Şuan büyük bir asansörde en üst kata çıkıyorduk. Bungee jumping ve ona benzer şeyler yapacaktık. Daha önce yapmamıştım o yüzden biraz korkuyordum her ne kadar belli etmesemde.
Asansör durdu. İndik.
Para ödemeyecekmişiz bizim şirket ve Blackpink'in şirketi karşılayacakmış bugün her ne yaparsak.Atlayış yapmak için çok ta beklemedik öyle. Bir iki kişiden sonra sıra bize geldi.
Görevli sordu
"İlk kim yapmak ister?"
Herkes birbirine bakıyordu. Yavşak atıldı.
"Ben yaparım."dedi artis artist.
"Hem korkanlara da cesaret vermiş olurum"diye ekledi. Aklınca kızlar etkilemeye çalışacak! Dediğim gibi yavşak...
Yavşak tulum gibi turuncu renkte birşeyler giydi üstüne. Sonra bir kaç görevli bazı yerlerinden kalın ip gibi bazı güvenlik şeysileri geçirdi. Herşey tamamdı."Hazır mısın?"diye sordu bir adam. Bu adam galiba insanlara moral verme işini filan yapıyordu.
"Evet!"diye yüksek sesle söyledi yavşak. Yalnız yüzü korkudan bembeyaz olmuştu.
"Biri benimle gelse?"dedi yavşak.
"Neden?"diye sordu moral veren adam.
"Canım sıkılır benim"dedi.
"Korkuyom demiyor da..."dedi Suga hyung sesini alçaltmaya bile gerek duymadan.
Yavşak duymuştu hatta herkes duymuştu ama kimse bozuntuya vermemişti. Benim sessizce gülmem dışında.
"O zaman kim gelmek ister?"diye sordu moral veren adam.
Biraz süren sessizlikten sonra Namjoon hyung tereddüt etse de kabul etti. Yavşak'ın suratının düşmesinin sebebi? Kızlardan birinin gelmesini bekliyordu herhalde.
Yavşak...
Onu da hazırladılar ve moral veren adam tekrar konuştu."Evet hazır mısınız?"
İkiside hazırız diyince kendilerini atmaya hazırlandılar.
Hepimiz onları izliyorduk.
Bir iki dakika daha bekleyip kendilerini boşluğa bıraktılar.Hepimiz duvar yerine cam koyulan yerden onları izliyorduk. Ve tırsıyorduk. Bayağı bildiğin aşağı düştüler!
Bağırma sesleri geliyordu.
Bir zaman sonra aşağıda bekleyen bazı görevliler inmelerine yardımcı oldular."Az önce nasıl geldiyseniz şimdi de aynı şekilde yukarı çıkacaklar."dedi moral veren adam.
Beş dakika sonra Yavşak ve Namjoon hyung yanımıza gelmişlerdi.
Namjoon hyung'a sorduk"Hyung! Nasıldı?"
"Güzel güzel. İlk baş şok geçireceksiniz ama ben alıştım hemen"dedi.
"Eveeeeet, şimdi kim ya da kimler yapmak ister?"diye sordu görevli.
Kimseden kesin cevaplar gelmeyince devam etti "O zaman biz seçelim"
Şimdi de hepimiz den 'aaaaa' diye sesler yükselmeye başladı.Görevli bize biraz yaklaştı ve işaret parmağını bizden tarafa uzatıp düşündü.
Beni ve iki kişi ötemdeki Jennie'yi gösterdi, "Siz ikiniz"
Şansıma s*çayım. Ben böle şansa s*çayım. O kız bana havada kim bilir neler yapar. Saçımı çekip suratıma tükürmesi yetmiyormuş gibi birde onunla bungee jumping yapacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF |Kim Taehyung|
FanfictionIyi insan olmayın. Bu hayatta iyi insan olmayın. Iyiler kaybediyor. Size bu tecrübemi kısaca anlatayım; Ben Kim Taehyung. Kişiliğimle ilgili sadece yardımsever biri olduğumu söyleyebilirim. Çok çok önceden bir kızla karşılaşmıştım. Tamamıyla plansı...