kızım..Miniğim benim..

Kıpırdanınca onu kucağıma alıp tıpışladım.Bana bakıyordu bebeğim benim.Onun sayesinde vardım ben.İyi ki doğurdum onu..Canım kızım.Hazal'ım..

Cihan kucağımda ki kızımızın elini tuttu.

Cihan:Bu iyi ki var..Kızımıza da sana da çok aşığım.

Eylül:Birazdan çıkıyorum.Dolunay geldi mi?

Cihan:Ya Eylül kızma ama ben sevemedim onu.Başkasını bulsak.

Eylül:Ya Cihancım daha kaç gün oldu ki?Biraz denesek..

Cihan:Olsun yine de bir yandan bakalım.

Eylül:Konuşuruz.Ben üzerimi değiştirip çıkacağım.

Cihan:Kızım..Ela'm gel babana gel..

Cihan'a Ela'yı verip odadan çıkıp banyoya yürüdüm..

DİLA
İş yerimde evrakları incelerken Güney ve Senem içeriye girince şaşırıp ikisine de sarıldım.

Senem:Yaa Dila nasılsın?

AŞK HUKUKUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin