SERKAN
Bu yaşanan gerçek mi?Emin olamazken bana dolu dolu gözlerle bakaren bu zarif kadının alnına bir buse kondurup ellerimi beline yerleştirdim.Serkan:Eylül..Bu olanlar..Biz biz gerçek miyiz?
Eylül:Her şey gerçek Serkan.Biz varız..Sen ve ben bitmedik aşkım..
Serkan:Hep..Hep bunu hayal ettim.Seni yeniden kendime sarmayı..Seninle uyumayı o dudaklarından içmeyi..
Gülümsedi.O kadar içten o kadar aşkla!Uzun süredir görmediğim bir gülümseyişti bu.
Eylül:Bende..Bende bizi özledim..
Serkan:Sen..Senin vazgeçtiğini düşünmüştüm..
Eylül:Ben sadece se-
EYLÜL
Konuşmama izin vermeden dudaklarına dudaklarımı hapsetmişti.Ona o kadar sığınmıştım ki ne yapsa kabul edecektim sanki..Beni kucağına alınca kıkardadım.Serkan:Hoppa.
Eylül:Ya Serkan nereye?
Serkan:Sende benim kollarımda uyumayı özlemedin mi?
Eylül:Çok..
Ellerimi boynuna dolayınca yine dudaklarıma ufacık buseler kondurdu.Beni özlediğini anlayıp biliyordum fakat bana dokunmak yerine sabrı seçip konuşmayı benim onu dinlememi onun bana anlatacakları olduğunun farkındaydı..Gülümsedim.Yatağa geçince beni kollarının arasına aldı.
Serkan:Dün eğer bu anı yaşayacaksın deselerdi hadi lan oradan derdim.
Eylül:Bende öyle ama bak aşkın önüne geçilmezmiş.Bizi illa kavuşturacakmış.
Serkan:Kavuştuk biz değil mi?
Eylül:Evet yani galiba kavuştuk Serkan.
Serkan:Hepsini anlatacağım sana.Dila'yı o terk edişleri..Hepsini!
Eylül:Dinlerim ama şimdi sadece bana..Bana..
Serkan:Sana seni sevdiğimi defalarca söyleyebilirim güzelim.Seni seviyorum!
Eylül:Seni seviyorum bu olan saçma aslında saçma değil sadece yanlış.
Serkan:Yanlış biliyorum ama sen benim en güzel yasağımsın Eylül..
Eylül:Hazal..Serkan Hazal ağlıyor..Bir bakmam lazım.
Serkan:Sen bekle güzelim ben bakarım kızımıza..
Eylül:Kızımız mı?Serkan ne di-
Serkan:Kızımız evet Eylül.Sen benim çok yakında eşim olacaksın o da kızım!
Cevap veremedim..Kendi kızını sahiplenliyordu aslında..Boğazımdaki düğüme bir cevabım yoktu ki.Serkan'ın Hazal'ı susturmasıyla gözlerimi sildim.Yanıma gelip kendine çevirdi ve ellerimi tuttu.
Serkan:Cihan'ı sevdin mi?Yani aşık oldun mu ona..
Eylül:Aşık olmasam bile ona hep saygı dâhilinde bir sevgim vardı Serkan.Bunu senden saklamak istemem.Madem ki her şey konuşulacak konuşalım.
Serkan:Konuşalım.Ben bu yüzleşmeye hazırım Eylül.
Eylül:Birbirimizi kırmadan olur mu?Lütfen daha da karmaşa istemiyorum.
Serkan:E sen bana öyle bakarsan ben nasıl kırarım ki seni güzelim..
Eylül:Seni seviyorum..Çok seviyorum!
Beni göğüsüne yaslayınca huzurla ona sokulup gözlerimi kapattım.Onunla yıllar sonra bu şekilde bu yatakta birlikte olduğumuz yatakta..Şimdi yeniden uyuyordum.Korkularıma evliliğime ve ona rağmen onun kolları arasında gözlerim kapalı duruyordum..
CİHAN
Eylül yoktu!Serkan'ı göndermek için dışarı çıkmıştı ama geri dönmemişti!Bu Serkan denen adama artık sinirlerim zıplıyordu.Eylül benim eşim ve Ela'da benim kızımdı!Kapı çalınca açtığımda karşımda Cemre karşımda bitkin hâliyle duruyordu.Cemre:Cihan E-Eylül nerede?
Cihan:Sen sarhoşsun Cemre bu hâlin ne?
Cemre:Eylül'ü çağır bana.
Cihan:Gel..İçeri geç.
DİLA
Bavullar belgeler imzalar her şey hazırdı.Serkan'ın gelmesini beklerken Senem ve Güney beni yanlız bırakmamak için gelmişlerdi.Onlara çay yapıp bende yanlarına oturdum.Güney:Keşke gitmeseniz diyeceğim ama birkaç aya biz de geliyoruz.
Dila:Ben burada düzenimi kurmuştum ama Serkan ısrar edince kabul etmek zorunda kaldım.
Senem:Serkan nereden çıkardı bu kararı bazen çok saçmalıyor.Dila sen nasıl izin veriyorsun ya!Güney ve Songül yan yana bile gelemez mesela.
Dila:Neyi demeye çalışıyorsun!
Senem:Serkan seni aldatıyorsa hiç aklına gelmiyor mu!Salak mısın Dila?
Dila:Senem Serkan öyle birisi değil.
Senem:Elbette öyle değil fakat o Eylül..Onun ilk aşkı!Üniversitedeki hallerini biliyorum bak anladın mı?
Dila:Anladım ama Senem lütfen bu konuşma uzamasın.
Senem:Ben olacakları söylüyorum.
Dila:Olmayacak Senem.Serkan öyle biri değil.
Senem:Peki susuyorum ama bak pişman olma.
Senem'in konuşması beni rahatsız ederken Serkan'da hâlâ ortada yoktu.
EYLÜL
Gözlerimi açtığımda Serkan'ın beni izlediğini fark edip gülümsedim.Boynuma dudaklarını gömüp minik minik buseler bırakırken ellerimi yanaklarına koyup onu durdurdum.Eylül:Serkan dursana.
Serkan:Ya kızım nasıl özlediğimden haberin var mı senin?
Eylül:Biliyorum ama hadi eve gitmem lazım artık.Cihan'a haber vermedim..
Serkan:Tüm gece benimleydin ama güzelim.
Eylül:Böyle demesen kendimi kötü hissediyorum.Serkan ben senin yatağında bu hâlde bu doğru mu?
Serkan:En doğrusu bu.Bak bizim bir geçmişimiz var ve biz ondan vazgeçemedik.
Eylül:Evet ama ben yine de korkuyorum.Cihan öğrenirse..
Serkan:Şu adama değer verme!Bak beni deli etme!O adam sadece senin bebeğinin babası bu saatten sonra başka bir şey olamaz.
Eylül:Ya tamam!Hemen sinirlenme.Cihan benim eşim ve Ela'nın babası..Sense..sense benim aşık olduğum adamsın..
Dudaklarına dokundurdum usulca dudaklarımı o ise hemen bana karşılık verip bu öpücüklere hız katarken eli belimi okşuyordu.Ondan ayrılmayı istemesem bile Hazal'ın sesi bizi ayırdı..
Eylül:Hazal bizi rahat bırakmayacak.
Serkan:Hazal olmasa olur diyorsun.
Eylül:Ya Serkan!Bak sinirleniyorum.
Yanağımdan öpünce kıkırdadım.Bende onu öptüm.Biz yatakta şakalaşırken yatak odasının kapısının açılmasıyla öylece kalakaldım.
-Bölüm Sonu
Kavuşmuş bir EySer yaptım size olmuş mu?Ama daha ilk buluşmada yakalandılar!Cemre'nin derdi ne acaba?Senem de zeki gördüğünüz gibi.EySer sahnenleri olabilmiş mi?Bu arada Yeniden'in finaline gelen yorumlar çok hoştu buradan teşekkür ederim❤Bu bölüm de böyle bitti.EySer'i yakalayan tahminleri ve yorumlar bekliyorum.Görüşmek üzere!
-Esraa