Jimin
▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪Kahretsin! Bu yakışıklı yüzün burnu akıyor! Neden ben?!..
Çok fena hasta olmuştum, neden ben de bilmiyorum. Hava o kadar da kötü değildi aslında.
ARMY'lerinde bunu bilmesinin gerektiğini düşündüm ve çeneme kadar çektiğim battaniyenin altında telefonumu aramaya başladım.
Telefonu bulunca, Instagram'a girdim ve fotoğraf çekildim.
Peçeteyi burnuma yaklaştırmıştım ve o şekilde hasta halimle fotoğraf çekilmiştim. Paylaşırken altına da
'Çocuklar yurtta yok, burnum akıyor 😞 ' yazmıştım."Ehehehehe, ah ARMY'ler..."dedikten sonra hapşurdum birden.
Yurtta kimse yoktu. Bir tek ben vardım. Diğerleri şirkete gitmişti Tae'nin şu olayını konuşmak için.
Hasta olduğum için gidememiştim.
Mutfağa gidip yiyecek birşeyler aldım. Tekrar koltuğa oturdum ve televizyonu açıp izlemeye başladım.
Canım sıkılıyordu...
Rose
▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪"Bana da versenee"diyince Jennie'ye kafama elma fırlattı.
"Ah! Acıdı! Fırlat demedim ama! Ver dedim!"
"Ver dediğin için attım ya zaten, kkkkkkkkkk"
"Aish, çok komik! Ah... Kafamm..."diyerek başımı tuttum.
Koltukta uzanır pozisyondan oturur pozisyona geçtim. Yanıma düşen elmayı alıp yemeye başladım. Aynı zamanda internette takılıyordum.
O da ne? JİMİN FOTOĞRAF PAYLAŞMIŞ! AY, HASTA OLMUŞ KIYAMAM!
Fotoğrafı görünce sıçramış olabilirim.
"Noldu kız, neye şaşırdın öyle?"dedi Jisoo.
Üzerinde bornozu vardı. Banyodan yeni çıkmış.
"Ha, yok kız, saçma sapan reflekslerimden işte "dedim zor yırtarak.
"Şarzım 8! Şarz makinem nerdeeee?"diye bağırmaya başladı Lisa.
"Ne bağırıyon be?! Al elma ye!"diyerek Lisa'nın da kafasına elma fırlattı Jennie.
"Ah!!! Niye bana atıyon ya?!"diye çıkıştı.
Jennie omuzlarını silkti ve gülümsedi.
Jimin'in fotoğrafına geri döndüm.
Anam kıyamam sen hasta mı oldun ayyyyyy!..
Fotoğrafı beğendim.
Hemen çorba yapıp götürmeliyim, hayır ya. Çorba götürmek çok klişe.
Pamuk şeker mi götürsem acaba kkkkkkkkk
Ay ne götüreyim ki?????
...........
Buldum! Bu Jimin'in benden gizli diyet yaptığını düşünüyordum ya ben. En iyisi abur cuburumsu yiyecekler götürmek kkkkkkkkk sıkıyorsa itiraz etsin!
Odama geçip hazırlandım ve salona geldim.
Havalar soğuyordu sanki yavaş yavaş, ne olduğuda belli değil ki be!
"Gidiyom ben görüşürüz-"
"Aa Jimin hasta olmuş. Dur mesaj atayım"diye kendi kendine konuşan Lisa'ya kısa ve fesat bir bakış attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF |Kim Taehyung|
Fiksi PenggemarIyi insan olmayın. Bu hayatta iyi insan olmayın. Iyiler kaybediyor. Size bu tecrübemi kısaca anlatayım; Ben Kim Taehyung. Kişiliğimle ilgili sadece yardımsever biri olduğumu söyleyebilirim. Çok çok önceden bir kızla karşılaşmıştım. Tamamıyla plansı...