EYLÜL
Dila hanım aslında seninle uğraşmaya bile değmez çünkü çok safsın ama madem sen benim dostlarımla vakit geçirmeye başladın o zaman bedelini ödeyeceksin!Eylül:Serkan diyorum sana söylemedi galiba.Neyse onu bekletmek istemiyorum gitsem iyi olur.
Dila:İyi çalışmalar.
Serkan aşağıda bekliyordu.Ön koltuğa geçtim.Çalışmaya geldiğimiz yer ormanlık bir yerde küçük bir yerdi.Ahşap bir evdi.Bu evi tanıyordum.Bu ev..
Serkan:Uzun süre sonra hoşgeldin.
Eylül:Hemen başlayabiiriz.Eve gecikmek istemiyorum.
Serkan:Peki..
SERKAN
Yağmur başlamıştı.Buradan çıkmamız neredeyse imkansızdı.Araba kesinlikle saplanıp kalabilirdi.İki saat Eylül ile davayı konuşmuş ve sonuca bağlamıştıkEylül:Serkan benim eve gitmem lazım.
Serkan:Havayı görmüyor musun sen?
Eylül:Gök gürültüsü olmaz değil mi Serkan?
Serkan:Yatak odasına geçebilirsin bende birilerine ulaşmaya çalısacağım.Az ilerde evler vardı biliyorsun.
Eylül:Serkan?Lütfen çabuk dön.
Serkan:Döneceğim güzelim.
Evden çıktım.O çok korkardı biliyordum.Yağmurluğu giymeme rağmen her yanım su içinde kalıyordu!Koşarak uzaklaştım!
EYLÜL
Yatak odasına girdiğimde her şey yerli yerindeydi..Acaba buraya Dila'yı getirmiş miydi?Aynanın kenarında duran fular..Benimdi!Hâlâ buradaydı demek..Kırmızı fularımı bana o almıştı.O gün..O gün boynumdaydı..#Flasback#
Serkan elinde hediye paketiyle gelince şaşırmıştım.Gülümsedim.Serkan:Güzelim sana bir hediye aldım.
Eylül:Ya Serkan çok teşekkürler.
Serkan:En güzel avukat adayına..Boynuna takacağız.
Paketten çıkardığı kırmızı fuları boynuma takıp alnıma bir buse bıraktı.
#Flasbackson#
Gözümden akan damlaları sildim.Yatağa oturdum.Her şey daha dün gibi aklımdaydı..Duvara sprey boya ile yazdığımız isimler bile duruyordu.Gülümsedim.Olamaz gök gürültüsü!Dizlerimi kendime çekip gözlerimi kapattım.
SERKAN
Kimse yoktu..Ve üstelik sel olmuştu.Geri gelip üzerimi çıkarıp yeni bir şeyler geçirdim.Eylül kendini sıkıyordu hemen yanına gittim.Ellerinden tuttum.Gözleri hâlâ kapalıydı ve muazzam bir şimşek çakıyordu!Serkan:Güzelim bak ben senin yanındayım
Eylül:Serkan ç-çok korkuyorum.
Serkan:Ama ben yanındayım aç gözlerini.
Gözleri açtı.Ağlamıştı onu kendime çekip sarıldım.Göğüsüme yaslanınca gülümsedim.Ellerimi saçlarına bıraktım.
Eylül:Sarılmana ge-aaaa.
Serkan:Sana sarılmak istiyorum.
Eylül:Bu gece bitmeyecek galiba!
Bitmesin zaten güzelim.Sen hep göğüsümde nefes al.Hep sana sarayım kollarımı!Biliyorum bu yaptığım ihanet ama elimde değil ki!Hava henüz kararmamıştı.Eylül çok tedirgindi!Bu korkusunu yenmesi lazımdı!
Serkan:Hadi kalksana dışarı çıkalım.
Eylül:Ha-hayır asla.
Serkan:Yağmurda dans edelim seninle.