Rap Monster
▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪Bütün gece boyunca uyumamış Suga ve J-hope ile bu hafta içinde ikinci olarak çıkaracağımız şarkımızın son düzenlemelerini yapmıştık.
Sabah altı gibi uyuyabilmiştik.
Gerçekten çok çalışıyorduk. Uyuyakalmamak için bardak bardak kahve tüketmiştik.
Masanın üzerinde duran kahvaltı boşlarını bulaşık makinesine yerleştirmeye başladım.
Koltukta keyif yapan Jungkook'a seslendim
"Gelde yardım eeet!"
"Üşeniyoruuuum"dedi.
Tezgahın üzerinde duran teneke kola çöpünü kafasına fırlattım. Alnına gelmişti.
"Ah! Acıdı!"
"Üç saniyen var... Bir...ikii...Aferin adam ol."dedim bir saniyede yanımda bitince.
Jungkook ile beraber bulaşıkları yerleştirmeyi on dakika da bitirmiştik.
Ellerimizi yıkadıktan sonra odama giderken Jungkook'u dürttüm.
"Hemen hazırlan şirkete gideceğiz"dedim ve ellerimi eşofmanıma silerek odama girdim.
Dün geceden hazırladığımız kağıtları her zaman yanımda taşıdığım çantama koydum ve telefonumu da alarak odamdan çıktım.
Diğerleri hazırlanmış beni bekliyordu.
Başım ile işaret ettim
"Gidelim"
Yurdun önünde arabanın gelmesini bekliyorduk.
Elimde tuttuğum çantamı yere, yanıma koydum.
Telefonumu çıkarıp bir adım ileri gittim.
Saat 10.25'di.
"Aish ne zaman gelecek?"diye yakınan Taehyung'a baktım.
"Gelir şimdi, az sabırlı olun"dedim.
Arkamda bir hareketlilik hissettim. Omzumun üzerinden arkama baktım. Herhangi birşey yoktu.
Tekrar önüme döndüm.
Bir iki dakika daha arabanın gelmesini bekledik.
Bir dakika sonra araba gelmişti.
Yerde duran çantamı alıp arabaya bindim.Şirkete geldiğimiz de kayıt odasına girdik. Yüksek taburelerdeki yerlerimizi aldık ve kağıtları önümüze koyduk. Karşımızda camdan oda vardı.
Çantamı kucağıma koyup kağıdı aramaya başladım. Diğerlerine bir kopyasını çıkaracaktım.
Ama...yoktu
"KAĞITLAR YOK!!"diye bir anda bağırdım.
"Ne?! İyice baktın mı?"dedi Jimin.
"Evet, ama yok!"
"Getirdiğine emin misin?"dedi Taehyung.
"Eminim. Kendi ellerimle koydum çantaya... Ve bu çanta neden farklı geliyor gözüme..."
O an aklıma gelen şey ile yere bakmaya başladım.
Arkamda hissettiğim hareketlilik...
Biri çantaları değiştirmiş!
"Biri çantaları değiştirmiş!"dedim bir anda.
"Kağıtlar yok! Nasıl söyleyeceğiz şarkıyı?!"dedi J-hope.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF |Kim Taehyung|
FanfictionIyi insan olmayın. Bu hayatta iyi insan olmayın. Iyiler kaybediyor. Size bu tecrübemi kısaca anlatayım; Ben Kim Taehyung. Kişiliğimle ilgili sadece yardımsever biri olduğumu söyleyebilirim. Çok çok önceden bir kızla karşılaşmıştım. Tamamıyla plansı...