Çocuklarla pratik odasından çıktık. Kendi odalarımızda bir kaç saat dinlenip sıradaki ses eğitimine geçecektik.
Biz... bitmiştik... Cidden çok yorulmuştuk.
Koridorda ilerlerken Bang PD ile karşılaştık."Merhaba gençler"
"Merhaba Bang PD'nimiz"
"Sırada ses eğitiminiz var akşam üstü de tekrar dans pratiği..."
"Evet biliyoruz..."
"Bang PD'nim birşey sormak istiyorum."
"Sor?"
"Ne zaman geri dönüyoruz?"
"Bakıyorum da Kore'ye dönmeye fazla meraklısın"
"Yo hayır sadece merak ettim"
"İyi, yarın sadece gezeceksiniz ertesi günde geri döneceğiz"
"Teşekkürler"dedim önünde saygıyla eğilirken.
"Görüşürüz"dedi.
"Görüşürüz!"
Odalarımızın olduğu kata geldik. Kendi odama girmeden önce bizimkilere, "Görüşürüz gençler"dedim.
Onlar da görüşürüz dedikten sonra odama girdim. Jungkook ve Jimin bana alayla gülmeden edemediler tabi.
Ama ben yapacağımı bilirim. Lisa ve Jimin'i ayarlamazsam bana da Taehyung demesinler.
Jungkook'la da ayrı görüşeceğim zaten.
Ilık bir duş alıp yorgunluğumu attım.
Telefonumu elime alıp yatağa uzandım.Instagram'da dolaşıyordum.
ARMY'lerin yazdığı güzel şeyler çok hoşuma gidiyordu.Boş zamanlarımda ya bu yorumları okurdum ya da bizimkilerden birine yapışırdım.
Bir on dakika daha yorumları okuduktan sonra sıkıldım ve telefonu bıraktım.
Buzdolabını açtım yiyecek birşeyler arıyordum. Görevliler dolabı doldurmamış! Hiçbirşey yok! Açım ben! Aç!
O zaman...kime gideyim? Suga hyung kesin uyuyordur, Jimin... On da kesin birşeyler vardır. Diyet yaptığı için çok fazla birşeyler yemiyor.Jimin'de birşeyler bulmak umudu ile odadan çıktım. Üç oda sonrası Jimin'in kiymiş zaten. Kapıyı tıklattım.
"Jimin!"
Biraz bekledikten sonra kapı açıldı.
"Tae!"
"Jimin!"
"Tae!"
"Jimin!"
"Ne var!"
"Yemek var mı?"
"Hayır yok ama Lisa'da vardır..."
"Offf! Sen de mi?"
"Evet"
"İyi ben ona gideyim o zaman..."
"Tamam git"dedi kıkırdayarak.
"Şaka yapmıştım. Gider miyim sence?"
"Senden beklerim"
"İyi... Sende de yemek yokmuş madem, napalım"
"Aşağı inelim birşeyler araklarız"
"Hadi o zaman gidelim"
"Bekle telefonumu alıp geliyom"dedi ve beş saniye içerisinde telefonunu alıp geldi.Evet yapacak birşey olmadığı için saymıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF |Kim Taehyung|
FanfictionIyi insan olmayın. Bu hayatta iyi insan olmayın. Iyiler kaybediyor. Size bu tecrübemi kısaca anlatayım; Ben Kim Taehyung. Kişiliğimle ilgili sadece yardımsever biri olduğumu söyleyebilirim. Çok çok önceden bir kızla karşılaşmıştım. Tamamıyla plansı...