29. Bölüm

46 14 0
                                    


Jennie
▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪


  Deniz dalgalarının sesleriyle uyandım. Gözlerimi yavaş yavaş açtım. Bir iki kere ovuşturdum gözlerimi ve sol tarafımda ki yumuşak şeye baktım.

  Taehyung'un göğsüydü bu yastık gibi olan şey. Birden panik yapıp geri çekildim.

Yüzüne baktım, uyuyordu.

Oha! Bir insan nasıl bu kadar güzel uyuyabilir?! Bu nasıl uyuyuştur Tae?! Öldürmek mi istiyorsun sen beni?!

Uyanmaması için ses çıkartmamaya dikkat ettim.

Oturur pozisyona geçtim. O, kumda, bir kolunu başının altına yastık yapmış, diğer koluda açıkta durur bir şekilde uyuyordu. Benden tarafa doğru dönmüştü.

  Bebek gibi masum uyuyordu... Bir insan nasıl bu kadar masum olabilir?

Elimi çenemin altına koyarak Taehyung'u izlemeye devam ettim.

Onu izlerken aklıma yavaş yavaş dün yaşananlar geliyordu.

Öğlen bir uyuyayım demiştim, uyumadan önce Taehyung'un kaç gündür benden uzaklaştığını düşünmüştüm. Bilinçaltıma işlemiş olmalı. Çünkü onun, rüyamda öldüğünü gördüm. Hayatımın en kötü kâbusuydu.

  Ağlaya ağlaya buraya gelmiştim, şimdi oturduğum yere oturup ağlamıştım hıçkıra hıçkıra.

Taehyung bir anda karşımda belirmişti. Onu görünce sevinmiştim.

Sonra...oturup konuşmuştuk. Ve o bana beni sevdiğini söylemişti.

Ben de ona sevdiğimi söylemiştim...

  Ve gece burada uyumuştuk.

Sanki içimde duran kocaman bir taş kalkmış gibi rahatlamış hissediyordum kendimi.

Dün istediklerimi söyleyip refaha ermiştim.

Ama o da ağlamıştı öyle değil mi?..

  Aklıma onun ağladığı gelince gözlerim yaşarmaya başladı. Dudağımı ısırıp gökyüzüne baktım. Ağlamak istemiyordum, kendimi tutmaya çalışıyordum.

Deniz kokusunu içime çektim. Gözlerimi kapattım, ağlamamı bastırdığımı düşündüğümde kafamı aşağı eğdim.

  Taehyung uyanmış beni izliyordu. Gözlerini apaçık görünce korktum birden ve yerimde sıçradım.

"Taehyung! Korktum..."diyerek baş parmağımı dişime bastırarak geriye ittim.

Sinsice gülümsedi ve yüzünü göğe çevirerek kollarını iki yana açıp esnedi.

"Günaydın..."dedi mayışmış sesiyle.

"G günaydın..."dedim ben de kekeleyerek.

Aish..

Bir kere de dilim süşmesin ya!

"Naber tatlı kız?"dedi oturur pozisyona geçerek.

"T tatlı mı? Ah, ş şey-" Sözümü kesen şey, beni kolumdan tutarak kendisine çekmesi ve ikimizi yere yatırmasıydı.

Kolu başımın altında duruyordu ve ben şuan heyecandan ölecek gibi hissediyordum.

Diğer kolunu başının altına koydu.

Dün gece ki gibi tekrar gökyüzünü seyretmeye başladık.

Şuan fazlasıyla yakındık. Gereğinden fazla...

TESADÜF |Kim Taehyung|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin