EYLÜL
Serkan bir kahkaha atarken bense utancımdan kıpkırımızı kesildim.Serkan elimi tutup bir buse kondurdu.Ayaz:Abicim ne bu hâlin?
Eylül:Ayaz ya aslında biz..
Serkan:Valla kardeşim Eylül'ü sevdiğimi biliyordun.
Eylül:Serkan öyle konuşma ben rahatsız oluyorum.
Serkan:Rahatsız olacak bir durum yok.Hem Ayaz yabancı değil sende biliyorsun canım.
Ayaz:İyi kavuştunuz sonunda amanın ayrılmayın bir daha.
Serkan:İnşallah ayrılmayacağız.
Ayaz gidince Serkan benim belimden kavrayıp alnıma bir buse kondurdu.
Serkan:Gidecek misin?
Eylül:Gitmek zorundayım.Hazal'ı alacağım annenden sonra da eve giderim.
Serkan:Cihan'ın sana dokunmasına izin vermi-
Dudaklarına buseler bırakıp çekildim.
Eylül:İzin vermiyorum Serkan.Böyle bir şey olabilir mi?
Serkan:En yakın zamanda kurtacağım seni..
Eylül:Kurtulalım aşkım.Böyle gizli saklı liseli sevgililer gibi olmuyor.İkimizde olgun insanlarız.Hatta ben bir anneyim.
Serkan:Haklısın Dila'ya boşanmak istediğimi söyleceğim.
Eylül:Seni seviyorum canım.Görüşürüz!
Hazal'ı alıp eve geldiğimde Cihan tek başına kahvesini yudumluyordu.Hazal'ın Cihan'ın üzerine atıp duş aldım.Saçlarımı tarayıp salona geldim.
Cihan:Eylül Cemre ile Gökhan ayrılmış diye duydum.
Eylül:Hı..Anlaşamadılar.
Cihan:Evlenen adam ayrılmaz.Mesela ben ölene dek seninle evli kalırım.
Eylül:Cihan hayat bu ne göstereceği belli olmayan bir yol.
Cihan:Öyle ama benim bu minik kızımdan ayrılmaya niyetim yok.
AYAZ
Hazal'ın saç teli örneğini alıp DNA testi yaptırmak bana düşmüştü.Ben hissediyorum o kızın adı boşuna Hazal koyulmamıştı.Saç telini teslim ettikten Eylül'ün bürosuna yürürken Kader ile karşılaştım.Sanırım ona bir özür borçluydum.Ayaz:Bir kahve?
Kader:Merhaba Ayaz.
Ayaz:Kahve içelim mi?
Kader:Ya ne kahve manyağı çıktın Ayaz.
Ayaz:Ya hadi uzatma hem sana bir özür borçlu olduğumu biliyorum.Hödük adamın tekiyim.
Kader:Ya kendine hakaret etmene gerek yoktu.Sen ısmarlarsan neden içmeyelim?
Ayaz:Buyrun hanımefendi.
Kader ile ilk gördüğümüz kafeye girip kahevlerimizi söyleyip oturduk.Üzerinde çıtı pıtı bir elbise vardı.Saçlarını at kuyruğu yapmışve hafif makyajla yüzünü aydınlatmıştı.Sevecen ve tatlı gözüküyordu.
Kader:Ben de Kader işte.
Ayaz:Çok tatlısın be.
Kader'in bana kocaman açılmış gözlerini görünce bu cümleyi dışımdan söylediğmin farkına vardım.Başımı eğip gülümsedim.
Kader:Ya teşekkür ederim.Serkan'ın manevi kardeşi olduğunu bilmiyordum.
Ayaz:Denk gelmemiştir Kader.Çünkü Eylül ve Cemre beni tanıyorlar hatta çok iyi anlaşıyoruz.
Kader:Cemre benim patronum.Aynı zamanda sıkı dostumdur.
Ayaz:Biliyorum senin de ismin geçiyor sohbetlerimizde.
Kader:Haha umarım iyi yönlerimden bahsediliyor.
Ayaz:Huysuz birisin galiba bir de çirkinsin.
Kader:Haa demek öyle.O zaman alın kahvenizi çirkin bir kızla içmek istemezssiniz.
Ayaz:Olduğum hâlden memnunum.
Kader:Bende..Seni tanımak güzel.
EYLÜL
Adli tatil yaklaşırken son davaları kapatmaya çalışıyordum.Bir aylık tatilde ne yapacağımı planlamamıştım.Normalde Cihan ile yurt dışına gidecektim ama Serkan benim tüm dengemi yıkmıştı.Ama yine de mutluydum.Serkan'a yeniden sığınmayı özlemiştim.Cemre:Eylül Cihan ile aran nasıl?
Eylül:İyi ama seni ne ilgilendirir anlamadım.
Cemre:Ne ilgilendirecek beni saçmalama.Sadece sordum dostuz sonuçta senin mutsuz olmanı istemiyorum o kadar.
Eylül:Ben istesem bile Cihan beni bırakmaz.
Cemre:Cihan'dan vazgeçeceksin öyle mi?
Eylül:Cemre sen iyi misin kuzum?Başına güneş falan mı geçti tatile erken mi giriyorsun?
Cemre:Hayır merak ettim sadece.
Eylül:Hayır bir sorunumuz yok.
Cemre önüne dönünce bende bilgisayarıma döndüm.Kafam allak bullaktı.Cihan'a ne Serkan'a ne diyecektim?Şimdilik bu konuyu rafa attım.
SERKAN
Dila tatil planlarını ardı arkasını kesilmez biçimde sıralarken bense Eylül'e vereceğim cevabı aramakla meşguldüm.Dila ile gitsem bana kızacaktı ve haklı duruma düşecekti.Bende onun Cihan ile gitmesini engellemeliydim.Ama nasıl olacağı hakkında bir fikrim yoktu.Serkan:Ayaz tatilden nasıl kaçılır lan?
Ayaz:Abicim tatilden kaçılır mı hiç?
Serkan:Of Dila tutturdu tatil diye.Eylül'e ne cevap vereceğim ben.
Ayaz:Ben o zaman ortak bir tatil hazrlayabilirim.
Serkan:Nasıl olacak o?
Ayaz'ın fikri aklıma yatmıştı.Bir otelle anlaşacak oteli kendi arkadaşının oteli olarak tanıtacak ve bizleri de misafir edecekti.Dila'ya haber verip yarın için hazırlık yapmasını söyledim.
EYLÜL
Serkan'ın planı aklıma yatınca Cihan'a uygun dille açıklayıp kabul ettirdim.Yarın yola çıkılıyordu.Kızlarda da davet edilmişti.Kader:Ayaz ile tanıştım.İyi birine benziyor.
Eylül:Ayaz çok şeker biridir.İyi anlaşılır onunla.
Kader:Belli belli.Her konuda sohbete açık.
Eylül:Kadercim eğer hoşlandıysan söyleyebilirsin.
Kader:Saçmalama Eylül.Ne hoşlanması ya?
Songül:Kızım belli işte ya.Ha Eylül Senem ve Güney geliyorsa ben gelmeyeceğim.
Kader:Hayır Songül sen yoksan bende gitmem.
Eylül:Kızlar Ayaz hepimizi davet etti.Hem Songül utanması gerekenler onlar sen değilsin.
Songül:Aman ne bileyim sanki rahatsız ediyormuş gibi.
Eylül:Âlâkası bile yok.Ayaz'a söylerim o bize ayrı bir yer açar.
Cemre:Ayaz'ın yengesi olsan iyi kaynatırmışsınız be Eylül.
Eylül:Galiba öyle olurdu aman neyse.
Cemre:Ben gelemem Eylül.Lütfen ısrar etme.
Kader:Oyunbozanlık olmasın lütfen Cemre.Hem kafan dağılır.
Eylül:Anladık hiçbirinin gönlü yok.
Cemre:Hani kırılmayacaktın?
Eylül:Cemre neden gelmek istemiyorsun?
Cemre:Çünkü Cihan..
-Bölüm Sonu
Merhabalar arkadaşlar!Nasılsınız?Bu aralar okul başladı ve net sıkıntım var bu aralar.O nedenle biraz gecikebiliyor.Vebal'i de en kısa zamanda atmaya calısacagım.Umarım tek sorunu çözülür.Neyse ben gidiyorum sizler yorum ve voteleri unutmayın❤
-Esraa