-10-"Hadsizlikler"

471 53 31
                                    

EYLÜL
Ela gece boyu uyumamış ağlamıştı.Uykusuzdum..Başım çatlıyordu.Duruşmaya geç kalmak üzereydim.

Cihan:Eylül istersen gitme bugün.

Eylül:Ha Cihan babamın işi ya!

Cihan:Ben seni bırakırım.

Eylül:Yok sen Ela'yı bırak ben taksi ile giderim.

Cihan:Peki.

Cihan Ela'yı alıp gidince hemen duş alıp hazırlanıp çıktım.Yarım saat içerisinde büroma geldiğimde Songül beni bekliyordu.

Songül:Eylül sanki biraz geciktin.

Eylül:Öyle oldu.Ela tüm gece uyumadı.

Songül:Öyle mi?

Cemre:Kızlar Güney gelmiş.

Songül:Aman çok gerek sanki boşversene.

Cemre:Bakın kızlar aşk çok güzel bir şey..Neşe doluyorsunuz ya.Ben bu avukatlığa rağmen çok mutluyum.

Eylül:Aşk şurada kalsın bir.Songül'ü üzen birisi..

Songül:Eylül haklı!

Cemre:Sizler aşkı terk eden insanlarsınız..Çünkü aşk kimseyi terk etmez.

Eylül:Affetmek zordur Cemre.Bazı aşkların kaderi defterin arasında kurumuş gül yaprağına benzer.

Cemre:Edebiyat yapmasan olmaz.

Eylül:Songül biz gitsek iyi olacak.Çünkü Cemre'nin aşk hukukunu dinlemek istemiyorum.

SERKAN
Dila sabah erkenden çıkmıştı.Bana olan tavrını bu şekilde gösteriyordu.Ona kızmıyordum geçmişte yaşananları bilmediği için kızmam yanlıştı ve çok büyük bir haksızlık sayılırdı.Duruşmadan sonra eve geldim.Bugün rahat bir gündü.Dila daha gelmemişti.Cihan arayınca açtım kısa bir görüşme sonrası beni kendilerine çağırdığını söyleyince kabul ettim.

Cihan:Evin kolay buldun mu?Bahçeye geçelim lütfen.

Serkan:İyi olur.

Cihan:Seninle sohbet hoşuma gitti Serkan.

Serkan:Bende öyle.

Cihan:Eylül de birazdan gelir.

Serkan:Bu zamanlarda adliye fazla yoğun.Bu yoğunluk ilişkinizi zedelemez umarım.

Cihan:Eylül işine çok bağlı onu kısıtlayamam.

Serkan:O hep hırslı değildi.Cihan ne oldu bilmiyorum ama evliliğiniz Eylül'ü farklı biri hâline getirmiş.

Cihan:Eylül hep nasıldı?Eylül bana geçmişten fazla bahsetmez.Onu bana anlatsan zevkle dinlerim.

Nasıl anlatmam mı istersin!Sevdiğim kadın olarak mı?Yoksa şimdi ki kendinden uzak yabancı Eylül olarak mı?O mesela uysaldır..Eylül Batmaz ise öfkeli!Benim Eylül'üm şefkatliydi.Eylül Batmaz ise acımasız..Benim Eylül'üm aşka aşıktır..Bu Eylül ise aşka uzak..

Serkan:Boşver anlatırsam Eylül'den fırça falan yerim.

Cihan:Haha galiba olabilir.

Serkan:Ah Eylül de geldi.

Cihan:Serkan ile lafa dalmışız Eylül.Hayatım günün nasıldı?

Eylül:Harika!Bugün yine bir sürü kötü aşşalık insanları ceza
evine yolladım.

Cihan:İşte benim karım.

Eylül:Yemek hazırlarım şimdi.

Serkan:Ben ayrılsam iyi olur.Dila birazdan eve varmış olur.

AŞK HUKUKUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin