16. Bölüm

85 13 0
                                    


Jungkook
▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

   Taehyung hyung bizi burda bırakıp gitmişti. Ona daha sonra bir teşekkür etmeliydim. Her ne kadar bizim yalnız kalmamız için yapmasa da...

  Lisa ile bayağıdır konuşuyorduk. Bu konuşma bizi biraz daha yakın yapmıştı. İyi ki gelmişim ben de.

Onunla yakınlaşma fırsatı bulmuş oldum. Ama şöyle birşey vardı ki bana tam iki kere Jimin den bahsetti. Konuyu Jimin'den açmaya çalışıyordu.

Ben de konuyu Jimin'den uzaklaştırmaya çalışıyordum. Belki o bana ilgi duymuyor olabilir, AMA! Ben de Jungkook isem, Lisa'yı kendime aşık ederim! BU KADAR!! FİGHTHİNG!!

   Masanın üzerinde duran telefonum çalmaya başladı.

"Bir saniye"diyip telefonu açtım.

"Efendim hyung?"dedim öbür hatta olan Jin hyung'a.

"Taehyung Jennie ile ...... sahilindeymiş, bizi de çağırıyor"

"Şimdi mi?!"

"Evet... Hadi hemen oraya"

"Aish tamam"diyip telefonu kapattım.

"Taehyung ve Jennie ......'daymış. Bizi de çağırıyorlar"dedim Lisa'ya.

"Ne yani? Jennie ile buluşmak için mi bizim yanımızdan ayrıldı?"

"Öyle görünüyor..."diyip telefonumu bir kontrol ettim. Taehyung'dan cevapsız arama vardı.

Herhalde bizi çağırmak için aramış olacak. Nasıl farketmediysem.

"Hadi gidelim"dedim Lisa'ya bakarak.

"Peki peki Jimin geliyor mu? Diğerleri de yani?"diyerek bir kere daha Jimin ile ilgili birşey söyledi. Suratımın düştüğüne eminim.

"Bilmem..."dedim ellerimi ve omuzlarımı havaya kaldırarak. Yüzüme dikkatle baktı

"Tamam çıkalım..."

"Oradalar"dedim işaret parmağımla Taehyung hyung ve Jennie'yi göstererek.

Adımlarımızı biraz daha sıklaştırarak yanlarına vardık. Taehyung hyung'un yanına kuma oturdum. Lisa da Jennie'nin yanına oturdu.

"Siz ikiniz?.."diyerek işaret parmağını o ikisine doğrulttu ve güzel gözlerini kıstı. Güzel gözlerini kıstı...
Öğhöm! Sakinim...

"Taehyung! Bizi ektin!"diye devam
etti yarı şaka yarı ciddi bir şekilde Lisa.

"Yha aslında Jennie ile buluşmak için gelmedim buraya. Oradan çıktıktan sonra dolaşıyordum. Sonra Jennie koşarak geldi. Sasaengler işte... İkimiz de kaçtık, sonra buraya geldik"diye açıkladı Taehyung herşeyi.

"Sasaengler mi?! Birşey oldumu peki size?!"dedim şaşırarak.

"Hayır havuç gibiyiz"dedi Jennie.

"Turp değil miydi o?"dedi gülerken Lisa.

"Evet"dedim.

"Turp havuç ne fark eder canım?"dedi Jennie de kendi haline gülerek.

Taehyung hyung kıkırdadı ve denize döndü.

"Ya! Niye denize girmiyoruz?"dedim sitemli bir şekilde.

"Bu şekilde mi gireceğiz?"dedi Jennie ve Lisa.

"Bizim için bir sorun olmaz aslında ama-"diyecekken ben, sözümü kesti Lisa.

"AKLINDAN BİLE GEÇİRME!'diye çıkıştı bana Lisa.

"Aish! Onu kastetmedim. Bizim için bizim kıyafetlerimiz sıkıntı olmaz demek istemiştim"dedim iki elimi de havaya kaldırarak.

TESADÜF |Kim Taehyung|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin