Konser vakti...
▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪Makyozün gözlerini aç demesiyle, gözlerimi açtım. Aynada kendime baktım. Değişik olmuştum. Abartılı bir makyaj olmuştu ama benim için o kadar da sıkıntı değildi.
"Teşekkürler"diyerek gülümsedim.
"Önemli değil"
Aynada kendimi biraz daha inceledim, tam sandalyeden kalkıp diğerlerinin yanına gidecektim ki, aynadan kapıya yaslanmış ve beni izleyen Taehyung'u gördüm.
Göz göze geldik. Alttan bir bakış attı ve ben güldüm.
Aynadan el salladım.
Yerimden kalkıp Tae'nin yanına gittim.
"İyi ki geldin.. çok heyecanlıyım!.."dedim ve sarıldım direk. Yerimde duramıyordum.
"Heyecanını anlıyorum, ben buradayken sakin olmalısın, çünkü ben burdayım"dedi ve biraz geri çekilip bana baktı.
Aramızda bir adım bile yoktu. Elini yanağıma koydu ve sırıttı.
"Çok güzel olmuşsun, her zamanki halin gerçi... Şimdi sahnede herkes sana bakar, kaçırsammı ki seni?"
"Kkkkkkkkkk Tae!"
"Özlemişim seni"dedi.
"Ben de özledim.."dedim ve dudaklarımı büzdüm.
Arkadan bir öksürük sesi geldi.
"Öğhkom!.."
Tae'nin arkasından baktığımda Chanyeol olduğunu gördüm.
"Ah, Chanyeol..."
Tae'den geri çekilip Chanyeol'un yanına gittim. Tae de yanımıza gelmişti.
"Merhaba Chanyeol-"diyemeden elimden tuttu ve beni kendi etrafımda döndürmeye başladı Chanyeol.
"Vaov çok güzel olmuşsun Jennie!"
İşte beklediğim hareket gelmişti. Taehyung, Chanyeol'un kolunu yakaladı ve beni döndürmesini kesti.
Kendi etrafımda dönmeyi kesince birkaç adım sendeledim ve dengemi kurabildim.
Birkaç saniye birbirleriyle bakıştılar.
"Onu ne hakla döndürebilirsin sen? Ne hakla dokunabilirsin?"
"Çocuklaşmayalım lütfen, eski zaman da mı kaldın? Şuan ki çağa ayak uydurmaya çalışan sadece"dedi ve Tae'ye göz kırptı.
Taehyung dudaklarını sıkmaya başlamıştı.
Eyvah...
"Gel buraya Jennie!"dedi ve bileğimden tutup yanına çekti beni sertçe.
Rose, Jisoo, Jimin ve J-hope yanımıza gelmişti.
Elini belimin soluna koydu ve kendisine sıkıca yasladı beni.
"Bak, görüyor musun? Sevgiliyiz biz!"
"Ahh ah, ilk defa mı sevgili yapıyorsun kendine Taehyung-shi. Cidden geri de kalmışsın..".
"En azından...senin gibi kızlarla oynayan zavallının teki değilim.. Gülünecek durumun varken, bana bunları demen nereden cesaret aldığını gösteriyor? Yürek mi yedin...Chanyeol... Hah, rezilin tekisin adamım, şimdi buradan defol, istenmiyorsun.."
Chanyeol'un bozulduğu yüz ifadesinden anlaşılıyordu.
Aferin Tae! İyi kapak ettin!
Chanyeol Taehyung'a ters ters bakmakla yetindi ve yakasını sertçe düzelterek kulisten çıkıp gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF |Kim Taehyung|
FanfictionIyi insan olmayın. Bu hayatta iyi insan olmayın. Iyiler kaybediyor. Size bu tecrübemi kısaca anlatayım; Ben Kim Taehyung. Kişiliğimle ilgili sadece yardımsever biri olduğumu söyleyebilirim. Çok çok önceden bir kızla karşılaşmıştım. Tamamıyla plansı...