50. Bölüm

33 5 0
                                    

Lisa
▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪



Ailemin yanından ayrıldığımda direk yurda gelmiştim, ben geldikten bir zaman sonra da Tae gelmişti ve Jennie ile birlikte gitmişlerdi.

Onlarla vakit geçirmek güzeldi hoştu ama... Yaşadıklarımı onlarla paylaşamazdım herhalde.

Desteğe ihtiyacım vardı.

"Alo?"diyerek çalan telefonumu açtım.

"Lisssa? Jennie gitti, canım sıkılıyor. Nerdesin geleyim?"dedi Tae.

İşte budur! Tae beni rahatlatabilir.

"Senin gelmene gerek yok, yerini söyle ben gelirim"dedim.

".............'dayım. Çabuk gel ama sıkılıyorum"

"Tamam..."



Taehyung
▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Çimde oturduğum pozisyonu Lisa gelene kadar bozmamıştım.

"Anam anam anam! Lisacık mı gelmiş!"

"Yaaaa!.. Utandırma ehehehe"

Yanıma oturdu.

"Anlat bakalım"dedim birden ona bakarak.

Afalladı.

"Neyi anlatayım ki?"

Ona sen gayet iyi biliyorsun bakışları atınca boğazını temizledi.

"Neden orada öyle dedin? Kook çok kötü oldu."

"Ben... bilmiyorum..gerçekten ne yaptığımı bilmiyorum..kafam çok karışık,ne yapacağım hiçbir fikrim yok..."

Elimi omzuna koydum.

"Şanslısın ki, senin süper moral verici kankan Kim Taehyung burada! O yüzden şimdi beyninden neler geçiyor en saçma düşüncelerini bile anlat, hadi hemen.."

"Aish... Tamam... Jungkook öyle dediğinde neye uğradığımı şaşırdım. Cidden birden oldu bitti. Sinirlenmiştim, çünkü öyle demesi sinirime dokunmuştu ve o öyle dediği için sinirlenince sinirlendiğime sinirlendim AİSH NE DİYORUM Kİ BEN..."

"Lisa...sen depresyondasın canım arkadaşım. Benim buna bir çözümüm yok maalesef. Sana ancak kızlar iyi gelebilir. Onlar bu konu hakkında birşey demedi mi?"

"Jennie o lafı söylediğimde çıkıştı biraz... Konuşmadım bu konu hakkında pek"

"Onlarla konuşman daha iyi olacak, çünkü cidden elimden birşey gelmez. Yoksa biliyorsun, mükemmel Taeh-"

"Biliyorum, mükemmel Taehyung herşeyin üstesinden gelir... Yine de saol Tae. Ben gidiyim, kızlarla konuşayım. Gerçekten iyi değilim"

"Tamam ben de senle geleyim, dur hatta seni bırakayım."

"Olur..."








Lisa'yı bırakıp bizim yurda geldim. Ama içeri geçtiğimde diğerleri gibi ben de çok şaşırdım. Sanki bu Jimin eski Jimin değildi.

Jimin ve yanındaki kız, çocukluk arkadaşı olduğunu söylemişti, koltuklarda oturmuş hararetli hararetli konuşuyorlardı. Ve acayip bir şekilde çok eğleniyorlardı.

Diğerlerine bakıp kaş göz işareti yaptım.

Jin hyung ben de bilmiyorum işareti yaptı.

Jungkook ta valla ben de anlam veremedim bakışları attı.

TESADÜF |Kim Taehyung|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin