31. rész:

1.7K 44 0
                                    


~ Leila Morgan:

Még mindig fel alá járkálok, hogy vajon kivel történt. Miért és hogyan? Nem tudom miért aggódok feleslegesen, de mi van ha csak egy ember a sok közül akit nem is ismerek? Akkor teljesen feleslegesnek kellene tartanom, de hisz jó szívű vagyok, persze, hogy aggódom. Bárki is legyen az. Ilyen védelmi ösztönöm jön elő amiért nem tudok ösztönösen sem nyugodt maradni, nem még, hogy seggen ülve maradjak. Meg Harry miért volt goromba velem szemben a hívás után? Miért hagyott itt egyedül a kételyeim közt? Fogalmam sincs, akár hogyan is töröm a fejem akkor sem jutok egyről a kettőre.

- Ahj már, történjen már valami! - hisztisen toppantottam az egyik lábammal majd a bab zsákba szó szerint bele dobtam magam. Karba tett kezekkel duzzogok mint aki egy öt éves gyerek nem kapja meg a kiszemelt játékát. Felsóhajtok és próbálom a puzzle darabkáit össze rakni közbe jobb kezemmel elkezdek hangosan számolni leges legelejétől egészen idáig.

1., Egy szép napon az öltözőből kimenet Harry-nek esek a bénaságom miatt, de tulajdonképpen ő volt a hibás, mivel nem került ki. Ezért az lett a vége, hogy a beszólása illetve nyomulós tette miatt tökön térdeltem, amit mondjuk meg, megérdemelte.

2., Edward nevű fickó ismeretlenül írogat, hogy találkozzunk ami tulajdonképpen Harry volt - fogalmam sincs miért ezt a nevet adta meg - és próbált 'elcsábítani' amit mondjuk meg, valamilyen szinten sikerült is. Aztán a munka után elrabolt. Az viszont ne felejtsük el, hogy Louis házi buliba hívott és Harry jött értem - mondjuk meg, akkor még nem tudtam a nevét - majd haza hozott. Kedves volt tőle, hogy vissza hozta a táskám ami ebből kifolyólag Ő turkált a telefonomban. És így jött későbbiekben az elrablása.

3., Elrablása előtt kiderült, hogy ő Edward és igen erőszakkal tuszkolt be a fekete Ranger Rover kocsijába, majd nyugtatásképp megcsókolt majd elkábított. Ügyes húzás Styles, majd meg lesz ennek a böjtje.

4., Ajaj itt már kezd össze folyni, hogy is volt? Ja igen, megkért ami tulajdonképpen parancsba adta ki, hogy meztelenül várjak az ágyban rá. Na még mit nem. Aztán körülbelül kis híján agyon vert de előtte orálisan megerőszakolt. Van ilyen egyáltalán? Persze, hogy van. Majd ez követően jött az, hogy szinte majd nem minden nap nyugtatót kellett szednem a Harry tettei miatt. Persze Liam sem különb mivel elég szépen eltaszítottam magamtól. És még valami, azt már említettem, hogy Louis-tól megkérdeztem, hogy miért hasonlítok az egyik testvérére? Nem, ugye, hogy nem. Mivel húgaként tekint rám és fogalmam sincs, hogy miért. Erre tessék, mi lett a válasz? A nagy semmi.

5., Niall megkért, hogy sétáljunk, majd Harry megzavart aztán pofon után ki kötöttem egy szoba félébe. Az a rohadék felbukkant és fogalmam sincs honnan ismeri Harry-t, - honnan ismerik egymást - aki szépen a tizennyolc éves koromat azaz a szülinapomat tönkre vágta egészen egy kerek évig. Még most is fáj, de már nem annyira. Legfőképpen inkább félelmet éreztem iránta. Gyötrelmesen fájt akkor, szinte pokolba kívánom most is. Majd később Harry megvédett tőle ami kedves gesztus volt. Akkor éreztem, valamilyen szinten - amiket tett - annak ellenére is bízhatok benne. Nem tudom miért, de mintha ő lenne a lelki támaszom, akivel még a legsötétebb titkomat oszthatom meg. De még nem állok készen rá.

6., Csók, csókok hegyén hátán. Amit élvezte, nem mintha én nem, de az a csók megnyugtatólag jól estek a csókjai. Azok a puha meggy színű ajkak, oly mámorítóan csábított vele, hogy szinte éreztem a buborékokat a gyomromban. Illetve pillangók csapkodtak. Egyre jobban erősödött bennem akkor, hogy igen érzek is iránta valamit. Talán, de tényleg talán, kedvelem Őt.

7., A bűvös szám, de még is szerencse hozó de inkább szerencsétlenséget hoz, mivel pont hetedikén van a szülinapom és tudja mindenki, hogy mi volt akkor. (Na értitek a lényeget. :'D szerk.) Harry kapott telefon hívást Liam által, miszerint az egyik emberük megsérült. Fogalmam sincs, hogy ki de akkor is zavar. Viszont kételyek közt hagyott ezzel elszakítva, hogy mi van köztünk. Tulajdonképpen mi is van köztünk? Valaki mondja már el, legyen oly szíves. Köszönöm.

The Book (H.S.)Where stories live. Discover now