Taehyung
▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪Jiminle yurda geri dönüyorduk. Az önce Jennie'yi kötü bir durumdan kurtarmıştık. O pisliği orada öldürebilirdim.
Jennie'ye vuracaktı. Hah! Sıkıyosa denesin bakalım bir daha.
Ellerimin üst kemikleri yüzüne çok sert vurduğum için acıyordu.
Bana bir yerden tanıdık geliyordu o çocuk Biryerde gördüm ama nerede?
"Şu çocuk..."diye başladı Jimin.
Devam etmesi için ona baktım.
"Bizim ordaki kafede garsona tokat atan çocuk değil mi?"
İşte! Ben de nereden tanıyorum diyordum.
"Evet , evet o."dedim.
"Ruh hastası!"diye yakındı.
Konuşan konuşa yurda gelmiştik. İçeri girdik.
Asansörle yukarı çıkıp eve girdik. Bizimkiler salonda her zamanki gibi 'normal' bir şekilde oturuyorlardı.
"Aha! Geldiler"dedi Rap Monster hyung.
"İnsan bir hoşgeldiniz der"dedi Jimin.
"Hoşgeldiniz hyunglarım!"dedi Jungkook ellerini bir kız gibi birbirine çarparken.
"Aish yalaka"dedim gülerek.
"Oturun birşey anlatacağım"dedi Namjoon hyung.
"Hyung, yine 'servis geldi' olayı gibi olmayacak değil mi?"dedim tek kaşımı kaldırırken.
"Hayır hayır. İyi birşey"
Ben zaten kötü mü dememiştim ama herneyse.
Amerikan mutfağı tarzında olan mutfağın tezgahına dayandım ve masanın üzerinde duran çikolatalardan birini açıp bir ısırık aldım.
"Çocuklar..."diyerek lafa girdi Rap Monster hyung.
"Bir hafta sonra ilk büyük konserimizi vereceğiz"
Herkes öyle bir kaldı.
Öyle bir kaldık.
"Büyük konser mi?"dedim.
Birden bağırmaya başladılar.
"Vuhuuuuuuu! Konser vereceğiz!"diyerek salonun ortasında tepinmeye başladı Jungkook.
Diğerleri de ona katıldı. Önceden iki tane konser vermiştik. Zaten bir tane şarkımız vardı. Bir onu bir de başka şarkıları coverlamıştık.
Ama büyük dediğine göre şu televizyonlarda gördüğümüz konser alanları gibi olacak galiba.
"Ve bizim gibi daha başka gruplar da orada bizi izlemek için bulunacak, "dedi Namjoon hyung.
"Hyung, büyük konser iyi güzel de bir tane şarkımız var hatırlatırım."dedim.
Güldü.
"Suga içerde söz yazıyor. Önceden de hazır da bulunan yazdığım sözler vardı benim. Bir hafta kısa bir süre ama iki yeni şarkı daha çıkaracağız ve ikisinin de dans kareografilerini öğreneceğiz. Tüm bunlar bir hafta içinde olacak. Yarın başlıyoruz"
"Ama hyung, nasıl yetiştireceğiz iki şarkıyı?Bir aylık bir süre verselermiş bari"dedim.
"Keşke ona ben karar verebilsem, ama maalesef... Bizi çok zorlu bir 'bir hafta' bekliyor"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF |Kim Taehyung|
FanfictionIyi insan olmayın. Bu hayatta iyi insan olmayın. Iyiler kaybediyor. Size bu tecrübemi kısaca anlatayım; Ben Kim Taehyung. Kişiliğimle ilgili sadece yardımsever biri olduğumu söyleyebilirim. Çok çok önceden bir kızla karşılaşmıştım. Tamamıyla plansı...