Taehyung
▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪"Ahaha, aynen çok iyiler!"dedim ve bakışlarımı Jungkook'tan sahneye çevirdim.
Boombayah dedikleri sırada bizde onların taklidini yapmıştık.
Jennie'nin hareketlerinin yavaşladığını fark ettim. Hey hey hey!
Bayıldı birden!
"Jennie?!"
Sandalyeden kalkıp sahneye doğru koştum. Sahneye çıktığımda, Jennie'nin başına toplananların arasından geçtim ve yere, yanına çöktüm.
"Jennie! Jennie! Duyuyor musun?"diyerek yanağını tokatlıyordum hafiften.
"Ambulansı aradınız mı?"dedim izleyenlere.
"Evet aradım ben gelmek üzere"diyen RM hyung'un sesini duydum arkamdan.
"Keskin kokan birşeyler yok mu? Ona koklatmalıyız"dedim.
"Oturduğumuz masada kolonya vardı, ama ben getirene kadar kendi parfümünü koklat sen"dedi Jin hyung ve sahneden indi.
Mantıklıydı. Bungee jumping yapacağımız zaman da aynısını yapmıştım.
"Tae dur, skandal olabilir"dedi Jimin.
"Skandal olsa nolmuş, sağlığından önemli değil sonuçta"dedim ve Jennie'nin yüzüne göğsümü denk getirerek eğildim.
Jin
▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪Oturduğumuz masanın üzerindeki, özenle süslenmiş küçük kolonya şişesini aldım. Tam sahneye doğru ilerleyecekken Mi Hyun dikkatimi çekti.
Kollarını birbirine dolamış, oturduğu yerden sahneye bakarak gülümsüyordu. Onun derdi ne?
Ablası bayılmış, ama o kalkıp yanına gitmeye bile tenezzül etmiyor.
O anda, önümden koşarak geçen görevliyi durdurdum.
"Bunu oraya götürür müsünüz? Teşekkürler"diyerek kolonyayı görevlinin eline verdim ve Mi Hyun'a doğru ilerledim.
Beni fark etmemişti. Yanından geçerken kolunu sertçe tuttum ve kulağına fısıldadım.
"Benimle gel, eğer zorluk çıkarırsan karışmam..."
"Ne yapıyorsun?"
"Sus ve gel..."dedim ve yanlış anlaşılmaması için kolunu özgür bırakarak önden ilerledim.
Arkama baktığımda tıpış tıpış geliyordu. Hesap sorma vakti
Konserin alanının arkasında kimsenin olmadığı bir yere geldiğimde durdum ve Mi Hyun'a döndüm.
"Neden buraya getirdin beni? Kötü niyetini başkalarına kulla-"
"Kötü niyeti boşver, şu önyargılarını da kır. Biz asıl konuya gelelim. Ne yaptığını sanıyorsun sen? Hı?"diyerek çenemi sıvazladım ve ellerimi belime yerleştirdim.
"Ne demek istiyorsun? Anlamadım"dedi.
"Saf ayağına yatmaya çalışma, demek istediğimi çok iyi anladın..."
"Aish! Cidden hiç birşey anlamadım, açık açık söylesene?"
"Tamam açık konuşayım; ablan sahnede baygınken seni görmediğimi mi zannediyorsun? Oraya bakarak sinsi sinsi gülüyordun ve yanına dahi gitmedin. Ne yapmaya çalışıyorsun sen? Planın ne ha?"
"Ahahahhahahaha, plan mı?! Beni mi suçluyorsun?!"
"Seni suçladığımı nereden çıkardın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF |Kim Taehyung|
FanfictionIyi insan olmayın. Bu hayatta iyi insan olmayın. Iyiler kaybediyor. Size bu tecrübemi kısaca anlatayım; Ben Kim Taehyung. Kişiliğimle ilgili sadece yardımsever biri olduğumu söyleyebilirim. Çok çok önceden bir kızla karşılaşmıştım. Tamamıyla plansı...