Lisa
▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪Jungkook bunu der demez, yere sabitlediğim gözlerim dışarı çıkacak kadar pörtledi. Ciddiyim...
Başımı hayretle Kook'a çevirdim.
Ne diyordu bu?..
Kimseden ses çıkmadı ama J-hope oppa'nın gülüşünü duydum. Onun gülmesiyle birkaç kişi daha güldü ve böylece gerginlik dolu atmosfer diye tabir ettiğim ortam dağılmış oldu.
"Ahahaa şakacı şey!"dedim kendimi gülmeye zorlayarak.
Yalnız varya, acayip utanmıştım.
CEO şaşkınlıkla bir bana bir Jungkook'a bakıyordu.
"Siz de mi? Vayyy. Başka kimler var aramızda anlaşan?"dedi.
Jimin ve Rose...
Jisoo'ya baktım. Kkkkkkkk
Onları ispiyonlasam mı acaba?
Koluma dürttüm Jisoo'yu.Kaş göz yaparak söylemelerini söyledim.
"Ne? Ha?"dedi.
"Efendim, Jisoo size önemli birşey söylemeli.."
"Nedir Jisoo?"dedi CEO.
Biraz kararsızlıktan sonra konuştu Jisoo.
"Aslında birşey söylemeyecektim, ahahha Lisa ya!"
"Hmmmm, peki"dedi CEO.
Jisoo bana ucuz yırttın bakışları atarken elimle gülmemi bastırmaya çalışıyordum.
"Çocuklar, şimdi yapacağım görüşmeden sonra sizinle üzücü olayı konuşacağım.."dedi CEO.
Kafamızı salladık hafifçe.
Sanırım Rose olayını konuşacaktı.
"Bu arada Jungkook ve Lisa, sizi de resmi olarak bildireceğiz.. Tabi eğer siz de ciddiyseniz?"diyerek sözlerini devam ettirdi.
"Double oldu desene.."dediğini duydum Tae'nin.
Kendimce kıkırdadım.
Jungkook bana baktı. Bende ona baktım.Ne demeliydim bilemiyorum ama bir anda ağzımdan şu sözcükler çıktı.
"Hayır, ciddi değiliz biz."
"Yani?"
"Yanisi yok, Jennie ve Tae gibi ciddi değiliz."
"Tamam, ah bir dakika açtı telefonu- Merhaba efendim, iyi günler..."
Jennie kulağıma fısıldadı.
"Neden öyle dedin?"
"Bilmiyorum..."diyerek suçlu öğrenciler gibi başımı öne eğdim.
Kook'a bakma cesaretini gösteremesem de bir anlığına kaşla göz arasında baktım.
Büyük bir kırılmışlık ile bakıyordu bana. Çok büyük bir hayal kırıklığı..
Neden yaptın der gibi, ben böyle olduğunu düşünmüyordum gibi..
Seni seviyorum ama bu sevgim boşa mı çıktı der gibi...Ayağa kalktım usulca.
"Efendim, acil bir işim var, benlik birşey yoksa şimdi gidebilir miyim?"dedim.
Telefonla konuşmaya devam ederken eliyle git işareti yaptı.
Odadan çıkmadan önce Kook'a baktım tekrar. Keşke öyle demeseydim... Cidden bu yaptığım aptallık. Onu üzgün görünce içimde birşeyler oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF |Kim Taehyung|
FanfictionIyi insan olmayın. Bu hayatta iyi insan olmayın. Iyiler kaybediyor. Size bu tecrübemi kısaca anlatayım; Ben Kim Taehyung. Kişiliğimle ilgili sadece yardımsever biri olduğumu söyleyebilirim. Çok çok önceden bir kızla karşılaşmıştım. Tamamıyla plansı...