Jimin
▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪4 ay sonra~
"Hadi ama! Ne zaman düzeleceksin? Sürekli böyle yaşayamazsın ya.."diyen Jungkook'a bakma gereği bile duymadım.
"Ben de bilmiyorum Kook, eskisi gibi olamıyorum. O benim destekçimdi. Sizin yeriniz ayrı, onun yeri ayrıydı. Bir daha da eskisi gibi olabilir miyim hiç bilmiyorum..."
"Belki de yeni birisiyle vakit geçirmeye ihtiyacın vardır."
Jungkook'a baktım ve bıkmış bir şekilde gülümsedim.
"Ona söz verdim, ondan başka kimseyle flörtleşmeyeceğime söz verdim. Hem kimse onun yerini tutamaz ki."
"Desteğe ihtiyacın var. Bunu diyen sensin. Bir kızın desteği bizimkilere göre çok farklı olur. Seni seven birisi..."
"Cidden gerek yok.. istemiyorum..."
"Sen bilirsin."
"Hadi kalk, diğerlerinin yanına gidelim Kook."
Başını salladı ve salona gittik.
Oturuyorlardı. Bir ayağımı altıma alarak koltuğa oturdum.
"Hey Jimin, bugün festival varmış. Sen de geliyorsun, gelmezsen ses tellerini keserim"dedi Suga hyung.
"O sözde başka bir yeri keserim denmiyor muydu ya?"diyerek güldü Taehyung.
"Çaktırmasana"dedi J-hope hyung.
"İtirazın var mı Jimin?"dedi Jin hyung.
"Evet, çok yorgunum. Gelmek istemiyorum, siz gidin"dedim başımı duvara yaslayarak.
"O zaman ses tellerine veda edeceksin Jimin"dedi Namjoon hyung.
"Aish, cidden istemiyorum.."
"Kaç aydır böylesin farkında mısın?"
"Farkındayım.. açık konuşayım mı?"dedim onlara tek tek bakarak.
"Neler olabileceğini tahmin edebiliyorum. Eskisi gibi olursam, hayatıma birisi girecek. Ve bu en son isteyeceğim birşey. Rose tan başka hiçbir kızla birlikte olamam artık anlayın beni. Ne kadar yalnızlık çeksem de siz varsınız ya. Hem o benim için ölmedi. Daha kaç kere söyleyeceğim? Bazen onla konuşuyorum. Onun bedeni gitti ruhu değil. Anlayacağınız o hâlâ yaşıyor, ölmedi. Beni zorlamayın artık, cidden..."
"Jimin, bak kardeşim, seni anlıyorum ama bu böyle olmaz sende farkındasın. Nereye kadar? Senin yerinde olmadığımız için belki tam manasıyla anlayamıyoruz hislerini ama gerçekten böyle olmaz. Seni zorlamıyoruz, sadece sana yardımcı olmak istiyoruz. Namjoon hyung, hani yaşanmış bir olay vardı ya, senin arkadaşın hakkında..Onu Jimin'e de anlatır mısın bir?"diyerek sözlerini noktaladı Taehyung.
"Tam üzerine bastın Tae, anlatıyorum şimdi.
Artık pek görüşemediğim bir arkadaşım var. En son ki konuşmamız da dertleşiyorduk. Ve bana gerçekten hüzünlü bir şey anlattı. Sevgilisi vardı ve gözü ondan başka kimseyi görmüyordu. Zaten ailesi de yoktu. Kız arkadaşı onunla olan buluşmasından ayrıldığında eve gidiyormuş ve biraz tartışarak ayrılmışlar. Bu cidden çok kötü... Duyduğumda çok etkilenmiştim.
Ama kız arkadaşını araba çarpmış. Hastaneye kaldırılmasına rağmen kurtarılamadı. İşte o günden sonra yıkıldı çocuk. Gerçekten o kadar çok pişman ki, tek isteğinin zamanı geriye almak olduğunu söylemişti.
Bak Jimin, o çocuğun durumu sence de daha vahim değil mi? En azından siz kavga etmeden birbirinizden koptunuz. Vicdan azabıyla yaşıyor şuan... Ve kendini asla affetmeyeceğini söylüyor.
Sen çok şanslısın demiyorum, yanlış anlama..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF |Kim Taehyung|
FanfictionIyi insan olmayın. Bu hayatta iyi insan olmayın. Iyiler kaybediyor. Size bu tecrübemi kısaca anlatayım; Ben Kim Taehyung. Kişiliğimle ilgili sadece yardımsever biri olduğumu söyleyebilirim. Çok çok önceden bir kızla karşılaşmıştım. Tamamıyla plansı...