Taehyung
▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪Taksiciye gereken parayı verip uzaklaşmasını izledim. Taksi gidince, mesajda denilen yere doğru ilerledim.
Ormanın içindeydim. Ağaçların arasına daldım ve telefonumdaki pusula sayesinde ulaşmam gereken yere gidecektim.
Birkaç dakika içinde oraya varmıştım. Uçurum kenarındaydım. Beni buraya çağıran kimdi ve amacı ne bilmiyorum ama iyi niyetli olmadığını düşünüyordum.
Etrafta büyük küçük bir sürü taş vardı. Herhangi birine oturdum ve telefonumu çıkararak Jimin'i aradım.
"Alo?"dedi telefonu açtığında.
"Nerdesin?"
"Asıl sen nerdesin Tae?"
"Noldu ki?"
"Önemli birşey yok da, az önce Jennie geldi ve Rose'un nerede olduğunu sordu"
"Eee? Yine mi kayıp yoksa?"
"Hayır hayır, Rose benim yanımdaydı. Ama Jennie'de bir haller var. Benim yanımda olduğunu duyunca içi rahatlamış gibi gözüküyordu. Onla birlikte misin sen?"
"Hayır ben tekim"
"Nerdesin?"
"Size bahsettiğim yere geldim. Uçurummuş lan burası"
"Konum at oraya geliyorum"
"Bak sakın! Mesajı atan kişinin ne yazdığını okumadın mı?"
"Ah, doğru... 'Tek geliniz lütfen, sevdiklerinizin canı yansın ister misiniz?' Aynı böyleydi değil mi?"
"Evet... Jimin, bana birşey olursa Jennie'ye sahip çıkın. Ve koruyun onu"
"Eğer orda olsaydım kesinlikle karnına yumruk atmıştım. Ne dediğini duyuyor musun sen?!"
"Bir risk alıyorum, bilmem farkında mısın? Ölme ihtimalim var, ne olacağı belli olmaz yine de"
"Aish... Konum at, geliyorum"
"Kaç kere dedim ama gelme diye. Birşey olacaksa bana olsun, git ve hayatını yaşa Jimin"
"Lan ben sana kaç kere dicem biz kardeşiz artık diye. Diğerlerini de getiriyorum"
"Hayır! Geleceksen tek gel. Bari onlara birşey olmasın"
"Tamam, geliyorum..."dediğinde telefonu kapattım.
Dirseklerimi bacağıma dayayarak ellerimi saçlarımın arasından geçirdim.
Kimdi bu? Ne istiyordu?
Aish! Bir türlü rahata kavuşamadık, yeter...
Ayağa kalkıp uçurumun tam önüne gittim. Ellerimi ceplerime yerleştirdikten sonra aşağı izlemeye başladım. Bir sürü kayalık ve taşlarla dolu idi.
Burdan atladığımı düşünsenize, bağırsaklarıma kadar parçalanırdım herhalde.
Düşüncesi bile kötü...
Birkaç dakika boyunca sadece aşağıyı izledim.
Birgün benimde öleceğimi bilmek beni biraz korkutmuştu.
Hepimiz ölecektik, bu bir gerçekti.
Daha ne kadar burda bekleyecektim ki? Gitsem iyi olacaktı.
Tam arkama dönüp gidecektim, ama daha arkamı bile dönmeden ayak sesleri duydum.
"Demek geldin, hoşgeldin Kim Taehyung. Yaşattıklarının bedelini ödemeye hazır mısın?"dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF |Kim Taehyung|
FanfictionIyi insan olmayın. Bu hayatta iyi insan olmayın. Iyiler kaybediyor. Size bu tecrübemi kısaca anlatayım; Ben Kim Taehyung. Kişiliğimle ilgili sadece yardımsever biri olduğumu söyleyebilirim. Çok çok önceden bir kızla karşılaşmıştım. Tamamıyla plansı...