20. Bölüm

86 13 0
                                    


Jennie
▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

Televizyonun karşısındaki koltukta, kucağımda koca bir cips tabağı ile oturup dizi izliyordum.

Bu nasıl şarkıcı diyorsunuz?

Böyle şarkıcı mı olur diyorsunuz.

Hiç çalışmıyor diyorsunuz.

Akşama kadar yatıyor diyorsunuz.

Midesine cipsleri götürüyor sonra da hareket etmiyor diyorsunuz.

Kıçı büyüyecek diyorsunuz.

Kesin diyorsunuzdur.

Haklısınız, çünkü bunların hepsi doğru.

Jisoo paldır küldür salona girince kalbim başka yerlerimde atmaya başladı.

Ciddiyim...

"Yavaş be!"

"Ayh! Jennie... "

"N'oldu be? Evin içinde ne yaptın da nefes nefesesin?"dedim.

"Ya yok, heyecan yaptım bir an o yüzden"

"Neye heyecan yaptın söylesen?"dedim çok bilmiş bir şekilde.

"Dün gece J-hope ile konuştuk..."dedi ve koltuğa oturdu.

"Eeee?"

"Ama çok konuşamadık"

"Bu muydu yani?"dedim bıkkınlıkla.

"Aish! Bi sus anlatacağım. Bir hafta sonra büyük bir konser vereceklermiş ve bizde onları izleyemeye gidecek olan gruplar arasındaymışız. Menejer bize daha söylemedi ama J-hope tan öğrendim işte. Kesin yine bir gün kala söyleyecek bak görürsün. Sakın lafı açma ona deneyelim bir tamam mı-"

"Nefes al Jisoo!"dedim taramalı tüfek gibi konuştuğu için sözünü keserek.

"Sen ciddisin değil mi?!"dedim dediği şeyin şaşkınlığını yeni yeni yaşayarak.

"Evet"

"Ovvvv bu süper."dedim ve kendi kendime gülümsemeye başladım.

"N'oldu? Sinsi sinsi gülüyorsun?"

"Hiç... bişey yok... Asıl sen kendine bak. Koşa koşa gelmişsin salona odandan. Allah bilir yataktan da düşmüşsündür sen"

"Yanlış tahmin, bu sefer düşmedim. Bu sefer yeri çökelttim."dedi ve kendi dediği şeye güldü.

Manyak...

"İyi... Jisoo? Diğerleri nerede?"

"Ne bileyim"

Ayağa kalktı. Buzdolabının kapağını açtı ve seyretmeye başladı.

"Napıyon kızım sen?"dedim.

"Yiyecek birşeyler arıyorum"

"Beş dakika boyunca dolabı izleyerek mi arıyon?"

"Evet... Off bırakmamışsınız ki yiyecek şeyler. Ver bakayım onu, bitirmiş hepsini birde bak"dedi ve elimde ki kaseyi kaptı.

"Yha! Ver şunu!"dediysem de vermedi.

"Aish! Neyse senin kıçın daha çok büyüyecek."dedim ve aklıma gelen şeyle devam ettim.

"Aa Jisoo! Sana birşey söylemem gerek"

"Evet?"

"Dünden önceki gün kötü birşey oldu"dediğimde elindeki kaseyi sömürmeyi bırakıp yüzüme bakmaya başladı.

TESADÜF |Kim Taehyung|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin