-2-"Öfke Sebebi"

739 59 20
                                    

EYLÜL
Kadın gelince davayı kabul ettiğimi söyledim.Davanın tarihi yakındı hemde oldukça yakın.Kadının kızına patronun vermediğini tazminat yüzünden açılmış bir davaydı.Kolay olacaktı biliyorum..Sert kahvemi içip Songül'ü çağırdım.

Songül:Evet?

Eylül:Bir aya dek dava randevu istemiyorum.Elimdekiler bitsin yeter.

Songül:Ödemeleri yetiştirecek misin?Kredi kartının son ödemesini yapamadın.

Eylül:Cihan'a söylerim.

Songül:Tazminat davasını neden kabul ettin?

Eylül:Anlamadım Songül.

Cemre:Öyle küçük işlerle uğraşmazdın sen Eylül Batmaz.

Eylül:Karşı tarafın haksız olduğunu düşünüyorum çünkü kızlar.

Songül:Ben senin yerinde olsam ömür çürütmem insanlara.Cihan'ın şirketinin avukatı ol.

Eylül:Hayır.Ben böyle iyiyim.

Songül:Of Eylül of.Kızınla ilgilensen biraz daha..

Eylül:Ela iyi..

SERKAN
Tazminat davasındaki adamla görüşürken son incelemelerimi yapıyordum.Karşı tarafın da bir avuktla anlaştığını duydum.Eylül Batmaz!Kimdi acaba?Önemli değildi..Ben kazanabilirdim gayet kolaydı tek duruşmada bitecekti bu iş..Ofisten çıkıp eve geldim.Dila yemek yapıyordu.

Dila:Hoşgeldin aşkım.

Serkan:Hoşbuldum Dila.

Dudaklarına birkaç buse bıraktım.

Dila:Yemek hazır aşkım.

Serkan:Patlıcan sevdiğim biliyorsun.

Dila:Bilmem mi aşkım hiç?

Yemeğimi yemeye başladım.Gerçekten Dila çok becerikliydi.Yemeklerini severek yiyordum.Dila ile biz bir yemekte karşılaşıp evlenmeye karar vermiştik zaten evleneli bir yıl kadar olmamıştı bile..Ama ona saygı duyuyordum.Beni mutlu edebiliyordu.

Dila:Canım biliyor musun Senem hamile.

Serkan:Öyle mi?Sevindim hayırlı olsun.

Dila:Senem ve Burak çok heyecanlı bizden iki ay önce evlenmişlerdi hatırladın mı?Onların düğünlerine gitmiştik seninle.

Serkan:Evet biliyorum hayatım.Neden hatırlatma gereği duyduğunu anlayamadım Dila?

Dila:Boşver.Sofrayı toplasam iyi olacak.

Serkan:Yardım ederim bende sana hı?

Dila:Yok sen geç odaya dinlen biraz.

Yatak odasına çıkıp rahat bir şeyler giyip yatağa uzandım.Dila da çok geçmeden gelmişti.Yanağımı okşayınca dudaklarına buseler kondurdum.

Serkan:Ne oldu?

Dila:Serkan..Ben..bende bebek istiyorum.

Serkan:Bebek mi?

Dila:Ya evet bak evleneli ne kadar oldu artık olsun.Ben hazırım gerekirse bırakırım işi.Korunm-

Serkan:Hayır Dila.Ben hazır değilim bir bebek istemiyorum bunu seninle defalarca konuştuğumuzu hatırlıyorum.

Dila:Evet ama bende anne olmak istiyorum.

Serkan:Dila aşkım senin kalbini kırmayı sevmiyorum lütfen uyuyalım mı?

Dila:Ama neden?Neden bebek istemiyorsun?

Serkan:Hazır değilim bebekler onlar büyük sorumluluk ister.

AŞK HUKUKUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin