Düzenleniyor...
Tabağımda duran son parçayı da ağzıma attım ve ayağa kalkarken ağzım dolu bir şekilde "Bon çıkoyorum."dedim.
Jin hyung o şefkatli ve merhametli anne bakışlarından birini yollayarak tabağıma bir tane daha krep koydu.
Jungkook' a baktığımda gözlerinin benim tabağımda takılı kaldığını fark ettim sadece o da değil Suga'nın da bakışları krebime takılı kalmıştı.
Her zamanki Jungook ve Suga hyung işte. Doymak bilmezler.
Ağzımdaki lokmayı bitirince konuştum." Çok teşekkür ederim hyung ama artık kilo almamı isteyeceğini zannedeceğim."
"Tamam be tamam yemezsen yeme-"sözünü kesen Jungook olmuştu. "Aaa Taehyung hyung yemiyorsa ben yiyebilirim , yaniiiii sonuçta enerji almam gerek yoksa nasıl yürüyebilirim dimi Jin hyung?"
Suga hyung oradan lafa atladı. " Ben uyurken de enerji harcıyorum. Hem sen iki tane yemedin mi ? Hı?"
"Ama yürümek ve dans etmek çok önemli ve ben halsiz bir insanım o yüzden bunu ben yemeliyim hyung. Ayrıca Taehyung hyung hariç herkes iki tane yedi bide Jimin hiç yemedi o diyette zaten."diyerek o tavşan gibi dişleriyle sırıttı Jungook.
"Sen hyunguna karşı mı geliyorsun?.."dedi beceriksizce tek kaşını kaldırırken Suga.
Jungkook Suga'nın daha sonra ona yapacaklarını tahmin etmiş olacak ki aegyo yapmaya başladı. "Suga oppaaaa lütfennnnnnnn"
Oppa mı? Oppa? Hyung değilde Oppa? Jungkook ? Oppa ?
Oppa ? Jungkook? Bi dakka kusup geliyorum."Üfffff al hadi al uyumaya gidiyom ben." Suga masadan kalkarak odasına yöneldi , tam girecekken konuştu, "Sen bi daha Oppa deme" Ardından odaya girip kapıyı kapattı.
Biz ona gülerken Jungkook krebime sahip olmanın tadını çıkarıyordu. "Afiyet olsun Kook" Başını tabağından kaldırarak bana baktı ve "Saol hyung!"dedi.
"Dışarı çıkıyom ben istediğiniz bir şey varmı dicem , tabiki var o yüzden hemen söyleyin ve beni oyalamayın"dedim ve ekledim, "Bu arada Namjoon hyung ve J-hope hyung nerde?"
Birbirlerine bir süre baktılar ve en sonunda sorumu koltuğa yayılmış bir şekilde telefonunda takılan Jimin cevapladı. "Uyuyolar..."
"Ben tek uykucu Suga hyung sanırdım ama yanılmışım... Neyse bişey istemiyorsanız çıkıyom ben dolaşcam biraz..."
"Tamam sen git. Git sen tm . Tm git beni bırak burda git sen" Jungook ve ergen tripleri...
"Geleceksen gel Kook sabaha kadar seni bekleyemem zaten çok dolaşmıcam iki saat sonra dans pratiği var hatırlarsan haniii"
"Hatırlamaz olurmuyum hiç tıt tıt tıt. Neyse ya git sen hyung, ben şu Jimin'e yapışıyım biraz."
Jimin gözlerini pörtletti. "Şu mu? Bittin sen Jungook!" Ağır ergenlik geçirdiğini düşündüğüm Jungkook ve kendini zayıflamaya adamış olan Jimin koltukların üzerinde tepinmeye başlayınca, daha yeni uyanan J-hope hyung ve Namjoon hyung ve bulaşıkları temizlemeye başlayan Jin hyung 'a kısaca göz kırpıp kapıyı ardımdan kapatarak dışarı çıktım.Hareketleri onlardan deli olduklarını düşünmemi sağlasa da biz bir gruptuk ve ben bu grubu çok seviyordum. Benim de hareketlerimin onlardan bir farkı yok ama...ama...neyse ne ya bizde böyleyiz napalım şimdi dimi?
Apartmandan çıkmadan önce yüzüme siyah maskemi geçirdim ve öyle dışarı çıktım. Ellerimi ceplerime yerleştirdikten sonra yürümeye başlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF |Kim Taehyung|
FanfictionIyi insan olmayın. Bu hayatta iyi insan olmayın. Iyiler kaybediyor. Size bu tecrübemi kısaca anlatayım; Ben Kim Taehyung. Kişiliğimle ilgili sadece yardımsever biri olduğumu söyleyebilirim. Çok çok önceden bir kızla karşılaşmıştım. Tamamıyla plansı...