-41-"Gerçek"

413 52 27
                                    

EYLÜL
İçimi saran bu his boğazımda çoktan bir yumruya dönmüştü..Ayaz bu nereden biliyordu?Bunu sadece ben bilirken nereden öğrenmişti?Serkan'a söyleme ihtimali bedenimi kasarken terlemiştim.Ayaz bana bakarken gözlerimi ondan kaçırdım

Ayaz:Herkesin bilmesine gerek yok.Yanlızca bilmesi gereken tek biri var.

Eylül:Anlamıyorsun konu nedir?

Ayaz:Eylül oyunu kes ikimizde birbirimizi anlıyoruz.Bence bir bahane bulup çık.

Eylül:Serkan'ın haberi var mı Ayaz?

Ayaz:Bak konuyu bal gibi de biliyorsun demek ki.

Eylül:Ayaz sakın bahsetme bilmesini istemiyorum.

Ayaz:Sen kafayı yemişsin Eylül!Kader aşkım sen Songül ile benim arabayı alıp çık.Ben arkadaşıma uğrayacağım.

Songül:Olur mu öyle şey benim mesai saatim hâlâ sürüyor.

Eylül:Tamam canım çıkabilirsin.Bende adliyede evrakları imzalayıp eve geçerim.

Songül ve Kader gittikten sonra gözlerim dolmaya başladı.Ayaz bana öfkeli öfkeli bakarken bense ne yapacağımı bilmiyordum.Sadece gözlerimden akan damlaları silmeye çalışıyordum.

Ayaz:Eylül bunu o haktan mahrum bırakamazssın.Hazal bir yaşına girecek sen farkında mısın?

Eylül:Ayaz anlamıyorsun.Artık geç..Serkan'ın bir bebeği olacak.Hazal Ela ise Cihan'ı babası bildi.

Ayaz:Ne Cihan'ı ya?Cihan dediğin adam defolup gitti.Kocandan bile bunu saklamışsın!

Eylül:Sakladım!Evet yapmak zorundaydım çünkü o Serkan beni terk etti anladın mı?Ben ona hamile olduğumu söylecekken o yurt dışında eğitim peşine düşmüştü Ayaz!

Ayaz:Bahane üretme.Benim abim öyle bir insan değil!Bebeğini terk edecek birisi değil anladın mı?

Eylül:Ayaz onu benden iyi tanıdığını falan mı sanıyorsun?

Ayaz:Evet tam da öyle sanıyorum!Çünkü sen eğer iyi tanısaydın senden bir bebeği olmasını ne kadar çok istediğini bilirdin anlardın!

Ayaz kalkıp gidecekken hemen kolundan tuttum.Gözlerim hâlâ doluydu..

Eylül:Ayaz lütfen..

Ayaz:Kızının yeni yaşına babasıyla girmesi lazım ama yengecim.

Eylül:Hayır Ayaz!Sakın sen bir şey söyleme!Serkan be-benim yüzüme bakmaz.Hazal'ı benden alır..

Ayaz:O zaman elini çabuk tut.

SERKAN
Dila eve geldiğimde uyuyordu.Başında dikildim.Biraz oyanlanıp ses yapsam bile uyanmadı.Bende çalışma odama çıkıp boşanma evraklarını hazırladım.Mâdem bebek yoktu o zaman bu evliliğe de gerek yoktu.

Dila:Aşkım ben hamileyim biliyorsun geldiğini duymadım.Uyuya kaldım galiba..

Serkan:Hamile olmadığını biliyorum.

Dila:Serkan şakanın sırası mı?Bebeğimizin cinsiyetini öğrendim.Bir kızımız olacak..

Serkan:Hmm.Demek kızımız?Peki hani ultrason görüntülerin Dila?

Dila:Alamadım çıktım.

Serkan:Peki kaç aylıktı bebek?

Dila:Bebeğimiz gayet sağlıklı Serkan.

Serkan:Bebek var mı yani?

Dila:Serkan!Ya yeter.

Serkan:Bugün hastaneye geldim!Kaydın falan yok!Şu evrakları imzala!Senden nefret ediyorum.

Dila:Nereye ya!Boşanmıyorum!

Serkan:Bak bakalım neler yapacağım sana!

Dila:Eylül'e gidiyorsun Allah kahretsin!

Serkan:Çünkü seviyorum onu Dila!Onu çok seviyorum uzak kalamıyorum ondan.Ne kadar seviyorum biliyor musun?Hazal'ı kabullenecek kadar.Sırf Eylül'ün bir onda bir parçası var diye anladın mı!

Dila:Ben seni bırakmam.Bebek falan yok yalan söyledim!Seni kaybetmek istemiyorum!

Serkan:Babalıktan vurdun beni..Bunu yapmayacaktın..Kaybettin!

EYLÜL
Gözyaşlarım dur durak bilmeden akarken Hazal'ı bakıcısından hâlâ almamıştım.Ne yapacağımı bilmiyordum.Eğer bu gerçeği Serkan öğrenirse benden nefret edip Hazal'ı benden bile alabilirdi.Ayaz'ın bunu saklayacağını sanmıyordum birkaç güne dek sağlıklı bir karar veremezssem Serkan benden değil Ayaz'dan öğrenecekti.Buysa benim ölümüm mahvoluşum olurdu..Derin derin nefes alıp verirken kapı çalındı.Bakıcıya Hazal'ı geç alacağımı iletmiştim oysa ki..Gidip kapıyı açmak bile ağır geliyordu..Açtığımda ayakta zor duran Serkan ile karşı karşıya kaldım.

Serkan:Bak yine sana geldim..Senden başka gidecek yerim yok.

Eylül:Serkan neden geldin!Defalarca konuştuk üzerinden dört ay geçti!

Serkan:Dila hamile değilmiş..Beni babalığımdan vurdu.Beni kandırdı o.

Eylül:Serkan o senin eşin anladın mı?

Serkan:Beni babalıktan en istediğim arzumdan mahrum bırakan beni kandıran beni arzumdan vurdu o!Benden nefret bile fazla ona.

Eylül:Serkan bak..

Bir şey dememe izin vermeden bana sımsıkı sarıldı.Sıcak nefesi kulağımda yakınlanıyordu.

Eylül:Serkan..

Serkan:Ben sadece baba olmak istemiştim.Baba olacağımı sanmıştım...

-Bölüm Sonu

Merhaba buyrunuz Aşk Hukuku sizlere.Umarım biraz daha toparlamışımdır.Memnusanız ne mutlu bana burada ki en büyük kaygım sizlerin sevmesi ve okuması.Neyse hepinizin yorumlarını çok sevdim çok teşekkür ederim iyi ki varsınız.Yb'de görüşmek üzere!

-Esraa

AŞK HUKUKUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin