Reggeli szokásosan már elintéztem Scott dolgozni ment, bár nagyon ragaszkodni akart, hogy itthon marad velem amíg ide nem ér Louis. Mivel tudni akarja ki az a pasi és ki az aki be akar törni nálam "szerelmileg" de az ő szavából inkább a szex jutott eszébe. Scott túlságosan védelmező és oly szinten kezel engem mintha csak öt éves kislány lennék. Pedig tanultam önvédelmi taktikákat ő általa, így nem tudom miért félt ennyire hol ott meg tudom védeni magam.
Épp tojás rántottát készítettem magamnak ebédre, mivel ahogy említettem Scott dolgozik. Viszont valamennyire izgatott vagyok a mai esti házi bulitól, mivel nekem ez lesz az első. Kicsit félek, hogy őszinte legyek. Maradék időmet elmosogatással, fürdéssel és hajmosással kezdtem el a délutánt. Nem szeretek senkit sem megváratni, így hamar elkezdtem a hajamat megszárítani majd valamilyen frizurát kísérleteztem. Inkább maradok a leengedett hajjal ami derékig ér, de kicsit behullámosítottam. Igaz Louis nem közölte milyen is lesz, így csak egy egyszerű fekete cső farmert vettem elő és szürke haspóló trikót. Úgy is este fele megyek, így fekete bőrkabátot is előkotorásztam. Ahhoz képest, hogy milyen kényelmesen készülődtem igen gyorsan eltelt az idő. Fél nyolc van, így gyorsban kisminkeltem magam. Igaz az arcom hibátlan, így csak szemhéjtussal kihúztam a szemem, szempillaspirál és egy nude rúzst kentem az ajkaimra.
Még egyszer megnéztem magam a tükörbe és késznek nyilvánítottam magam. Csengő zavart meg, oda szaladva jó kedvűen nyitottam is ajtót.
- Szia Lou... - nagy mosoly lehervadt az arcomról, és nem az akit vártam, hanem a göndör fiú állt az ajtó előtt.
- Louis? - kérdeztem meglepetten.
- Dolga akadt így megkért rá, hogy jöjjek érted. - mondta gúnyosan majd vállat vont.
Már csak ő hiányzott. Miért kellett őt küldenie? Egyáltalán nem kedvelem ezt a srácot túlságosan beképzelt ez a kölyök. Miközben gondolkozom éppen végig mérem. Ahogy látom igen laza öltözködésben van, fekete szűk farmer, fekete ing ami félig van csak begombolva így rálátásra látom a mellkasán a tetoválását, tipikus rossz fiú. Haja rendezetlenül áll, ami sokszor beletúr ahogy most is tette.
- Tudom, hogy szexin nézek ki, de kész vagy? - mondta kajánul.
Hezitálva, de végre szemeibe néztem ami elbűvöl majd jobban kitártam a bejárati ajtót és beinvitáltam.
- Foglalj helyet és érezd otthon magad. - ahogy ezt elmondtam máris a nappaliba ment és ledobta szó szerint magát.
- Kérsz valamit inni? - kérdeztem, de nemlegesen válaszolt majd én mentem a konyhába, szinte éreztem, hogy a tekintetét a hátamat égeti, így egy pohár vizet ittam.
Mennék vissza a nappaliba, de megint egy kemény mellkasba estem.
Felnéztem rá, majd szúrós tekintettel megölni tudtam volna.
-Nézz a lábad elé kislány. - ismételte el magát a múltkori eset miatt.
- Figyelj, ne kezd megint... - félbe szakított.
- Hidd el nem jó kedvembe vagyok én itt. - magyarázta gúnyosan.
- Akkor miért te jöttél értem? - kérdeztem hitetlenkedve.
Ekkor a tarkóját megvakarta, és nekem az jött le mintha zavarban van. Majd mélyen a szemembe nézett de megint elsötétült a tekintete.
- Mert talán meg kért rá? - mondta de inkább kérdésnek szánta.
Újból felsóhajtoztam, mivel nem akarok rossz kedvűen menni bulizni, sem kimaradni azaz megbántani Louis-t.
- Add a címet és akkor egyedül megyek. - mondtam megadóan, még véletlenül se nehezteljek rá.
YOU ARE READING
The Book (H.S.)
Fanfiction- Megmondanád mi a neved? - kérdeztem kicsit dühösen. - Minek, úgy sem fogsz emlékezni rá. - vállat von. Nálam egyre jobban fel megy a pumpa majd hirtelen ok nélkül pofon vágtam. Meglepődött, majd dühösen elém áll szorosan, szinte az orrunk hegy...