Taehyung
▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪Jennie'ye göz kırpıp, elimi öperek ona doğru üfledim ve kapıyı kapatmasıyla oradan ayrıldım.
Maskemi takmış yollarda yürüyordum. İnşallah sasaengler ortalıkta yoktur...
Yarım saat sonra yurda gelmiştim. Daha içeri girer girmez telefonum çaldı.
Açtım.
"Alo?"
"Şirkete geliyorsun hemen"diyen menejerdi.
"Önemli birşey mi var ve sadece ben mi geliyorum?"
Menejerle gerçekten çok iyi anlaşıyoruz(!) Bang-pd ve CEO ile de öyle(!)
"Evet, sadece sen geliyorsun. Ve hemen, şimdi."dedi ve kapanış...
Elimde olsa şirketimi değiştireceğim ama öyle bir şansım da yok ki.
"Aish!"
Yurttan doğru şirkete yol aldım. Kim bilir yine noldu. Sıkıldım artık, cidden..
Kapıyı tıklatıp içeri girdim. Menejer her zamanki gibi koltuğunda otuuyordu.
"Otur Taehyung"demesiyle masanın önündeki koltuklardan birine oturdum.
"Efendim, sorun nedir?"
"Birazdan gelecek olan kişiyi bekliyoruz, o da gelince konuşacağız elbet"dedi.
Ses tonunda kızgınlık mı vardı anlamadım ama cidden yine ne oldu çok merak ediyorum.
"Peki"demekle yetindim.
On beş dakika kadar bekledik, sonunda kapı açıldı ve içeri hiç beklemediğim birisi, Jennie girdi.
Jennie'nin ardından Rose, Jisoo ve Lisa da içeri geçti. Ve onların arkasından da bizimkiler geldi!
Noluyor?!
"Jennie?"diyerek şaşkınlıkla bir kızlara birde bizimkilere baktım. O da bana aynı şekilde bakıyordu.
Ayağa kalkıp çocukların yanına geçtim ve baş parmağımla onları işaret ederek, "Sadece ben gelmiyor muydum?"dedim menejere.
"Fikirler değişti. Eveeeet, herkes burda olduğuna göre asıl konumuza geçebiliriz."
"Bizi neden çağırdınız?"dedi Lisa.
"Şimdi anlayacaksınız. Şirketinizle iletişime geçtim zaten, haberleri var ayrıca. Skandal filan olamaz merak etmeyin, ama maalesef ki bir skandala sahibiz. Sizce kim kim? Tahmin edebilir misiniz? Ya da belkide biliyorsunuzdur ha? Söyleyin bakalım? Neden hepiniz buradasınız?"
Hepimiz şaşkınlıkla birbirimize bakıyorduk.
"Ben söyleyeyim o zaman, pardon göstereyim demek istemiştim."dedi ve çekmeceden bir zarf çıkardı.
Önceden açılmış olan zarfın içinden birkaç fotoğraf çıkardı ve sandalyesinden kalktı.
Masanın köşesine oturdu ve elindeki fotoğrafları sertçe masaya koydu.
"Nedir bunlar?"dedi dişlerinin arasından.
Çocuk mu azalıyordu? Ne bu tavırlar?
Masaya yaklaşıp fotoğrafı aldım. Fotoğrafta Jennie ve ben vardık. Kumsalda oturuyorduk ve birbimize sarılıyorduk.
Bunlar ne?!
Ben tepki vermeyince Jennie ve Namjoon hyung yanıma yaklaşıp fotoğrafa baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF |Kim Taehyung|
FanfictionIyi insan olmayın. Bu hayatta iyi insan olmayın. Iyiler kaybediyor. Size bu tecrübemi kısaca anlatayım; Ben Kim Taehyung. Kişiliğimle ilgili sadece yardımsever biri olduğumu söyleyebilirim. Çok çok önceden bir kızla karşılaşmıştım. Tamamıyla plansı...