SONGÜL
Selin hanımlarla kalıyordum.İstemesem de kabul etmiştim.Güney'i buraya getireceklerdi.Ne zaman bilmiyordum ama Selin Hanım bunun için çabalıyordu.Selin:Seninde rengin falan kalmadı.Songül..
Songül:Selin Hanım ben hep burada olacağım.Güney'in iyi olması için her şeyi yaparım.
Selin:Saol Songül.
Songül:Yemek hazırlarsam yer misiniz?
Selin:İyi olur..
Hemen kalktım yerimden.Mutfağı pek bilemesem de bir şeyler yapabileceğimi sanıyordum.
EYLÜL
Bedenim titriyordu..Zangır zangır..Çok kötüydüm.Bir saniye mi bir dakika mı?Ne kadardı yani bunun bedelini kaç saniye yüzüden çekmiştik!Serkan bana sarıldı..Serkan:Ağlama..
Eylül:Serkan benim yüzümden!Ben senin kızın..Ben kendimden nefret ediyorum.Senin gidebileceğini düşündüğüm için bu öfke!
Serkan:Sussana Eylül..Sus öylece kalalım..Nolur öylece kalalım..
Göğüsüne koydum başımı.Sığınacağım tek yerdi burası..Sessize ağlıyorken elini yanağımda buldum.Bende elinin üzerine elimi bıraktım.
Eylül:Bebeğimin babası benim tek aşkımsın sen Serkan.
Serkan:Eylül?
Başımı çevirmemle elini saç tellerime dokunrdu.Burun buruna gelmiştim.Yüzümde yankı bulan her nefesi bedenimi alt üst edebiliyordu.Elini çeneme bıraktı..Gözlerinden yaşlar iniyordu.
Serkan:Daha fazla geç kalmayalım aşkım?Birbirimize kızımıza..Benimle evlenir misin?
Ne?Evlenme teklifi mi?Ellerimle yanaklarını avuçladım.Titriyordu ellerim..Sanki ilk kez dokunuyormuşcasına ilk kez gözlerine bakıyormuşcasına..Deli gibi..Aşkla!Özlemle..Gülümsedim.Gözlerim doluydu..Bir şey demedim.Dudaklarına dokundurdum dudaklarımı..Delicesine öperken birbirimizi Serkan çekilip yanağımı okşadı.
Serkan:Ne peki?Cevabın ne?
Eylül:Evet..Evet!
Yeniden öptük birbirimizi arzuyla..Daha sonra dudaklarını boynuma gömdü.Sustum..Onun kokusunu çekiyordum.Hazal gibiydi bir yanı..Onun gibi kokuyordu.Hazal'ım!Babasının kızıydı.Serkan'ın yanağından tutup dudaklarını çekmesini sağladım.
Eylül:Kızımızın yanına gidelim.
Serkan:Onu getirsene bana.
Eylül:Peki.
Kollarından sıyrılıp Hazal'ı alıp geldim.Yatağa yatıp onu da aramıza almıştık.
Serkan:Biz aile olmayı çoktan hak ettik güzelim.Sana kızgınım ama..
Eylül:Kızgınsın haklısın..
Serkan:Aşığım seviyorum.
Eylül:Aşığım çok seviyorum...
SERKAN
Öğlenden sonra Eylül'ü ve Hazal'ı bırakıp ben adliyeye geçmiştim.Bir dava sonrası tekrar büroya ulaştım.Ayaz beni bekliyordu.Ayaz:Abi nasılsın?Ne oldu?
Serkan:Hazal ve Eylül benim ailem.
Ayaz:Affetin mi Eylül'ü?Bu kadar basit miydi abi?
Serkan:Basit falan değil Ayaz.Kızgınım hatta çok kızgınım ama daha fazla ikisinidende ayrı kalmayı istemiyorum.
Ayaz:Bilemiyorum abi ona yeniden nasıl güveneceksin?Cihan Hazal'ın kendi kızı olduğunu sanıyor.
Seekan:Güven mi?Ben ona kırgınım Ayaz.Ama olan aşkımı ne sen ne de bir başkası sorgulayamaz.
Ayaz:Abi tamam da ama yi-
Serkan:Konu kapandı.Bugün ona evlenme teklifi ettim..Yakında onunla evleniyoruz sonra da Hazal'ın soyadı..
Ayaz:Peki sen bilirsin abi.
Serkan:Kader ve sen?
Ayaz:Ne ayrılık var ne de evlilik..
EYLÜL
Hazal mızmızlanıyordu.Birazdan çıkmam lazımdı.Davam başlayacaktı.Hazal'ın bakıcısının annesi rahatsızlanmıştı.Nazan teyzeye de gitmeye utanıyordum.Onların karşısına artık Serkan'ın eşi olarak çıkmam lazımdı.Torunlarının annesi olarak çıkmalıydım..Hazal'ı nereye bırakacağım hakkında hâlâ bir fikre sahip değilken kapı çalındı.Kader:Selam...Bir takım olaylar olmuş.Nasılsın?
Eylül:Yüzssüz ya senin sevgilin bir de kontrole mi gönderdi?
Kader:Ayıp oluyor ama Eylül.
Eylül:Sus!Susta al şu kızı.Mama ek gıda her şeyi var dolapta.Altını yeni değiştirdim.Ağlarsa emzik ver.Zaten uyur birazdan..Beşiğinde sallarsan uyur.
Kader:Ne?Nasıl yani?Ne demek bu Eylül?Ben sadece kahve içelim diyecektim.
Eylül:Kahvenin sırası mı sence?Benim asistanımdın en son.
Kader:Bana izin veren sensin.
Eylül:Off Kader davaya girmem lazım.Hemde cinayet vakası.Bu kafayla nasıl kazanırım bilmesem de çıkmalıyım.Hazal'ı alıver.
Hazal'ı Kader'in kucağına bırakıp dosyamı evden alıp çıktım.Son gaz adliyeye sürdüm.
SERKAN
Akşama doğru bugün ikinci davaya girmek için yine adliyeye yol aldım.Eylül ile sabahtan beri hiç konuşmaya vaktim olmamıştı.Asansöre bindiğimde Eylül ile karşılaştım.Eylül:Avukat Serkan Bey?
Serkan:Eylül Hanım?Kızımız nasıl?
Eylül:Ziyadesiyle keyfi yerinde Hazal Hanım.Kader ablası bakıyor.
Serkan:Kader mi?Ayaz da gider hemen yanına.
Eylül:Off ne bu resmiyet ya aşkım?
Serkan:Aşkım?Lütfen Eylül burası adliye.
Eylül:Ne?Sen ciddi misin?
Serkan:Ciddiyim.
Eylül:Kariyerin çünkü değil mi Serkan?Yine o kariyerin!Şuna hâlimize bak!
-Bölüm Sonu
Selamlar.Nasılsınız?EySercinizz bölüm ister de ben hemen bitirip atmaz mıyım?Evlenme teklifi kuru oldu hı?Her şey yolunda derken o son an yine bozdu EySer'i?Bakalım neler yaşanır?Hepinize çok teşkkürler yorum ve vote unutmayınız!
-Esraa