-60-"Baba Olmak"

449 44 12
                                    

EYLÜL
Nikah tarihimizi alıp Hazal'a da birkaç alışveriş yapmıştım.Serkan da bugünlerde işe daha az ağırlık veriyordu.Biz aile oluyorduk ve bu durum beni sevindiriyordu.Serkan'a yemek hazırlayıp Hazal'ı uyuttum.Birazdan Kader Ayaz gelecekti.Keki son kez kontrol ettim.

Eylül:Serkan çok yeme kilo alacaksın.

Serkan:İçimi sev dışımı sevme Eylül.

Eylül:O ne demek aşkım?

Serkan:Diyorum ki beni bütünümle sev.

Eylül:Bütün?Oğlum senden bebek yapmışım daha ne olsun.

Serkan:Pişman mısın yoksa?

Eylül:Eh olan oldu artık ne yapalım.

Serkan burun kıvıp yemeğine devam etti bende salona geçip misafirlerimizi beklemeye koyuldum.5-10 dk geçmeden Ayaz ve Kader tartışarak içeriye girdiler.

Kader:Ayaz saçmalama benim dediğim gibi olacak.

Ayaz:Ne seni kızım?Uzatma işte ha öyle ha böyle.

Kader:Çok şey fark eder öküz bey.

Ayaz:Ben senin kocan olacağım öküz möküz neymiş!Kocacım diyeceksin.

Kader:Haa derim çok bekle.Serkan ya bu kardeşin beni deli ediyor.

Serkan:Ayaz ne diyorsun kıza oğlum?

Ayaz:Neymiş klasik müzikmiş.Abicim davul zurnamız varken Mozart başka neydi kız?

Serkan:Ha siz düğün planları yapıyorsunuz hemde bizden habersiz.

Ayaz:Abicim bizden bebekle bizden bir sıfır öndesiniz.Değil mi yenge?

Eylül:Hoşgeldiniz.

Ayaz:Hoşbulduk yenge.Bak Kader olmaz diyorum sana.Sen şimdi saray da falan da düğün istersin.

Eylül:Ayaz kız bir kez evlenecek bırakta hayallerinde ki gibi olsun.

Ayaz:Benimde hayalim banane.

SONGÜL
Güney ile ilk kez dışarıya çıkacaktım.Doktoru daha iyi olduğunu ve dışarıya çıkabileceğini söylemişti.Selin Hanım bizi yanlız bırakmak için evden çıkmıştı ama bende evde kalmayı planlamıyordum.Güney'in odasının kapısına vurdum.

Güney:Gel gel.

Songül:Hazırsan çıkalım mı?

Güney:Evden çıkmayı istemiyorum aslında evin bahçesine çıksak olmaz mı?Aynı temiz hava işte.

Songül:Ama doktorun biraz hava alman gerektiğini söyledi.

Güney:Tamam ya iki dolaşırız sonra eve.

Güney elini bana uzatınca şaşırdım.Gülümseyince elini tuttum.

Güney:Dengem durmuyor bazen ilaçların etkisi yüzünden eğer elimi tutmazssan yeri boylarım.

Songül:Eh peki seni taşıyamacağıma göre böyle dolanırınız.

Yürümeye başladık..

SERKAN
Ayaz ve Kader başımızı şişirip gitmişti.Tam uykuya dalacakken Hazal'ın sesi evi inleniyordu.Birkaç saniye bekledim.Ne Hazal susuyordu ne de Eylül'den ses vardı.

Serkan:Aşkım Hazal ağlıyor nerdesin ya!

Yataktan kalkıp Hazal'ın odasına adımlıyordum.Ağlayan Hazal'u kucaklayıp salona geçip Hazal'ı mama sandalyesine otutturdum.Hazal'a su içirdim..

Serkan:Anne bakmıyor değil mi minik kızım sana?Anne neredeymiş

Hazal:Aneee..

Serkan:Anne atmış seni bana nerede anne hı?

Hazal:Ba-ba..

Serkan:Babacım benim.Aşkım neredesin sen ya?

Eylül hâla ortalıkta değildi.Hazal'ı alıp banyoya doğru yürüdüğümde jakuzi de boylu boyuna uzanmış köpüklü banyo yapıyordu.

Serkan:Kırmızı fularlı hatun?

Eylül:Ay Serkan.Neden haber vermedin gelmeden.

Serkan:Ne yapacaktın Eylül?Bizde de mi yer açacaksın yoksa..

Eylül:Senin aklın varya neyse en son uyuyordun sen.

Serkan:Hazal..Hazal ağlayınca ee anne de bakmayınca.

Eylül:İşine gelince en iyi babasın ama işine gelmeyince umrunda olmuyor.

Serkan:Bak hâlâ köpük banyona devam ediyorsun ya.

Eylül:Aşkım bak Hazal'a.

Hazal:Baba!

Hazal bana sarılınca Eylül kahkaha attı.Bende Hazal ile birlikte banyodan çıktım.Hazal'ı göğüsüme yatırdım ve onunla oynamaya başladım.

Serkan:Baba de bakalım kızım.

Hazal:Ane.

Serkan:Aman baba deme bak sana ben bakıyorum annecin hanım köpüklü banyo derdinde.

Hazal:Ane.Ane!

Serkan:Hazal bozuluyorum artık ama kızım.

Gülümseyip Hazal'ı öptüm.Kapı çalınıyordu bir bu eksikti.Bende gidip açtığımda karşımdakine dikkatlice baktım..

-Bölüm Sonu

Merhaba bu aralar Vebal'e takıldım yine ya.Aşk Hukuku yavaştan finale yürüyor arkadaşlar haberiniz olsun.Aslında hemen bitmesin diye de bölümler biraz yavaştan geliyor.Neyse yorumlarınız bekliyorum!Hoşçakalın.

-Esraa

AŞK HUKUKUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin