-70-"Vuslat"

545 41 12
                                    

EYLÜL
Ev beni kucağında girdirince gülümsedim.Kollarım boynunda dolanmışken yanağına bir buse kondurdum.

Serkan:Oh karıcım.

Eylül:Kocacım.

Serkan:Sana sabaha dek karıcım diyebilirim galiba ama..

Beni yere indirip belimden kavrarken bir yandan da alnını alnıma dayadı.

Eylül:Ama?

Serkan:Ama başka şeyler fısıldayabilirim.

Dudaklarıma bakarken ben önce ona dokundum buselerimi büyük bir açıkla öpüyordu dudaklarıma.Ona hak veriyordum.O da haklıydı tabii ki zaten ben de bu anı istiyor ve bekliyordum.Belki de bu ilk gecenin sırrıydı.Sanki ilk kez olacakmışscasına.Elinin biri açık olan sırtımı okşuyorken ben ellerimi ensesine bırakıp onu kendime çekiyordum.Nefesim kesilir gibi olunca kendimi çekmeye çalıştım.Hem nefes alamamaktan korkuyor hem de delicesine bıramamak istiyordum!Alnını almına yine dayadı ve dudağım kenarına usulca bir buse kondurdu.Eli hâlâ sırtımda daireler çiziyordu.

Serkan:T-tamam sa-sakin..

Eylül:Ben seni..

Yine öptü hırslıca tutkuyla dudaklarımı.Sanki az önce sakin ol diyen kendisi değildi..Yutkunurken dudaklarımı bırakıp alnıma bir buse kondurdu.Elimi tuttu.

Serkan:Kapının önünde olduğumuzu unuttuk galiba hı aşkım?

Eylül:Ee ne yapabilirim?Sen çok fazla şeysin.

Serkan:Çok fazla neyim?

Elimden tutup beni peşinden takip etmemi sağlıyordu.Odaya girince gülümsedim.

Serkan:Duş almak ister misin?

Gülümseyip yanına yaklaşıp kollarımı boynuna dolayıp dudaklarından öptüm.

Eylül:Ben seni istiyorum kocacım.

Serkan bu duruma şaşırsa bile gülümsedi.Ellerininin ikisini de sırtıma bıraktı.

Serkan:Gelinlik çok hoş duruyordu üzerinde.Tüm gün süzülerek dolaştın.Şimdiyse..

Eylül:Şimdiyse.

Alnıma buse kondurdu yeniden.

Serkan:Şimdiyse kollarımda süzüleceksin Eylül.

Eylül:Ben seninle yanmaya hazırım Serkan.

Dudaklarımı öpmeye başlayınca bende ufak ufak karşılık vermeye başladım.Kapının önüne de ki öpücüklerle uzaktan yakından alakası yoktu.Naif ve minik minik buseler bırakıyordu dudaklarıma..Elleri yine sırtımdayken bende ellerimi onun saçlarına geçirdim.Kaç dk kaç saniye olduğunu bilmezken bu anın hiç bitmesini istemediğimden emindim.Dudaklarımdan sonra yanaklarımı âdeta içine çekmişti!O boynuma geçiş yaptığında bende titeyen ellerimle üzerinde ki o beyaz gömleğin düğmelerini çözmeye çalışıyordum.Sanki her öpücükte bedenim de alev patlıyor ve tutuşuyordum..Düğmeleri çözdükten sonra gömleği üzerinden çıkarmasını sağladım.Karşımda duran vucüda bakakalınca Serkan beni kendine çekip çıplak göğüsüne bastırdı..Elleri belimi sarıp okşuyordu.

Serkan:Sen başladın demek.

Eylül:Hayalin olduğunu biliyorum Serkan.Üzerimde ki o gelinliği senin çıkar-

Serkan:Şt hayaller gerçekleşiyor karıcım.

Beni ani bir hamleyle kendine çevirip dudaklarıma gömülürken bend ona uyum sağlıyordum.Yatağa doğru ilerlerken yatağa beni yaslamasıyla kıkardayıp dudaklarımı ondan çektim.Ellerini belimden çekip yanaklarıma yerleştirdi.

Serkan:Aşkım.

Eylül:Aşkım..

Gözlerimi kapattım çünkü olacakları tahmin edebiliyordum.Omzuma dokundurdu âdeta gömdü dudaklarını içine çekercesine öpüyordu.Bedenim kasılırken Serkan'ın eli fermuara giderken beni sakinleştirmek istercesine dudaklarını boynuma gömdü.Gelinlik üzerimden süzülürcesine iniyordu.Bedenim terk ettiğinde Serkan'a gözlerimi dikmemle gözlerini kapatmış olduğunu gördüm.Ellerini tuttum.

Serkan:Ben seni hep..

Eylül:Hadi aşkım

Serkan'ı beni zarifçe yatağa bırakmasıyla üzerime eğilip alnıma defalarca buseler kondurdu.Kulağım eğiliyor ve bir sürü tatlı cümle kuruyordu.Ellerimiz birbirini içinde dans ederken dudaklarımızda dur durak bilmeksizin biribiri içerisinde yanıp tutuşabiliyordu.Tek bedene dönüşmenin hazzını o da bende doruklarda yaşıyordum.

Serkan:Seni çok özlediğimi fark ediyorum.

Eylül:B-bende..

Tek bedende birleşen bu hâlime ufak sızıyla birlikte gülümserken Serkan alnımda biriken terleri sildi.Elini yan rafa uzatıp kırmızı fuları eline aldı.

Eylül:F-fular..

Serkan:Kırmızılı fularlı hatunum..Sana defalarca teşekkür ederim.İyi ki benim karımsın.

Gülümserken göğüslerime son kez dokundururken dudaklarını bende o an ki haz ile beraber saçlarını delicesine tuttum!

Serkan:Fularlı kadın benim kadınım.

Eylül:Dava bitti.Taraflar müebbete..

Serkan gülümseyip kırmızı fuları o gece ki gibi bileğime bağlayıp öptü avucumun içerisinden.Yanıma uzandığında beni kendine çekince dudaklarından öptüm.

Serkan:Sonsuza dek..

Eylül:Sonsuza dek sana ait.

-Bölüm Sonu

Tamamıyla EySercilere ithafen yazılmıştır.Ayy Merhaba.EySer vuslat sunar.Bu beşinci yani beşinci vuslat yazışım galiba her defasında kesin olmadı diye bakmışımdır ama elimden gelen bu umarım olmuştur.EySer erdi muradına sıra geliyor Final bölümüne her an final gelebilir.Hepinize yeniden çok çok teşekkürler.Yorum bırakmayı ve votelemeyi unutmayınız!

-Esraa

AŞK HUKUKUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin